26. Bölüm -Kırmızı Sarmaşık-

36 5 56
                                    

İyi okumalarrrr <33
Sonunda, o bölüm... Aşırı heyecanladim, sonunda...

🌿

26. Bölüm
-Kırmızı Sarmaşık-

2 hafta sonra...

Aras Deniz'den..

Sarmaşığım : Ne yapıyorsun acabaaa, Aras Deniz bey?

Telefonuma gelen bildirim sesiyle Alev'i kucağımdan indirdim. Mırıldandı ve pençelerini tişörtüme sapladı. "Kızım bir durur musun?" Alev söz dinlemeyen huysuz, inatçı bir kediydi.

Almira gibi.

En sonunda kucağımdan indirmeyi başardığımda telefonumu elime aldım. Almira yazmıştı. Yüzümde hemen kendi kendine bir gülümseme oluştu.

Bugün cuma günüydü ve yapacak hiç bir şeyim yoktu. Okula gitmemiştim anlaşılan o da gitmemişti.

Aras : Evdeyim tek başıma Alev'le uğraşıyorum.

Aras : Sen?

Sarmaşığım : Hiç bir şey. Canım sıkıldı öyle yazayım dedim. Sende meşgulmüşsün.

Sarmaşığım : Ravza, Giray'la - Hilal, Burak'la. Doğa ve Bulut okulda. Sıkıldım.

Sarmışığım : Boynu bükük kaldım ben evde. Bütün arkadaşlarım sevgilisiyle. Bir sen kaldın ama sende kedinleymişsin.

Telefona bakarken sırıttım. 'İstersen sevgili oluruz güzelim sıkıntı değil' demek geliyordu içimdende... Neyse.

Hemen aklıma gelen ilk fikri sundum.

Aras : Gel bize.

Aras : Sen yazana kadar benimde canım sıkılıyordu zaten. Sen gel geçer sıkıntım.

Sarmaşığım : Gerçekten mi?

Aras : Evet, gel hadi. Hem belki sonra dışarı çıkarız kahve içemeye falan.

Sarmaşığım : Bu fikre hayır diyen ölsün be!

Sarmaşığım : En iyi arkadaşımsın Aras Deniz Bey :)

Gözlerimi devirdim. Ben başlatmıştım bu saçma arkadaşlık oyununu ve galiba benim bitirmem gerekiyordu.

Sana aynısı yapılınca ağlamayacaksın Aras. Hayır. Deniz. Almira'ya Deniz.

Almira... Nasıl anlatsam bilmiyorum ama değişikti onu gördüğüm zaman iyi hissediyordum. İsmi zihnime düştüğünde, çehresi gözümün önüne geldiğinde içimde bir şeyler oluyordu. Neydi bu hissin adı? Bana bu hissi veren kız çok garipti. Garipliklerin en güzeliydi.

Ve bu hislerin kuvvetli bir şekilde sadece benim içimde koptuğunada emin değilim. Seninle karşı karşıya geldiğimizde seninde aynı şeyler hissettiğini düşünüyorum. Çünkü senin bakışların, bakışlarıma benziyor Almira. Sana bakarken ki bakışlarıma.

Kırmızı Sarmaşık /Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin