Y/n'nin bakış açısı
Sanırım yüzlerindeki ifadeleri ömrüm boyunca unutamayacağım.Özellikle Giyu'nun surat ifadesini.Yüzündeki o şaşkınlık o hüzün...içimi parçaladı.Kimse bir şey demiyordu ben onlara bakıyordum onlarda bana bakıyorlardı(Hint dizisivsTürk dizisi)Uzun ve gerici sessizliği bozan kişi Tanjiro oldu.
"Y/N-san...gerçekten sen misin?"
Kederli bir şekilde gülümsedim
"Evet Tanjiro-Kun."
"Çok şükür hayattasınız!"Rahatlamış bir şekilde elini kalbinin üzerine koydu.
Gülümseyerek saçlarını karıştırdım sonra Giyu'ya doğru bir kaç adım attım.
"Uzak dur"
Sesindeki soğukluğu duyuca olduğum yerde donakaldım.Kalbimde ince bir sızı hissettim.Gözlerimin yaşarmasına engel olmaya çalıştım.Beni artık sevmiyor!Benden korkuyor!Böyle mi olacaktı?Ben bir sürü hayal kurmuştum.Bana koşup sarılacaktı mesela.Ama şimdi benden uzak duruyordu.Ona nasıl bakmış olacaksam Tanjiro beni teselli etmeye çalışıyordu
"Y/N-san!Hepimiz sizi çok özledik ve sizin için endişelendik.O yüzden Giyu-kun'un böyle bir tepki vermesi normal.Lütfen kişisel algılamayın!"
Yanağımda süzülen bir kaç damlayı hemen sildim.
"Tanjiro-kun gerçekten çok iyi bir insansın fakat Giyuu'nun beni bu yüzden istemediğini sanmıyorum.Beni iblis olduğumdan istemiyor"
"..."
"Lütfen bana böyle davranmayın.Ben hala sizin tarafızdayım.Aylardan beri bulunduğum yerde sizin için bilgi topluyordum.Dışarı çıkamadığım için sizinle iletişime geçemiyordum.Sizi anlayabiliyorum.Bir insan olarak gittim ve bir iblis olarak geri döndüm.Fakat!Bir tane bile insan yemedim.Ben güneş ışığıyla besleniyorum.İnsan yemeye ihtiyacım yok.Lütfen!Biraz dinleyin beni.Giyu...lütfen bana öyle bakma ve bir şey söyle"
Giyu benimle konuşmayı reddediyor gibi görünüyordu.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Tanjiro bir kaç adım daha attı.
"Gerçekten insan yemedin mi Y/N-san"
"Bana inanmanız lazım!"
"Güneşten besleniyorum dedin bu nasıl oluyor?Yoksa Kibutsuji Muzan bir yolunu mu buldu?!"
Dedi panikleBaşımı iki yana salladım
"Tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum fakat bu sadece bende olan bir şey.Güneş bana iyi geliyor.Açlığımı gideriyor ve vücudumu daha hızlı yenilememde yardımcı oluyor."
Nasıl olduğunu göstermek için katanamı çıkarıp kolumu kestim.Kestiğim an hemen yenisi çıktı.
Herkes şaşkınlıkla bakıyordu.Domuz kafa bağırdı
"Bu canavarı öldürmemiz lazım!HUYAHEHEHW"
Üstüme doğru atladı.Hiç beklemediğim için onunla birlikte yere düştüm.Kılıcını boynuma doğrulttu.
Tanjiro arkadan bağırıyordu Giyu ise öfkeyle domuz kafaya bakıyordu.
Domuz kafanın altından çevik hareketlerle kaçtım ve yüksek bir ağacacın yine yüksekte olan bir dalına atladım.
"Lütfen bana saldırma Inosuke size zarar vermek istemiyorum"
"Seni lanet olası iblis!Aşağıya gel!Korktun mu benden?"
"Inosuke yeter"
Konuşanın Giyu olduğunu görünce az da olsa sevindim.
"Y/N bizimle birlikte karargaha gelmen lazım.Deneyimlediklerini Oyakata-sama'ya anlatmalısın"
Üzgün bir şekilde baktım
"Maalesef bunu yapamam.Yoksa başım belaya girebilir"
Tanjiro hemen atıldı
"Kibutsuji Muzan mı?!"
Başımı evet anlamında salladım.Tanjiro bana merakla bakıyordu
"Size yaşadıklarım hakkında bir mektup göndereceğim.Burada anlatabilir miyim bilmiyorum."
Ağaçtan aşağı indim.Ve yavaş adımlarla onlara doğru ilerledim.Sarı çiyan avazı çıktığı kadar bağırıyordu,Domuz kafa bana saldırmaya çalışıyordu.Tanjiro da onları zapt etmeye çalışıyordu.Giyu'ya döndüm.
"Herkes iyi değil mi?"diye sordum
Bana uzun uzun bakarak
"Evet"dediEliyle gözümü işaret etti
"Upper moon 2"
"..."
"Upper Moon 2 mi?!"
Arkamı döndüğümde bana hayretle bakan 3 çift göz gördüm.
"Evet"dedim gülümseyerek
"Bu dereceyi nasıl bu kadar kısa sürede elde ettin?!"
"BENIMLE DÖVÜŞ!"
"EEEEEEK LÜTFEN CANIMI BAĞIŞLA "
"Lütfen sakin olun sorularınızı cevaplayacağım!"
Zaman Atlaması
Giyuu ve ekibini sakinleştirip vedalaştıktan sonra şehre indim.Gece olmuştu.Bir evin çatısında oturmuş şehri izliyordum.Yine düşüncelere dalmak üzereydim ki yanımda bir varlık hissettim.Başımı çevirdiğimde Akaza ile burun buruna gelmeyi beklemiyordum.Küçük çaplı bir kalp krizi geçirdikten sonra kendime gelip konuşabildim.
"Merhaba Akaza.Bu ne hoş bir sürpriz!Seni buraya hangi rüzgar attı?"
"Seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum"
İlginç...
"Seni dinliyorum"
"Sen,biz iblislerden yana değilsin değil mi?"
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Merhaba muhterem dostlarım!Bu bölüm kısa oldu özür dilerim...Ayrıca uzun zamandan beri yazmadığım için kötü de oldu.Ama zamanla alışacağım ve eskisinden daha iyi olacak!Anlayışınız için çok teşekkür ederim😭💖💓😻
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muzan x Reader
FanficSelam!Bu benim ilk kitabım.O yüzden hatalarım olabilir.Beni bağışlayın.Bu kitap bir Muzan x Reader kurgusudur.Kitabın içindeki ana karakter haricindeki karakterler bana ait değildir.Kitabıma bir şans verirseniz çok sevinirim!