<8>

180 22 5
                                    

Jisung

"Hayır ya izin vermiyorum."

"Neden ya?"

"Ya sarhoş olup eve gelirsen. Uğraşmak istemiyorum."

"Vallah olmam."

"Hayır minho."

"Hadi askim bak aksam sana sürprizim var." dedi ve göz kırptı minho.

"Hayır onuda istemiyorum sapık. Daha reşit değiliz."

"Sanki reşit olanlar yapmıyor."

"Lan banane ben istemiyorum."

"O zaman izin ver."

"Hayır."

"Sen istemesende zorlada olsa yaparım."

"Off tamam be git o zaman."

"Oyyy aşkım benim be." dedi ve yanağımdan öptü.

"Ama çok içme."

"Tamam tamam." dedi ve yanımdan ayrıldı. Aslında onun bir yere gideceği falan pekte umrumda değil ama yinede trip atmasam olmazdı.

"Salak niye izin verdin ki."

"Neden?"

"Sarhoş olunca seni hemen yatağa atarsa peki."

"Yapmaz ya. Engellerim hem zaten sarhoş hemen uyur."

"Sen bilirsin."

********

"Ben gidiyorum aşkım görüşürüz."

"Geç geleceksen anahtarı al ve görüşürüz." Minho anahtarı alıp evden çıktı. Minho'ya ne kadar güvensemde aklımda bir sürü soru vardı en korktuğum soru ise 'Ya sarhoşken birisiyle yatarsa?' minho sarhoşken herşeyi yapabilecek biri gibi duruyor ama umarım sadece duruyordur fazlasını istemiyorum.

Kendimi yatağa atıp telefonuma baktım.

jisung
lan changbin birşey olursa hemen bana yazacaksın tamam mı

changbin
lan sen minhoya güvenmiyor musun

jisung
senden çok güveniyorum ama yinede sen birşey olursa yaz veya ara

changbin
Tamam tamam görüşürüz

jisung
görüşürüz
(görüldü 23:05)

Telefonda biraz vakit geçirdikten sonra saate baktım saat 2 olmuştu bile hâlâ nerde bu çocuk? En sonunda tam yatacakken telefonuma mesaj geldi.

changbin
lan jisung
aç şu kapıyı amk

jisung
tamam bekle

Hemen aşağı inip kapıyı açtım. Changbin minho'yu sırtına almış öylece kapıda bekliyordu.

"Çekilde şunu banyoya götüreyim."

"Bizim odadakine götür." dedim ve onlar geçince kapıyı kapattım. Changbin onu tam banyonun orada bırakmıştı.

"Yıkaması senden ben gidiyorum."

"Görüşürüz." dedim ve changbin aşağı inip kapıyı kapattı bende arkasından kapıyı kilitledim sonrada yukarı banyoya çıktım. Minho uyanmıştı ama çok sarhoştu.

"Çok garip kokuyorsun hem alkol hemde..." cümlemin devamını getiremedim ve daha fazla takmayıp onu soyundurdum ve banyo yaptırdım. Banyodan çıkınca üstünüde giydirdim. Annemiyim lan ben bu ne.

Minho birçeyler mırıldanıyordu ama anlamıyordum. Sanki bir isim söylüyor gibiydi. Umarım düşündüğüm şeyi yapmamıştır. Onu yatağa yatırıp beraber uyuduk.

********

Kısa bir bölüm oldu ama yinede az açıklayıcı oldu

Angst değil arkadaşlar bu arada korkmayın ben angst okuyamıyorken angst nasıl yazayım amk

Neyse yorumu geçtim oy verin Allah askina

Görüşürüüz

heart to heart///minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin