Onca olaydan sonra aradan 1 hafta geçmişti.
Okul bitmişti yani tatile girecek anlamda değil normal bir şekilde bitmişti. Bende eve doğru tek başıma yürüyordum. Ama aklımda hâlâ Changbin vardı. Gerçekten bir anda bana ayrılalım dedi ve açıklama yapıp gitti. Ona hakaret etmek istiyordum, küfürler etmek istiyordum ama yapamıyordum. Çünkü içten içe onu hâlâ seviyordum.
Yürürken telefonuma 2 bildirim aynı anda gelmişti. 1.'si annemden, 2.'si ise Changbin'den di. Neden hâlâ bana mesaj atıyordu ki?
İlk basta annemin mesajına baktım.
annem
felix oğlum
bu gün eve babanla biraz daha geç geleceğiz
evde ablan var zaten kapıyı çalsan
açarfelix
tamam anne
görüşürüz
(görüldü 19:08)Annemin mesajına baktıktan sonra sıra Changbin'in mesajına gelmişti.
changbin
felix
seninle konuşmak istiyorum
lütden benimle konuş felixfelix
üzgünüm ama biz ayrıldık artık changbin
sen bana ayrılırken zaten yeteri kadar bir açıklama yaptığını düşünüyorum
sadece arkdaşız artık changbin
keşke eskisi gibi olabilsek|
çok isterdim|changbin
biliyorum hala benden
hoşlanıyorsun|
o zaman sadece arkadaşça konuşalım felix
ama lütfen konuşalımfelix
tamam o zaman konuşalım
changbin
evimi biliyorsun zaten
gelchangbin
tamam geliyorum
(görüldü 19:15)Changbin'le konuşurken eve vardığımı fark etmiştim.
Hemen kapıyı çalmıştım. Açan ablam Chaewon'du.
"Hoşgeldin." dedi.
"Abla birazdan hoş- arkdaşım gelecek haberin olsun."
"Tamam ya sıkıntı yok ben odamdayım zaten oyun oynayacağım biraz bizim ekiple." dedi ablam. O bir yayıncıydı bu yüzünden kafa dengi bir ekibi vardı vr sürekli oyun oynardı. Hâlâ da oynuyor.
"Tamam."
________
Duş alıp üstümü giyinmiştim. Aradan 2 saat geçmesine rağmen Changbin hâlâ gelmemişti. Ablam ise hâlâ oyun oynuyordu. Derken kapı çaldı. Büyük ihtimalle Changbin'di.
Kapıyı açtım. Tahmin ettiğim gibi karşımda Changbin vardı.
"Selam." dedim.
"Selam."
"Geç içeri." dedim ve onun geçmesi için yer açtım. Changbin içeri geçmişti. Hacalar yavaş yavaş ısındığı için ceket meket giymemişti.
"Odama geçelim daha rahat konuşuruz." dedim ve önden yukarı çıktım.
Odanın kapısını açtım ve ikimizde içeri girdiğimizde ışığı açıp geri kapıyı kapatmıştım.
"Güzel bir odan varmış." dedi Changbin ayaktayken.
"Teşekkürler ve yatağa oturabilirsin." dedim. Changbin hemen yatağa oturmuştu, bende yanına oturmuştum.
"Ee ne konuşmak istiyorsun?" dedim ve sustum.
"Felix lütfen konuşmadan beni dinle." dedi. Sen iste yeter ki. Konuşmadım ve onu dinledim.
"Felix sana dediğim şeylerden dolayı özür dilerim öncelikle. Ama ben ailem ve kardeşimden başka kimseye güvenemiyorum. Hatta artık aileme bile güvenemiyorum. Her neyse bu konuyu bir kenara atayım. Felix, seninle ayrıldıktan sonra 1 hafta boyunca düşündüm ve okula gitmedim. Sen gittikten sonra artık kendimi iyi hissetmemeye başlamıştım yemek yemiştim ama çok az yemiştim bu yüzden sadece spor yapmıştım. Düşünsene her gün en az 4 büyük şişe bitiriyodum ama senden ayrıldıktan sonra en fazla küçük 1 şişe bitire bildim. Seni gerçekten hak ediyor muyum diye düşündüm. Seni acaba çok mu üzdüm diye düşündüm. Bunlar 1 hafta sürmüştü ama bana 1 yıl gibi gelmişti. Kısacası Felix ben seni gerçekten seviyorum. Sadece bunu bil." dedi. (biliyorum buraları okurken çok üşeneceksiniz)
Cevap vermemiştim. Changbin ise üzülüp ayağa kalkmıştı.
"Ben gidiyorum Felix. Herşey için teşekkürler." dedi ve kapının oraya kadar yürüdü. Kapıyı açtıktan sonra onu bana doğru döndürüp onu öpmüştüm.
********
Sabah uyandığımda yanımda Changbin üstü çıplak bir haldeydi ve bende aynı şekildeydim.
"Off götüm ayrıyor. Biraz nazik olsaydın keşke Changbin." dedim. Changbin uyanmıştı ki gülüyordu.
"Özür dilerim bebeğim. Bilerek olmadı." dedi. Bende gülmüştüm bu sefer.
Onun kolu benim kafamın ordaydı yani koluna uzanmıştım. Elim kolyesine gitmişti ve kolyesine bakmaya başlamıştım. Bu ateş ve su oyununda ki ateş kolyesiydi. Aynısı bende de vardı ama ben su olanı takıyordum.
"Zıt kutuplar birbirini çeker." dedi Changbin.
********
abi changlix fic yazmak istiyorum ama fazla üşeniyorum
her neyse final yapacaktım ama vazgeçtim diğer bölüm final olsun dedim
zatwn changlix shipper pek yok galiba bu yuzden bu bolum okunmayacak
her neyse iyi geceleer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart to heart///minsung
Fanficjisung sınıfın sessiz çocuğuydu ve minho'dan hoşlanıyordu. minho ise jisung'a aşıktı. Peşinde o kadar kişinin olmasına rağmen yan shipler:hyunin,changlix ve chanmin