לא מתייחסת אליי?

159 10 6
                                    

״אפשר להצטרף?״ הרמתי את הראש ואת מי אני רואה את איתן ממתי מורים בכלל פונים לתלמידות לא יודעת למה אני פשוט שונאת אותו ״לא״ גלגלתי עיניים והוא פשוט התיישב מולי הסתכלתי עליו בפרצוף מבולבל ״תקשיבי רומי אני יודע שהתחלנו ברגל שמאל ובאתי לכאן כדי להתנצל על מה שקרה בכיתה זה לא היה לעניין שאני אריב עם תלמידה וגם אני מצטער על הקפה שנשפך עלייך״ הוא הסתכל לי לתוך העיניים יש לו עיניים ירוקות כאלה יפות אבל לא בהירות ופשוט האמנתי לו ״טוב״ אמרתי ברוגע הוא היה מופתע וקם והתכוון ללכת ואז אמרתי ״גם אני מצטערת על הקטע שעשיתי בכיתה״ השפלתי מבט קשה לי לבקש סליחה ״זה בסדר״ הוא אמר והתכופף כדי לראות את העיניים שלי אבל הוא לא הצליח ואז העלתי את המבט והסתכלתי לו על העיניים והיינו קרובים ואולי זה נדוש אבל אני מתאהבת בעיניים יותר מהר מבן אדם או גוף אפילו לא הסתכלתי לו על השפתיים וגם הוא לא הסתכל על שלי טוב אני מבינה אותו אני מכוערת מה יש לו לחפש איתי או בי וגם אני לא מחפשת בו והוא פשוט חייך והלך.

היום הסתיים והלכתי לחדר שלי אני עם עוד 5 בנות בחדר לין בניהן אז אחלה שם אם כמה שהיא נדבקת היא ממש נחמדה וחיובית כזאת ״יש לך שיעורים?״ היא שאלה מחייכת ״כן אנחנו באותו כיתה זוכרת״ אמרתי לה עם חיוך ״כן אבל אני סיימתי את זה בהפסקה״ לין אמרה ״אז תתני לי להעתיק באימא שלך כואב לי הראש אין לי כוח לזה עכשיו״ התחננתי אליה וראיתי אותה חושבת על זה ״לא רומי את צריכה לעשות את זה בעצמך״ היא אמרה וכל הפרצוף שלי נפל היא ראתה את זה ״אבל אני יכולה לעזור לך״ היא אמרה עם חיוך ״לא צריך תודה״ אמרתי בקרירות והיא יצאה מהחדר ופשוט נזרקתי על המיטה אני חייבת סיגריה.

הלכתי לפינת עישון של הילדים לא היה שם אף אחד הוצאתי סיגריה ״לא מתייחסת אליי?״ מישהו אמר ונבהלתי רעדתי לרגע ״לא ראיתי אותך עומרי״ אמרתי לו מסתכלת על העיניים הכחולות שלו והוא חייך עם השיניים המושלמות שלו והקו לסת אימלה אני מזיעה שוב? ״אז מה היה לך עם איתן?״ הוא שאל פתאום ״מה היה לי עם איתן?״ שאלתי לא מבינה ״ראיתי אתכם מדברים בהפסקה, מה הסתבכת?״ מה אכפת לו מה הוא דואג ״מה אכפת לך?״ שאלתי אותו ״לא אכפת לי״ והוא התקרב אליי ישב לידי עד עכשיו הוא ישב מולי ״כלום סתם הוא אמר לי סליחה על מה שקרה בכיתה ושהוא לא צריך לריב עם ילדה וכל השיט הזה״ אמרתי כי לא היה לי אכפת להגיד את זה ״אחלה״ הוא אמר ואז היה שקט מביך לכמה דקות שרק עישנו והסתכלנו קדימה הוא זרק מבטים וגם אני פתאום הוא שובר את השקט ואומר ״השתפרתי״ לא הבנתי מה הוא רוצה ועשיתי פרצוף מוזר כזה ״פלאש״ הוא אומר ״בטח״ אמרתי ״אתה אחד הגרועים בזה״ המשכתי ״רוצה לבדוק?״ הוא שאל עם חיוך ״טוב״ אמרתי והסתובבתי אליו והוא הסתובב אליי יואו איזה חתיך הוא והריח ״רומי״ הוא אמר נערתי את הראש ושיחקנו פלאש הוא באמת השתפר הצלחנו להגיע ל12 עד שאני התבלבלתי הןא השתפר פעם קודמת הגענו ל3 והוא נשבר ״יש ניצחתי אותך״ הוא אמר ״אתה ילדותי״ קבעתי ״ויש בעיה עם זה?״ הוא שאל ״לא אמרתי״ אמרתי והוא הוציא לי לשון ופשוט חייכתי חיוך מפגר איזה חתיך הוא ראיתי שהוא הסתכל לי על הפה כמה פעמים אבל זה החמיא לי אז שראיתי את זה פשוט עישנתי ״אני צריך ללכת ביי״ הוא אמר והלך ״ביי״ צעקתי לו והוא הסתובב ונופף איכ מה זה סרט כיביתי את הסיגריה והלכתי לחדר.

הגיעה השעה של החדא (חדר אוכל) והמורים הם אלה שקוראים לנו ובת קראה לכל הבנות בשעות האלה נועלים את המגורים כי חשוב לכולם שנאכל אני לא אוהבת לאכול בבית ספר או בבית אני לא אוהבת לאכול בכללי ירדתי במשקל אבל לא רואים את זה עדיין יש לי בטן וסימני מתיחה ואני לא מתה על זה בגלל זה אני הולכת כל הזמן עם אוברסייז וסקיני גינס מישהי נכנסה לחדר היא לא נראית תלמידה היא נראית מבוגרת מתלמידה אבל צעירה מלהיקרא מבוגרת ״כולן לצאת יש חדא עכשיו״ היא אמרה בקול רגוע אבל קול נחמד כולן יצאו ״מה את לא באה?״ לין שאלה אותי עם אכזבה בעיניים כי עכשיו היא תצטרך לשבת לבד או עם אנשים שלא סובלים אותה והיא מודעת לזה פשוט היא לא רוצה להיות לבד ״אני באה״ אמרתי וישר עלה לה חיוך על הפרצוף והיא הכניסה את היד שלה בשלי והלכנו ביחד לחדא.

התיישבנו לאכול אני לקחתי קצת אורז וסלט היא לקחה קוסקוס עם מרק ״בתיאבון״ היא אמרה לי היא היחידה שלא שפטה כמה אני אוכלת היא רק רצתה שאני אוכל וזה מה שאהבתי לגביה גם אם היא נדבקת אליי ככה אני סוג של יכולה לקרוא לה חברה שלי זה מוזר כי אף פעם לא היו לי חברות והיינו בסטיז פעם אבל התרחקנו בטירוף לא נכנס לסיבות למה וכמה עכשיו סיימנו לאכול וחזרנו לחדר
בדרך לחדר ראיתי את איתן וורוניקה היא ליטרלי נוגעת ומלטפת לו את היד והוא לא עושה כלום טוב מה הוא יכול להגיד לציצים האלו תחת אין לה שטוח כמו קרש והיא צריכה להבין ואז אני רואה ואת הבלונדינית ממקודם טורקת את הדלת של החדא וזה גרם לכולם להסתכל אני כבר אוהבת אותה והיא פשוט עברה מולי עצבנית וראיתי את איתן ממש נלחץ ומסתכל אליה ואז הוא קלט שראיתי הכל ופשוט הלכתי משם בשנייה שהוא שם לב.

״רומי״ שמעתי צעקה והלכתי מהר יותר למגורים אני בטוחה שזה איתן ואין לי כוח אליו למרות שלא קרה שם כלום כולה הסתכלתי כמו כל הילדים ואז הרגשתי יד מחזיקה לי את הזרועה יד חזקה וגדולה כזאת שיכולה להרים אותי ולזרוק אותי על המי-״רומי״ הוא אמר אחרי שהוא בא מולי ״את בסדר?״ הוא שאל וניער אותי ״כן מה נשמע?״ שאלתי אותו ״בסדר... תהיתי אם ...״ הוא מגמגם או שאני מדמיינת ״בא לך לבוא לעשן?״ עומרי שאל חייכתי חיוך עצוב כזה ״לא אני עייפה ניפגש מחר״ אמרתי לו ״לילה טוב״ הוא אמר הוא נשמע מעוצבן כאילו עכשיו הפסיד בהתערבות והתקדמתי למגורי בנות נכנסתי נכנסתי לחדר השעה הייתה כבר 23:55 והכיבוי אורות שלנו ב00:00 הסתכלתי על החדר וכולן ישנות ממתי זה קורה תמיד יש בחדר שלנו צעקות עד 1 איזה כיף כל-כך אין לי כוח לזה נכנסתי מתחת לפוך ונרדמתי.

************************************************
התקשיבו אולי אני אוציא סיפור בשישי ואולי לא אני אנסה שכן אבל אני שומרת שבת אז אני לא יודעת מה יהיה זה יהיה או שישי או שבת או ראשון ואני לא מהבנות האלה אבל
בוא ננסה להגיע ל10 צפיות ו3 כוכבים סומכת עליכם!🤍

זה אתה.Where stories live. Discover now