״אה״ גנחתי שאיתן חדר אליי, זה היה פחות כואב מפעם קודמת, זה היה יותר מהנה, הוא עמד מאחוריי וזה הרגיש טוב.
פתאום הרגשתי את הבל פיו על האוזן שלי
״זוכרת את העונש שלך?״ הוא שאל עם הקול הסקסי שלו, כן, אני זוכרת איתן, אבל לא יצאו לי מילים כי בשנייה הרגשתי את כל השיער שלי נמשך חזק אחורה והראש שלי פשוט התקפל אחורה, זה כאב.
אבל כבר לא הרגשתי את זה שפתאום הרגשתי אותו חודר אליי עם כל האורך שלו, ויש לו אורך, וזה פאקינג כאב, גנחתי מכאב, והוא עשה את זה יותר חזק ויותר מהר, הרגשתי שאני ממש מתמוטטת ואז הוא הפסיק ויצא ממני בבום, הייתי רגע לפני, לא גמרתי, אבל ידעתי שגם הוא לא גמר, פתאום הוא הוריד אותי מהספה, והרים אותי מאחורה, ולקח אותי למעלה, לחדר האהוב עליי בבית שלו, כן, החדר שינה.הוא זרק אותי על המיטה ועלה מעליי, נראה לך מתוק שלי? הפכתי אותו שאני עליו עכשיו, והתמקמתי טוב והחדרתי את הזין שלו אליי, וכל הזין שלו נכנס אליי, זה גם כאב וגם הרגיש טוב, הוא בין הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים, הוא עקף אפילו את האקס המיתולוגי שלי מהילדות, ואותו אהבתי ממש, אבל זה לא משנה עכשיו.
התחלתי לזוז עליו, ולגנוח בקולי קולות
״מהר יותר״ הוא אמר ועשיתי כרצונו, זה הרגיש כל-כך טוב.
ופתאום הרגשתי אותו מרים אותי מהתחת וזה היה מהיר יותר וממש שמעתי אותו מתנגש לי בתחת.
״אה איי״ גנחתי בכאב וראיתי אותו פשוט נושך את שפתיו ומגביר את הקצב הרגשתי את כל האורגזמה מטפסת
״אני גו..מרת״ גנחתי בגימגום
״תגמרי ילדה שלי״ שמעתי אותו אומר ופשוט גמרתי, וכמה שניות אחרי זה הרגשתי נוזל חם בתוכי, לא השתמשנו בקונדום אז אני צריכה להתחיל לקחת גלולות כיף כיופק.ירדתי ממנו ושכבתי לידו סחוטה. העיניים שלי נעצמו לבד כאילו אני לא שם, ואז הרגשתי אותו מושך אותי אליו ופשוט הראש שלי היה מונח על החזה החשוף שלו ונרדמתי.
_____________________________
קמתי בבוקר, יום חמישי. עוד מעט נגמר החופש הזה, באסה.
הסתכלתי לצד ואיתן לא היה לידי ושמעתי זרם מים מהמקלחת.
ואז שמתי לב שיש לו שעון עם השעה עליו, איך לא ראיתי את זה בחיים? השעה כבר שתיים עשרה בצהריים, פאק ישנתי המון זמן.
ואני צריכה עוד ללכת הביתה לישון ולהתארגן למסיבה, ולקנות גלולות, ואת כל זה אני לא יכולה לעשות עם איתן לידי, כי אם מישהו רואה אותנו בחוץ ביחד, זה לא טוב.
לא אומרת שזה אסור כן, כי הוא לא המורה שלי יותר, זה כמו לצאת סתם עם מישהו בן 31 אה.. 32 איזה מבוגר הוא.
הוא מתקלח, והרגשתי כל-כך מסריחה, הייתי כולי עירומה.
הלכתי לארון שלו ולקחתי חולצה ובוקסר, למה שאני לא אצטרף אליו? איכ רומי אני נגעלת ממך, דיברתי לעצמי בראש.
הלכתי ליד הדלת, נשמתי עמוק ופתחתי אותה, המקלחת שלו זה פשוט דוש, וזכוכיות והן שקופות בטירוף, אז הדבר הראשון שנתקלתי בו זה היה התחת המהמם של איתן.קודם כל צריך קצת להתגרות כי למה לא? אז פשוט עמדתי מול המראה וראיתי שהוא כבר הסתובב, ולקחתי מברשת שיניים
״בוקר טוב״ אמרתי והסתובבתי עם הראש אליו, וראיתי אותו מחייך, איזה חתיך הוא, הוא פשוט יפה וזה כואב לי כבר, התחלתי לצחצח את שיניי, ואז שמעתי את הזרם נעצר, ופשוט המשכתי בשלי והתכופפתי לכיור ולקחתי מים וירקתי
״רוצה להתקלח?״ הוא שאל ופתאום שמתי לב שהוא ממש עומד מאחוריי במראה
״כן״ אמרתי והוא זז
״אז כנסי״ הוא אמר עם קול נמוך, לא יודעת מה יקרה פה עכשיו אבל אני אוהבת את זה, נכנסתי למקלחת וסגרתי את הדלתות השקופות האלה וראיתי את איתן לא זז מבחוץ, והפעלתי את המים ופתאום הוא נכנס לבפנים
״לא יכול בלעדיי אה״ אמרתי לו והוא נישק אותי נשיקה מועמקת, ואז עצרתי אותו
״אני צריכה להתקלח״ אמרתי לו שאני מסתכלת למעלה כי כבר הספקתי לראות מה יש בלמטה שלו.
הוא לקח את השמפו שלו, ושם על היד שלו
״תסתובבי״ הוא אמר לי והסתובבתי, והלכתי קצת קדימה שלא יהיה לו קשה מידי, ואז הרגשתי את הידיים שלו מתחילות לעסות לי את הקרקפת, הוא יודע.
״אני צריך ללכת לכמה שעות״ הוא אמר
״למה?״ שאלתי בתקיפות, לא בא לי שהוא ילך
״אני צריך לקחת את קאי לאיזה בדיקה ואז אני הולך לאדם״ הוא אמר,
״טוב״ אמרתי מאוכזבת וקנאית בטירוף, זה עיצבן אותי שהוא הולך, אבל סבבה. ואז פשוט שטפתי את הראש ולקחתי תחליב רחצה ופשוט עשיתי את זה בזריז, הוא ניסה גם להשים לי את זה אבל פשוט לא נתתי לו.
YOU ARE READING
זה אתה.
Ficção Adolescenteסיפור ראשון לא לשפוט ובבקשה אם אתם נתקלים תקראו❤️ תודה ויום טוב. ילדה שקטה ומופנמת אבל שצריך היא מדברת ושהיא מדברת כולם שומעים, היי אני רומי ילדה בת 17 ואני לומדת בתיכון אלוני יצחק חרא בצפר ואני לא מספיק חכמה בשביל להתקבל לכאן אז נכנסתי דרך הפנימי...