Felix
"Off ne okulmuş bi bitmek bilmiyo ya." dedim yanımda oturan chan'a.
"Felix daha yeni derse girdik."
"Ama çok sıkıcı off. Neyse sen varsın şükür." dedim ve sınıfın kapısı açıldı. Gelen nöbetçiydi. Bizede nöbetçilik şeyi gelmek üzereydi.
"Hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerimde ailesi bunu jisung'a göndermişte."
"O ney lan."
"Hap. Jisung hasta olmuş galiba."
"Gel al jisung." jisung ayağa kaltı ve ilacı aldı sonrada yerine oturdu.
"İyi dersler." dedi nöbetçi ve çıktı.
********
"Olm bakın salak salak hareketler yapmayın döverim sizi ha." minho ile jisung, hyunjin ilede jeongin sevgili oldukları için ve bunu eskiden sürekli yalanladıkları için onlarla dalga geçiyorduk.
"Neyse tamam ya abartmayalımda biz felix ile tek kaldık."
"Ee oda sizin sorununuz hadi ben aşkımın bebeğimin canımın ciğeriminim gülümün gamzelerini sevdiğimi-"
"Anladık jeongin'in yanına gidiyorsun hadi naş." dedim.
"Bende gidiyorum o zaman görüşürüz." dedi minho ve gitti.
"Bende gidecem birazdan."
"Bune olm tek tek gidiyorsunuz."
"E napiyim ben sende git jennie ile çık."
"Tabii efendim hemen sabır ya. Lan ben gayim gay. Hem zaten jennie'nin sevgilisi var."
"Neyse ben son 2 ders yokum."
"Ama şuan varsın."
"Evet."
********
Jisung
"Tamam gideriz."
"Askım bee." dedi minho ve beni yanağımdan öptü. Sırf jeonginlerin evine gitmemiz için 2 saat beni rahat bırakmadı.
"Giyinip gideriz o zaman."
"Hadi şimdi gidelim."
"Ne?" dedim ve minho beni elimden tutup odaya götürdü. Giyindirip aşağı indirdi sonrada motora bindirdi. N'oluyo ne bu hız be. (Olm motorla giderken geceleri dans eden sırp kadın ile karşılaşmaları yok muu)
"Sonunda ya." dedi jeongin.
"Niye geldiniz ya." resmen ağlayacaktı hyunjin.
"Neden?" dedim. Hyunjin jeongin'e, jeonginde hyunjin'e baktı. Jeongin "Boş ver." diyip (?) geçiştirdi. Bizde içeri geçtik.
********
"Hayır."
"Hadi ama ya alt tarafı bir kopya."
"Vermem ya sana kopya mopya bir ara verdim gördün demi ne oldu."
"Aman disiplin yesek ne olur ya babanla konuşursun olup biter." konu şuydu, daha sınava 1 ay varken hyunjin minho'nun ona kopya vermesi için elinden geleni yapıyordu.
"Hadi lütfeen."
"Kalk gidelim jisung. Jeongin sende bunu çalıştır az salak ya benden kopya istiyor." dedi ve minho ayağa kalktı. Bende ayağa kalktım ve sonunda eve gittik.
********
"Hey jisung?" minho'nun bana seslenmesiyle birlikte uyanmıştım.
"Gel yatağa gidelim daha rahat uyursun."
"Tamam." dedim. Minho beni kucağına aldı ve yatağa götürdü.
"İyi geceler."
"İyi geceler minho." dedim ve gözlerimi kapattım.
********
Arkadaşlar kisa oldu ama aklıma hiç birşey gelmiyor hep böyle yeni bir fic yazmak istiyorum mesela şuanda hyunin fic yazmaya gidiyorum.
Neyse görüşürüz arkadaşlaar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart to heart///minsung
Fanfictionjisung sınıfın sessiz çocuğuydu ve minho'dan hoşlanıyordu. minho ise jisung'a aşıktı. Peşinde o kadar kişinin olmasına rağmen yan shipler:hyunin,changlix ve chanmin