Jisung
Ona dokunmak sarılmak istiyordum ama rahatsız olabilirdi bu yüzden yapmıyordum. Gök gürültüsü git gide artıyordu çok korkuyordum. En sonunda dayanamayıp minhoyu sardım.
"Jisung. N'oldu?"
"Şey korkuyorumda sana sarıldım."
"Sarılabilirsin jisung. Rahat ol."
"Teşekkür ederim." Şuanda deliler gibi dudaklarına yapışmak istiyordum onun. Ama olmaz bu yüzden uyumaya karar verdim.
********
"Hey jisung." gözlerimi yavaş yavaş açarken konuştum.
"N'oldu?"
"Uyan hadi dışarda kahvaltı edelim." ayağa kalktım ve "Tamam ama bana kıyafet verir misin?"
"Tabii sen git elini yüzünü yıka bi."
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
"Al bunlar sana ya büyük gelir yada tam olur."
"Teşekkür ederim." dedim ve minho çıktı.
Minho'nun bana verdiği şeyler uzun kollu siyah bir sweat(?) vermişti altınada siyah esofman(?) vermişti. (Yazim hatası olabilir)
Giyip aşağı indim.
"Sonunda geldin hadi çıkalım."
"Tamamda neyle gidecez."
"Küçük bir motor var 18 yaşın altındakilerinde sürebileceği birşey var bende onunla gidecez."
"Vay be."
"Bak bu işte."
"Oha bu çok tatlı."
En sonunda oraya gidip yemek yiyip sahile gittik. Sahilde yürürken ikimizde konuşmuyorduk.
"Şurda oturalım mı?"
"Olur." Orda gördüğümüz bir banka oturduk. Çünkü bayadır yürüyorduk.
"Off çok sıkıldım."
"Benden mi?"
"Hayır seninle yapacak hiçbir şey bulamamaktan çünkü sadece seninle konuşmak istiyorum jisung herhangi birşey yapnak beni gerçekten bunaltıyor bunu biliyor musun?"
"Gerçekten mi?"
"Evet. Ben genelde insanları dinlemeyi severim sen iyi bir anlatıcısın jisung."
"Sende çok iyi bir dinleyicisin minho."
"Biliyorum. Jisung birşey itiraf edeyim mi? Ben birçok kişiyi dinledim aam onların hiçbiri senin gibi değildi hepsi saçma sapan şeyler anlatıyordu yok boyum uzadı yok şununla fingirdeştim yok bununla fingirdeştim. Bunları anlatmayan sadece sensin jisung."
"Minho şey ne diyeceğim bilmiyorum. İlk defa bana böyle iltifat eden olduda."
"Çünkü çok sessizsin. Okulda benle jeongin hariç kimseyle konuşmuyorsun."
"Korkuyorum minho. İnsanlar benim dertlerimle uğraşsın istemiyorum, benimle dalga geçsin istemiyorum, önceki okullarımda çokça yaşadım bunları tekrar yaşamak istemiyorum."
"Jisung."
"Efendim."
"Benimle çıkar mısın? Kısa bir süreliğinede olsa lütfen sadece deniyelim." minho'nun aniden sorduğu sorusu ile ona döndüm o bana ben ona bakıyordum. Aslında hep bunu hayal etmiştim minho ile sevgili olmak büyük bir hayalimdi.
"Olur minho. Deneyelim." dedim ve minho resmen sevinçten havalara uçmuştu.
"Jisung seni seviyorum."
"Bende seni minho."
********
Minho
Jisung ile çıkmaya başlamıştık. Ama jisung hep endişeli gözüküyordu.
"Jisung neden bu kadar endişeli gözüküyorsun?"
"Minho şeyy... Bilmiyorum yani bunu birileri duyarsa beni dövebilirler bile." jisung'un elini tuttum.
"Jisung bunu herkese söyleyeceğiz ve inan bana saklamaktansa bunu tercih edeceksin."
"Bilmiyorum minho. Okulda bir sürü zorbam olabilir. Veya arkadaşlıklarım bite bilir."
"Jeongin mi?"
"Evet." jeongin onun tek arkadaşı olduğu için onu kaybetmek istemiyordu onu anlıyordum.
"Peki o zaman şimdi jeongine haber ver."
"Gerçekten mi?"
"Evet endişelerin varsa herkesten önce arkadaşlarına haber vermelisin."
"Tamam." jisung telefonunu çıkartıp 'salak changbin ve diğerleri.' diye bir gruba girmişti. Evet changbin çok salaktı bu grup benim fav grubum olabilirdi.
"Yazdım." dedi jisung ve telefonunu kapattı.
"Jisung."
"Efendim."
"Seni öpebilir miyim?" (aklima bir fic geldi ama hangi fic onu bilmiyorum iste)
"Ne? Ee yani şey olur." dedi jisung. Bende jisung'a ilk başta yaklaştım sonrada onu öpmeye başladım. En büyük hayalim buydu. En sonunda geri çekildim.
"Seni seviyorum jisung."
"Bende seni minho." dddi jisung ve yine tam öpüşecekken kapı çaldı.
"Bu kim ya."
"Boş ver onu." dedim ve ona dahada yaklaştım. Tam öpecekken jisung beni arkaya itti.
"Off minho off." dedi jisung ve kapıyı açmaya gitti. Tabii ki bende arkasından gittim. Kapıyı açtığımızda changbin, hyunjin ve jeongin bizi karşılamıştı.
"Selam." jisung'un hafifte olsa şişmiş dudaklarını gördükleri anda bana baktılar.
"Seviş-" changbin'in lafını bölen şey hyunjin'in eli oldu.
"Hayır changbin."
"Off tamam be bırak."
"Olm daha dün tanıştınız ne ara sevgili oldunuz." dedi hyunjin.
"Önce bir içeri mi girseniz diyorum."
"Ha şey doğru hadi içeri girelim." hepsi resmen koşarak içeri girmiştiler. Ben jisung'a jisung'ta bana bakıyordu.
"İstediklerini elde edemezler."
"İnşallah." dedim ve jisung'la içeri geçtik ama kimse yoktu.
"Bunlar yatak odasına çıktı haberiniz olsun." dedi jeongin."
********
Sonunda bitti
oy vermeyi unutmayiin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart to heart///minsung
Fanfictionjisung sınıfın sessiz çocuğuydu ve minho'dan hoşlanıyordu. minho ise jisung'a aşıktı. Peşinde o kadar kişinin olmasına rağmen yan shipler:hyunin,changlix ve chanmin