<16>

101 14 3
                                    

Jisung

"Bırakır mısın artık?" dedim. Ama hiç bir işe yaramamıştı. Hatta beni dahada sıkı tuttu.

"Kaçmaya mı çalışıyorsun yoksa? Her neyse tutun şunu çocuklar." çocukların ikisi kollarımı diğer ikisi ise bacaklarımdan tutup dahada tenha bir yere götürdüler. Sonrada beni bir yere bağladılar. Sonrada...

Minho

+05** *** ** **
selam sen minho olmalısın
ben junhan jisungun kardeşi

minho
noldu

junhan
şey abime ulaşamıyorumda elektriklerde kesildi daha çok korkmaya başladım evin bahçesindede birşeyler oluyor ama korktuğum için bakamıyorumda artık gelse iyi olur

minho
ne|
ama jisung coktan evde olması gerekiyordu|
tamam sötlerim ben sen uyu istersen
(görüldü 03:05)

Ceketimi giyinip kapıyı kilitleyip dışarı çıktım. İlk başta onların evinin oraya bakacaktım. En azından kardeşi güvende olsun.

Biraz yürüdükten sonra tenha bir yerden sesler geldiğini duydum. Oraya bakacaktım zaten yanıma bıçak almıştım. Bıçağımı çıkartıp oraya doğru yürümeye başladım.

Oraya geldiğimde Jisung'u görmüştüm. Üstü yoktu. Sonrada yanındaki 5 çocuğa baktım. Bu Kwangho'nun grubuydu aralarındada Kwang vardı.

"Oh selam Minho."

"Napıyorsunuz siz?"

"Ah şey bu çocuk bizi dövmeye çalıştı bizde ona cezasını veriyoruz."

"Ben şimdi size cezanızı vereceğim."

"N-" çocukları dövmeye başladım.

********

"İyi misin?"

"Minho çöz beni." elimdeki bıçakla ipleri kesmeye başladım.

"Üşüyorum." ipleri kestikten sonra Jisung'a çocuğun elindeki kazağı verdim.

"Al giy bunu. Ceketinde vardı sanki."

"Evet şunun üzerindeki." Çocuğun giydiği ceketi çıkarttım ve yine Jisung'a verdim.

"Teşekkür ederim."

"Seni ben eve bırakacağım Jisung."

"Peki." dedi Jisung. Onun elini tuttum.

"Şunlar ayılmadan kaçalım." dedim ve onu eve bıraktım.

"Arka bahçeden sesler geliyor."

"Ne?" öneden arka bahçeye doğru gittim. Gördüğüm şey ise bir demirin rüzgardan dolayı diğerine çarpmasıydı. Demir oraya sabitlenmediği için çıkarıp atmıştım.

"Elektrikler kesik gali-" Jisung'un hıçkırığını duydum.

"Ağlıyor musun?" Jisung bana sarıldı ve ağlamaya başladı. Bende ona sarıldım haliyle.

"Gel içeri girelim Jisung." Jisung'u yükleyip ön kapıyın olduğu yere gittim. Anahtarı Jisung'un cebinden alıp kapıyı açtım.

"Şuna bas elektrikler gelir." Jisung'un gösterdiği şeye doğru ilerledim ve oradaki düğmeye bastım.

"Abi?" yukardan gelen sesle birlikte ikimizde oraya baktık.

"Junhan? Benim." dedi Jisung.

Junhan aşağı inerken konuştu.

"N'oldu?"

"Anlatırım sana sabah." dedim.

"Abinin odası nerde?"

"Takip et beni." Junhan'ı takip ettim.

"Burası. Yan tarafıda benim odam zaten." kafa sallayıp kapıyı açtım ve içeri girdim. Kapıyı kapatmadan önce Junhan'a "İyi geceler." dedim.

Jisung'u yatağa bırakıp ışığı açtım. Açtıktan sonra Jisung'a baktım.

Resmen her yeri kırmızı ve mordu. Özellikle boynu.

"Jisung iyi misin?"

"Minho duş almak istiyorum." dedi Jisung ve ayağa kalktı sonrada yürümeye çalıştı ama topallıyordu.

"Jisung dur." dedim ve Jisung'u yükledim. Sonrada banyoya doğru götürdüm.

Sonrada onun duş almasını sağladım.

********

Sabah olmuştu yanımda ise hâlâ uyuyan Jisung vardı. Akşam bana uyumadan önce herşeyi anlatmıştı. Nasıl taciz edildiğini, ben gelmesem videolarını çekeceğini hatta eve bile götürmeyi falan planlamışlar. Gerçekten son anda kurtarmıştım Jisung'u.

Onu uyandırmadan ayağa kalkmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp saate baktım. Saat daha 09:15'ti. Bugün okula gidecektim. Bu yüzden eve doğru gittim. Aşağı indiğimda beni Junhan karşıladı.

"Gelsene bi otur." koltuğa oturup Junhan'ın diyeceği şeyi bekliyordum.

"Abime ne oldu?" ona herşeyi anlatmadım. Birazını anlattım.

"Devamını abin anlatsın ama şimdi uyandırma uyuyorda."

"Peki. Sen eve mi gidiyordun?"

"Evet." dedim ve ayağa kalktım.

"Görüşürüz o halde." dedi Junhan. Bende "Görüşürüz." dedim ve evden ayrıldım.

********

selammmmm

bu gün iki ficimede 2 bolum atamayı dusunuyorum gecde 1-2 veya 3 bolum taslaklara falan atabilirim

her neyse görüşürüüüz

heart to heart///minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin