<20>

87 12 1
                                    

Jisung

Eve girdiğimde beni koltukta bekleyen kardeşime baktım.

"N'oldu?" dedim ve yanına gittim. Morali bozuk gibiydi.

"Niye bu saate kadar uyumadın?"

"Abi birşey söyleyeceğim."

"Söyle."

"Sence ben kötü bir insan mıyım?"

"Ne? Tabii ki hayır. Kim dedi sana bunu?"

"Kimse demedi sadece öylesine bi düşündüm."

"Bunu sana kim düşündürttü?"

"Ya kimse düşündürtmedi sadece sen eve geç geldiğin için böyle düşündüm."

"Anladım. Uyuyalım hadi gözlerinin altı kıp kırmızı olmuş."

"Pekala." dedi ve hızlı adımlarla yukarı çıkıp odasına geçti. Neden böyle davrandığını anlamıyordum. Pekte kafama takmayarak bende kendi odama geçtim ve kendimi yatağa attım.

Telefonuma gelen bildirimlere baktım.

minho
iyi geceler jisung

jisung
sanada iyi geceler minho

minho
yarın okula geleceksin değil mi

jisung
sen gelecek misin

minho
sen nereye ben oraya

jisung
evet gelecem o zaman

minho
emin misin
korkmuyor musun

jisung
sen varsın diye korkmuyorum artık

minho
iyi geceker jisung

jisung
iyi geceler minho

Yazdım ve telefonu kapatıp örtünün altına girdim. Sürekli Minho'yu düşünüyordum. Gerçekten çoğu zor zamanlarımda o bana yardımcı olmuştu. Çoğu kız onun peşindeydi hâlâda peşindeler ama yinede o beni seçti. Minho benim için çok ayrıydı.

********

"Korkuyorum." dedim.

"Korkma ben yanındayım." dedi Minho.

"Ya bir anda yanımıza çığlık atıp koşa koşa gelen kızlar gelirse."

"Off sevgiline güvenmiyor musun?"

"Yani güveniyorum tabi de."

"Eee o zaman."

"Elimi tut o zaman." dediğim zaman Minho elimi tutup bana kısa bir bakış atıp içeriye girmişti.

Herkes bize bakıyordu. Özellikle de kızlar. Utancımdan ölüyorum şuanda. Minho hızlıca beni sınıfa götürdü ve Hyunjin'in yerine oturtturdu.

"Şey burası bizim yerimiz." dedi bir kız.

"Ne?" dedi Minho.

"Hoca siz yokken yerlerimizi değiştirdi. Siz şurdasınız." kız parmağıyla cam kenarındaki en arka sırayı gösterdi.

"Tamam kalkhadi Jisung." dedi Minho ve elimi tutup beni ayağa kaldırdı sonrada sıraya doğru yürüttü. Kızlar şaşırmamıştı.

"Tamam Minho sakin ol kendim yürüyebilirim."

Minho beni sıraya oturtturdu ve çantamıda ortaya koydu. Kendisinin çantasınıda ortamıza koydu ve kendi çantasından gofret çıkartıp yemeye başladı. İnsan bir sorar yer misin diye.

"Yer misin?"

"Yerim." dedim ve 2 tane gofret aldım.

"Afiyet bal şeker."

"Eyvallah." dedim ağzım doluyken.

********

"Herkes burdaysa derse başlıyorum."

"Burda hocam herkes." dedi bir kız sonrada hoca derse başladı.

Minho derste sürekli beni izliyordu bense Felix ve Seungmin'i izliyordum. Seungmin gayette normaldi ama Felix. Üzgün gibiydi mutsuzdu,endişeliydi. Sürekli elleriyle oynuyordu.

Zil çaldığında Minho hemen elimi tuttu. Ben ne kadar Felix'in yanına gitmek istesemde bu imkansızdı. Çünkü Minho çoktan beni tuvalete götürmüştü bile. Hayır aklınızda ki şeyi yapmıyoruz.

********

Felix

"Felix. İyi misin?"

"Iyiyim Chan sen Seungmin ile gezebilirsin." Chan yanıma oturdu.

"Biraz konuşmak ister misin?"

"Hayır Chan. Sadece yalnız kalmak istiyorum."

Chan ayağa kalktı.

"Sen bilirsin ama unutma birşey olursa hemen bana söyle." dedi. Ben sadece ona gülmüştüm. Chan yanımdan ayrıldığında nihayet yalnız kalabilmiştim.

Büyük ihtimalle olayı merak ediyorsunuzdur. Olay Changbin ile zorla ayrılmak zorunda kaldık. Sebebi ise bir kişiye bu kadar aşık olmak istememesiydi. Aynı zamanda eski sevgilisi gibi onu bırakmam dan korkuyordu.

Bir süre sonra yanı Jeongin geldi.

"Hyunjin'i bırakıp nasıl geldin?"

"Changbin ile aranızda olanları duydum. Gerçekten o aslında böyle yapmak istemez ama o eski sevgilisinden sonra kardeşi haricinde kimseye güvenemedi." dedi. Gözlerim dolmuştu resmen. Madem bana güvenmiyor ne diye beni kendisine bağlandırdı.

"Anladım Jeongin."

"Ağlama lütfen. Senin bir suçun yok. Hatta-" Jeongin'in sözü kesilmişti. Bunun bir sebebi yoktu, kimse yanına falan gelmemişti direktten kendisi susmuştu.

"Hatta?" dedim.

"Yok birşey ya. Öyle ağzımdan kaçtı işte." gülmüştüm.

________

Sonraki bölüm hem changlix hem de minsung ve final

yani uzata bileceğim pek birşey kalmadı kaos yaratmak istemiyorum ve artık bu ficin bitmesini istiyorum sebebi ise yeni bir hyunin ficine başlamam

her neyse iyi geceleer

heart to heart///minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin