Minho
Sabah uyandığımda yanımda jisung yoktu. Acaba anladı mı? Daha fazla kendime soru sormayı kesip jisung'u aramaya karar verdim. Aradığımda telefonu meşgule atıp duruyordu. Sonra ise mesaj geldi.
jisung
annemlerin oradayım
(görüldü 11:10)şimdi konuşamam
(görüldü 11:10)mesajda atma ben sana bir dahaki sefer yazana kadar şüphelene bilirler
(görüldü 11:11)En azından öğrenmemiş. Bu iyi birşeydi. Ama ailesinde olması beni biraz endişelendirdi. Bir anda ailesinin yanına gitmesi garip. En sonunda dayanamayıp changbin'i aradım. Dün gece jisung'un yakınlarından bir o vardı yanımda birde başka kuzenlerim vardı ama onları jisung tanımadığı için arayamazdı.
"Alo."
"Alo. Ne oldu yine?"
"Birşey olduğu yok ama sen jisung'a birşeyler anlattın mı?"
"Niye? Şüphen mi var? Bana güvenmiyor musun?"
"Sana güvenmiyorum changbin."
"Söylersem en fazla napabilirsin ki?
"O kaslarını yok edebilirim."
"Aaa sen ne yapmışsın ki ben hiç bilmiyorum."
"Tamam boş yapma görüşürüz."
"Umarım görüşmeyiz." changbin'in dediği şey ile telefonu kapattım. Çok sıkılıyordum ne yapacağımı bilmiyordum. En sonunda the last of us oynamaya karar verdim. (keske bende oynasam)
********
Jisung
"Bunu gerçekten yaptı mı?"
"Evet yapmış jeong." minho'nun akşam ne yaptığını öğrenmiştim. Changbin asla söylemezdi bende başka bir kuzenine ulaştım ve minho gerçekten birisiyle yatmış. Hemde bir kızla. Hadi sarhoştu falan dicem ama sarhoş olmadan kızı yatağa atmayı başarmış. Cidden bu kadar mı sevmedi beni?
"Off keşke hiç tanışmasaydınız."
"Keşke." jeongin'e gelen bildirim sesiyle ikimiz telefona bakıyorduk hyunjin arıyordu. Jeongin telefonu açıp konuşmaya başladı.
"Benim gitmem gerekiyor jisung. Sonra görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim. Jeongin yanımdan ayrılalı 10-15 dakika olmuştu. Sahilde oturuyorduk iskelenin oralarda bir yerde. Bir anda yanıma birisi geldi. Oda anladığım kadarıyla öylesine yürüyordu. Yanıma bakınca ise gördüğüm kişi seungmin'di.
"Seungmin?" soru sorar gibi dediğim şeyden sonra seungmin arkasını dönmüştü ve oda şaşırmış olcak ki gözleri kocaman açıldı.
"Jisungg." dedi ve bana sarıldı bende ona sarıldım. Ayrılınca ise seungmin "Oha lan oha lan nasıl yani?" dedi.
"Ne nasıl yani?"
"Yani nasıl bir araya geldik."
"Off bende bilmiyorum ya." ve akşama kadar seungmin ile konuştum. Ona herşeyi anlattım.
"Neyse ben artık eve gidiyorum ailem merak eder yeni taşındık ya Seul'e kaybolduğumu falan sanarlar."
"Bende gideyim o zaman." dedim ve ayağa kalktım. İskelenin ordan çıkınca gittiğimiz yerlerin ters olduğunu anladım.
"Ben buradan gidiyorum."
"Bende buradan."
"Görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz." dedim ve ikimizde kendi yolumuzda yürümeye başladık. Yürürken aklıma minho geldi. Gerçekten onu tamamen unutmuşum. Hadi herşeyi bir kenara attım eve gidince ne yapacaktım? Ayrılacak mıydım yoksa normal olarak devam mı edecektim? Hiçbir fikrim yoktu.
Aklıma birşey geldi. Bu günlük bekleyim eğer yaptığı şeyi itiraf etmezse onunla yüz yüze bile gelmeyecektim bir daha. Ama eğer itiraf ederse normal bir şekilde ayrılacaktım. Yaptığı şey kabul edilemez birşeydi öylece duramazdım illaki ayrılacaktım.
Eve geldiğimde içerden kık kık diye ses geliyordu. İçeri girdiğimde ise oyun oynayan minho'yu gördüm. Minho konsolu bırakıp yanıma geldi.
"Neden geceye kadar kaldın? Kötü birşey mi oldu?"
"Evet kuzenim bıçaklanmışta onunla uğraştım." dedim. Minho beni kucağına alıp ilk başta oyunu kapattı sonrada beni yukarı götürdü ve yatağa attı.
"Ciddi birşey varmıymış?"
"Çok ciddi birşey yok ama- dur sen napıyorsun?" resmen soyunuyordu. Hayır aklımdaki şeyi yapmayalım lütfen. Altında sadece donu vardı. (tüm ciddiyet gitti ve utaniyorum)
Bana yaklaşıp "Hadi ama jisung naz yapma." dedi ve dudaklarıma kapandı.
********
Utanıyorum utanıyorum utanıyorum utanıyorum utanıyorum utanıyorumutanıyorum utanıyorum utanıyorum utanıyorum utanıyorum çok utanıyorruuumolm inaanlar smut yazıyo utanmıyo ben daha hiçbir şey yazmamışken utanıyorum
neyse ficimde smut yok çünkü yazamıyorum♡ ama okuyorum çok iyi birisiyim♡♡♡♡
oy vermeyi unutmayıın
neyse görüşürüüüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart to heart///minsung
Fanfictionjisung sınıfın sessiz çocuğuydu ve minho'dan hoşlanıyordu. minho ise jisung'a aşıktı. Peşinde o kadar kişinin olmasına rağmen yan shipler:hyunin,changlix ve chanmin