Onca olaydan sonra tam olarak 2 hafta geçmişti.
Sabah kalkıp hızlıca hazırlandım. Sonrada Han'a baktım. Okula gitmiş olması lazımdı ve gitmişte. Junhan benden 2 yaş daha küçüktü yani 10. sınıfa gidiyordu. Mutfağa geçip mısır gevreğini koydum kendim için. Oturup telefonunla ilgilenirken mesaj geldi. Tabii ki Minho'dan gelen bir mesaj.
minho
jisung
senin yüzünden karokala gidiyordum
(görüldü 09:07)gerçekten neden hala üstüme atladın anlamıyorum ama herşeyi yapabilirim. Biliyorsun
(görüldü 09:10)Mesajlarına görüldü atıp telefonu kapttım. Okulun başlamasına 10 dakika kalmıştı. Çantamı alıp dışarı çıktım.
********
Okula vardığımda saatin daha çok erken olduğunu fark ettim. Cidden aradan sadece 4 dakika geçmişti.
Sorgulamayıp sınıfa gittim. Sınıfa giderken birisi beni kolumdan tutup en aşağıda ki kullanılmayan tuvalete götürdü. Duvara yaslayıp beni öpmeye başladı. Onu ittirip kim bu diye baktım. Bu orta okuldaki zorbamdı.
"Ne işin var burda?" dedim sinirle.
"Off jisung senden hoşlanıyorum işte." dedi ve tekrar beni öpmeye başladı. Ne kadar iteklemeye çalışsamda geri çekilmiyordu.
En sonunda tüm gücümle onu arkaya doğru ittiğimde geri çekilmişti.
"Çok inatçısın Jisung."
"Mark manyak mısın? Sal beni."
"Salmazsam en fazla ne olabilir ki?"
"Bu olur." bir anda içeri girip Mark'e yumruk atmaya başlayan Minho'ya baktım. Minho geri çekildiğinde Mark hemen oradan kaçmıştı. Ben ise Minho ile oradaydım.
"İyi misin?" dedim.
"Asıl sen iyi misin Jisung?"
"Ben iyiyim ama senin ellerin..." Minho'nun elli mos mor olmuştu resmen ve aynı zamanda hafif kanıyordu.
"Boş ver yıkarım geçer." dedi. İkimizde susmuştuk. Minho bana yaklaştı.
"Jisung bu daha ne kadar devam edecek acaba?"
"Minho eğer beni tehdit etmeseydin seni affede bilirdim."
"Herşey için özür dilerim Jisung. Cidden senden bayadır hoşlanıyordum bir anda sen gidince ne bileyim bir garip hissettim bu yüzden tehdit etmeye başladım." Aslında Minho'yu hâlâ seviyordum ama yinede az naz yapmak istiyordum. E o kadar ukeyiz yani.
"Üzgünüm Minho olmaz." dedim ve oradan ayrıldım.
MİNHO
Jisung gittiğinde artıkbeni affetmiyeceğinden emindim. Ağlamak istiyordum ama aynı zamanda istemiyordum da. Gerçekten neden hep ben? Cidden nasıl dayanamadım da Jisung yerine o kızı seçebildim? Ağlamaya başladım.
"Minho iyi misin?" yanıma koşarak gelen Chan'a baktım.
"Değilim Chan değilim." dedim ve ağlamaya devam ettim.
********
"Off dayanamadım işte ya boş yapma."
"Tamam tamam."
"Minho." yanıma gelen Jisung'a baktım.
"Efendim."
"Konuşabilirmiyiz?"
"Konuşalım."
"Yalnız." dedikten sonra Hyunjin'e baktı.
"Ben gideyim o halde." dedi Hyunjin ve gitti. Jisung ise yanıma oturmuştu ve bana doğru dönmüştü.
"Minho özür dilerim ve teşekkür ederim." dedi ve ellerimi tuttu.
"Neden özür diliyorsun?"
"Sen beni korudun Minho. Ama bir hatan yüzünden bu kadar ayrı kalmak ikimiz içinde kötü olmaz mı sencede?"
"Jisung ben hâlâ seni seviyorum." dedim ve dudaklarına yaklaştım.
"Minho çok yakınız."
"Ne var bunda?"
"Birisinin görmesinden korkuyorum."
"Ama kimse yok." dedim ve onu öpmeye başladım çok özlemiştim. Geri çekildiğimde "Özledim." dedim. Jisung hemen ayağa kalkıp sınıftan gitti.
"Çok utangaçsın."
********
Bu saatte bolum atiyorum
neyse sonlari pek uzatmiyorum oy verin lutfen iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart to heart///minsung
Fanfictionjisung sınıfın sessiz çocuğuydu ve minho'dan hoşlanıyordu. minho ise jisung'a aşıktı. Peşinde o kadar kişinin olmasına rağmen yan shipler:hyunin,changlix ve chanmin