10. Bölüm ( -Pastel- )

84 17 84
                                    

Arkadaşlar tekrar hayırlı ramazanlar ♥

MULTIDE OKAY ŞARKİ SÖYLERKEN VE MIRAYIN SÖYLEDIĞI ŞARKİ VAR KESINLIKLE DINLEYIN O VIDEOYU BULANA KADAR CANIM ÇIKTI :D:D♥

Lütfen alttaki küçük notumu okuyun...

-Not-

merhaba shitlembikler :D:D Bir süre sık sık yazamayabilirim o yüzden sizden şimdiden çok çok çok özür dilerim ama inaninki elimde değil. Şimdiden gelecek senenin konularına başladığım için zaman bulamıyorum. " arada bir yazsan zaten bir bölüm biter " diyebilirsiniz gerçekten çok haklısınız ama herşeye bir anda yetişemiyorum ve " sırlar akademisi " nede hâlâ yb yayinlamadim o da aklımın bir köşesinde aynı zamanda dersler dışında devam ettirmem gereken bir hayat var. Ama emin olabilirsiniz ki sık sık zaman buldukça bölüm yazmaya çalışacağım . Bu haftami size yb yazmakla geçirdim. Ve bunu büyük bir zevkle yaptım bölümleri uzun istediğiniz için 2 günde 1 bölüm yazdığımda oldu tabi. Neyse sizi fazla sıkmicam. Sizleri çok seviyorum iyiki varsınız ♥♥ ( Ramazandan sonra il dışına cıkıcam inşallah :D yani bir muddet daha yokum :( sizleri seviyorum ♥ ...

( istekleriniz varsa yorumdan veya mesajdan bana belirtebilirsiniz )

Bu bölümü sizler için baya uzun ve ARASIN AĞZINDAN yazdım =) :D .

-iyi okumalar-

******-ARAS'IN AĞZINDAN-*******

Gözlerini kaçırıp yanaklarını şişirdiğinde haline gülmeye başladım. Gerçekten suanda aşırı komik duruyordu. Bir yandan yanaklarını şişirken diğer yandan küçük bir çocuk gibi işaret parmağıyla yanağına vurarak inmesini sağlıyordu. O bu saçmalığını sürekli tekrarlarken ben onu seyrediyordum. Sonunda yandan bakarak ona baktığımı farketti ve utançla yanaklarını sisirmeyi bıraktı.

Bana döndüğünde hâlâ ona baktığımı farketmemistim ki başını " ne ? " anlamında salladiginda bunu farkedip gözlerimi ondan ayırdım. Ben dışarıyı seyrediyormus gibi yaparken o sağ eliyle cebindeki telefonu çıkarttı ve göremediğim birşeylere basarak telefonu kendine doğru tuttu.

Merakima yenik düşerek tekrar ona döndüğümde bu merakımı gidermeyi de ihmal etmedim.

- ne yapıyorsun ?

Bir yandan yanağını cekistirerek telefona bakmayı sürdürürken diğer yandan bana cevap verdi.

- öyle bakınca yüzümde birşey var sandım.
Yanağını cekistirmeyi bırakarak elini göz hizasında gezdirmeye başladığında tekrar konuştu

- Iki kaşımin arasında sivilce falan mı çıkmış ??
- saçmalama yer elması.
- Eminsin dimi bak doğruyu söyle sonra rezil olmayım.
- Emin ol öyle birşey olsaydı yüzüne dahi bakmazdım

Elindeki telefonu bırakarak kaşlarını çattığında onu sinir etmenin verdiği keyifle birkez daha gülümsedim. Nedenini bilmediğim halde onu sinir etmek çok hoşuma gidiyordu. Sabah bana yaptığı teklife açıkçası şaşırmıştım hatta başta derdinin diğer kızlarla aynı olduğunu falan düşünmüştüm. Ama onu daha yeni yeni tanımaya başladığım halde bu düşüncem için kendimi azarladim.

Onun beni kullanacağını öğrendiğimde bende birinden kurtulmak için onu kullanacağımı söylemiştim ama aslında kurtulmam gereken kimse yoktu o ise büyük ihtimalle bir kızdan kurtulmaya çalıştığımı falan sanıyordu. Nedenini bilmiyordum ama kendimde böyle bir şey söyleme gereksinimini duymuştum.

O diğer kızlar gibi değildi. zaten Onların derdi başkaydı. Bugün benim yanımda iseler yarın başkasının yanında oluyorlardı. Miray ise aptal, saf, sapsal, ama yinede ayakları üzerinde durabilen bir kıza benziyordu. Her ne kadar bazen sapsalliklarina göz devirip küçümsesemde bunun benim gülümsememi sağladığını çok iyi biliyordum. Ve nedense bu bana iyi geliyordu...

Bir Kavanoz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin