İyi okumalar <3
Medyada mor sümbül varrr.🌿
8.Bölüm
-Kalbim Atmayı Bırakır-Aras artık yaşama sebeplerimden biriydi. Aras'ın yaşama sebebi neydi acaba? Bunu hep merak etmişimdir. Genelde herkes bir amaç için yaşar. Onun amacı neydi? Bunu öğrenmem lazımdı.
Onun kalbinin atması, benim kalbimin atması demekti. Kalbinin atmaması, benim kalbimin atmayı bırakması demekti. Fiziksel olmasada ruhum ölmüş olurdu.
Peki benim kalbimin atması, onun kalbinin atması demek olur muydu bir gün? Tabiki olmazdı. Kalbim durunca Aras'ın yaşamaya devam etmesi gerekirdi. Ben bunu isterdim. Benim kalbim için Aras'ın kalbi durmamalıydı.
Ben gidersem Aras arkamdan ağlamamalıydı. Ben gidecek miydim sahi bir gün Aras'dan?
Aras benim için yaşamayacaktı. Aras'ın kalbi benim değersiz kalbim için asla atmayacaktı. Atmamalıydı.
Aras gider, Almira arkasından bakar . Aras buradan gider, Almira onunla beraber sonsuzluğa gider.
Almira gider, Aras bakmaz. Almira buradan gider, Aras zamanı gelince onsuz sonuzluğa gider.
Aras bakmazdı.
Önümde duran üç elbiseye bakıyordum. Gece mavisi, siyah, koyu kırmızı.
Üç elbisede birbirinden güzeldi. Koyu kırmızı çok ateşli, gece mavisi çok ışıltılı ve iddialı, siyah çok asi duruyordu. Bilinmeyen, koyu kırmızı sevdiğini söylemişti. O yüzden dolabıma baktığımda bir tane bu renkte elbise bulmuştum.
Arkasında derin bir sırt dekoltesi vardı. Hava soğuk olsada bunu giymek istedim. Orası zaten sıcak olurdu. Dizlerimin bir karış yukarısında bitiyordu. Göğüs kısmı kalp şeklindeydi. Bu... Bu...
Bu elbise gerçekten çok ateşli ve güzeldi. Bana yakışır mıydı acaba?
Düşününcelerimi kafamdan dağıttım ve duşa girdim. Çikolata kokulu duş jelim ve şampuanım vardı. Çikolata ve kokusunu severidim. Genelde bitter severdim. Aslında bitter acı değildi. İnsanlar nasıl kuruyorsa kafasında onu tadıyordu. Bence.
Bitter acı olsa neden tatlı yerinde bulunur ki?
Kısacık bir duş aldım ve makyaj masama oturdum. Abartı olmayacak şekilde makyaj yapacaktım. Kırmızı bir ruj, biraz pembe allık ardından göz makyajı. Bu kadar yeterliydi. Rujumun tonu fazla koyuydu ama sonuç olarak gittiğimiz yer bir bardı. Ne yapmam lazımdı ki?
Kahverengi saçlarıma maşa yaptım. Kendimi bugün çok beğenmiştim. Başkalarıda beğenir miydi acaba? Aman banane ben kendimi beğenmiştim. Başkasının beğenmesi çokta umrumda değil şuan.
Özgüvenimide yine fulledim.
Koyu kırmızı parlak kumaşlı elbiseyi elime aldım ve giymeye çalıştım. Üzerime geçirmiştim fakat sırt yerinde çapraz bağlanması gereken ince ipler vardı. Dokunsam kopacak gibi geliyordu. Bu riski göze alamadım.
Telefonumu aldım ve numaranın üzerine bastım. Bir yandan gözüm saate kayıyordu. İçimi bir sıkıntı bastı. Her şeyin güzel olmasını istiyordum. O yüzden içimde ki sıkıntıyı geçirmek için her şeyi yapacaktım. Heyecan mıydı neydi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Sarmaşık /Yarı Texting
Ficção AdolescenteAlmira Sarmaşık, hayatı boyunca dikkat çekmeyen kendi halinde ve arkadaşları ile takılan bir kızdı. Fakat biri daha vardı. O kişi kendisini bilmiyordu belki ama Almira onun her şeyini biliyordu çünkü 3 senedir sadece sevdiği adamı uzaktan izliyordu...