2.Bölüm ( bırak yüzünü sesini bile duymak istemiyorum !!)

193 27 20
                                    

Merhaba arkadaslaaar yebe ile karşınızdayım yavaş yavaş ana karakterin hayatını tanımanız için bu şekilde yazıyorum. Multide Aşkem miray, sarp, bade ve Masal var. NOT : MASAL 3 VEYA 4. BÖLÜMDE HIKAYEYE GIRECEK :D:D

- bölüm sarkisi "bahadır tatlıöz benim değil" ama şarkıyı söyleyeceğim yerden itibaren dinlerseniz daha iyi olur :D:D

Yolda sevinçle koşuşturan çocukların yanından geçerek gözlerimi misket oynayan çocuklara diktim.
-Ömerr !!
Kemik gözlüklü çocuk arkasını döndü ve birden haykırdı.
-Mirayy ablaaaa!!!

Elindeki bilyeyi fırlatarak bana dogru koşması bir oldu yanıma ulaşınca sımsıkı sarıldı tabiki bende ona sımsıkı sarıldım ama onun kadar sıkmadım çünkü küçücük çocuğun elimde can vermesini istemiyorum.

- Naber ??
-iyiyim sen?
-bende iyim , annen nasıl ilaçlarını aldı mı ??
- dün sattığım mendillerin parasıyla alacaktım ama yetmedi bakkal kazım amca üstüne biraz ekleyince aldım...
- ben ne diye duruyom nan burda !??

O küçük başını eğdi ve gözlerini ayaklarına kitledi.
- okul masraflarimi ve ev ihtiyaclarimi zaten sen gideriyosun senden daha birşey isteyemem...
- Bana bak ufaklık elimin tersindesin bitane gecirdimmi seni kaldirabilene aşk olsun.

Şaka yaptığımı biliyormuscasina kıkırdadı ve tekrar sarıldı. Telefonumun melodisi kulaklarıma dolunca sağ elim cebime doğru uzattim ve telefonumu çıkarttım.

- Aloğğğğ
-Miray nerdesin kızım sen, ne yürüyüşü bu kaç saattir ??
- ya teyzos bi mahalleye uğrayım dedim, ömer in yanındayım.
- yarın okullar açılıyor yeni bir sene başlıcak sen geziyorsun...
- napim teyze kendimi odaya kapatıp bunalıma mı giriyim ???

Karşı hattaki oflama seslerini gayet net duyabiliyordum birkaç saniye ssessizlikten sonra teyzem tekrar konuşmaya başladı.

- Saat 09.00, 09.30 da evde olacaksın miray çabuk ol
- tamam teyzosum görüşürüuuuz.

Telefonu kapattıktan sonra doğruldum ve karşımdaki ağlamaklı yüze baktım.
- gidiyor musun ??
- evet ama merak etme tekrar gelicem.
- ne z-zaman ?

Gözyaşları suzulmeye başlayinca benimde gözlerim doldu ve o küçük yüzünü ellerimin arasına aldım.
- en kısa zamanda gelicem ama yarın gelemeyebilirim dedeme gidicem ben olmayınca huzur evinde rahat bırakmıyorlar.
- s-söz v-ve-r.
- söz merak etme biliyosunki ben sözümü tutarım.

Bu kez ben ona sarıldım ve alnından öptüm. Ben gidene kadar arkamdan baktı yan sokağa dönünce yüzü görüş açımdan çıktı.

_

Beni iteleyerek inmeye çalışan yolcuları tinlamayarak otobüsten indim ve dimdirek yürümeye başladım. Ev bir sokak otedeydi aslında pek uzak sayılmaz ama benim gibi usengec biriyseniz ve burcunuz yengecse kesinlikle bu 1 sokak size 10 sokak gibi gelir. Göbeğide geçtikten sonra sağ tarafta kalan sokağa girdim. Eve biraz yaklaşınca başımı kaldırdım kaldırır kaldırmaz adımlarımı yavaşlattım. Görüş açımdaki kişide bana dönünce durmuş olduğumu farkettim.

Hayır Aşkem yanlış görüyorsun o sarp değil sadece çok yorgun olduğun için gözlerin sana bir oyun oynuyor.... iyide ben yorgun falan değilim ki ???

burdan itibaren "bahadır tatlı öz benim değil " şarkısıyla okumanızı tavsiye ederim :D:D
Gözlerimi ovusturdum ve birkaç kez açıp kapayarak karşımdaki yüze tekrar baktım . Hayır bu oyun falan değil bu.... Sarp.

Bu kez koşar adımlarla yürüdüm uzun boylu esmer cocugun yanına ulaşınca kolundan çekerek boş bir yere götürdüm.

- ne işin var senin burda !!!
- seni bulduguma sevindim...
- ben hiç sevinmedim !!

Kolundaki ellerimi bir hışımla cektim ve gözlerimi onun göz bebeklerine kitledim.

- Miray konuşmamız lazım...
- Sarp defol git !!
- miray...
- defol dedim!!

Gözlerim dolmaya başladı hayır miray hayır aglayamazsin sen kendine söz verdin birdaha kim için olursa olsun aglamayacaksin... asla !!

- ne yani şimdi beni dinlemiyor musun ??
- hayır dinlemiyorum !!
- o zaman bende enistenle konuşurum...

Tam yanımdan gececekken hafifçe iteledim ve sendelemesini sağladım.
- Sakın deneme bile !!
- miray dinle ozaman !!
- bana bağırma !!
-sende bana bağırma !!

Artık gözyaşlarımı tutamayacak haddeye geldiğimi hissederek ses tonumu azalttım kendime verdiğim sözü tutamayacağımı biliyordum ama en azından onun karşısında yapamazdım.... sarpın karşısında aglayamazdim.

- nevar sarp...

Sesimin fisildiyormus gibi çıktığını farkedince oda ses tonunu azalttı ve gözlerini gözlerime dikti.

- Miray neler yaşadığımızı biliyorum ama...
- bunları hatırlatmaya geldiysen-
- hayır hayır bunları hatirlatmaya gelmedim ... ben...
- sen ne sarp sen ne ?? Söyleyecek birşey bulamıyorsun dimi ? Çünkü yaşadığım şeylerin kaldirilamayacak kadar ağır olduğunu sende biliyorsun !!

- yaşadıĞIMIZ şeylerin kaldirilamayacak kadar ağır olduğunu biliyorum.

İlk sözcükleri bastırarak söyleyince tısladim.

- yaa ne demezsin şimdi birde herşeyin benim suçum olduğunu söylersen hiç şaşmam !!
- seninde suçun var..
- al bide burdan yak !! Sarp bak beni konuşturma ağzımı acarsam kapatamazsin !!
- konuş miray konuş eninde sonunda benim haklı olduğumu anlayacaksın !!!

- nee !! Sen haklısın öylemi !! Gidip başka kızlarla nişanlısını aldatan bendim dimi !!
- miray ba-
- birde gidip üstüne fotoğraflarını çekip mesajla yollayanda bendim !!... her haltı yiyen benim zaten !!

Gözyaşlarım benden habersiz suzulmeye başlamıştı bile. Ellerini saçlarının arasından geçirip başını sağına çevirdiğinde daha çok bağırmaya başladım.

- B-irde ben ha-haklıyım di-yorsun !!
- miray öyle bir-
-sakın b-birdaha ka-karşıma çıkma s-sakın !!

Tam arkamı dönmüşken kolumda hissettiğim sıcaklık hareketsiz kalmama neden oldu. Miray bunca şeyden sonra hâlâ ona deger veriyorsan sana aptal demek bile kibarlık olur !!

- miray....

Kolumu elinden kurtardım ve göz yaşlarımı silerek ona döndüm.

- Sarp, bırak yüzünü.... sesini b-bile duymak istemiyorum... anladın mı ? Istemiyorum ..

Bir Kavanoz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin