7. Bölüm ( ığğk şimdi kusucam )

99 19 42
                                    

Multide Eylül ve bir kavanoz hayaller tanıtım videosu var :DD izlerseniz sevinirim sizleri seviyorum. Eğer acilmiyorsa linki aşağıda.

http://www.youtube.com/watch?v=KoH53_p20qU

- iyi okumalar-

Hızlı adımlarla önümdeki kare taşlı merdivenleri indim. 3 kez yerle bütünleşme tehlikesi yaşadığımı düşünmezsek. Gayet başarılı bir inişti. Sınıfa yönelmişken Bade ve Azra yı bir duvarın dibine sinmiş sohbet ederken görünce başta yanlarına gitmek istedim ama sonra vazgeçtim çünkü onlara sindire sindire söylemeyi düşünüyorum özellikle "Bade'ye".

Koridordan sağa dönüp 11/B ye girdim. Cam kenarındaki en arka sırada Arası görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı. Iyide bu orta sırada oturmuyor muydu ??

- hoşgeldin hayatım.

Yine göz kırptı ya yine göz kırptı !! Sırf bu eylemi gerçekleştirememesi için göz kapaklarını kesicem. Pekala bu biraz psikopatca oldu o zaman bende Kıvanç VuranI çağırırım gözlerini midesine sokar !! Hey bir dakika şimdi daha önemli bir konumuz var bana "hayatım " mı dedi o. OMG!?

- hayatım mı ?

- evet yada aşkım mı diyim.

- saçmalama ya adımla seslensen yeter.

- yada böceğim diyim.

- ığğk şimdi kusucam!!

O kahkaha atarken ben yüzümü burusturdum.

- istesende sana o şekilde hitap etmem yer elması.

- yer elması ??

- evet yer elması sana daha çok yakışıyor sanki.

Gözlerimi devirdim ve önündeki sıraya - kendi sırama - oturarak yüzümü ona doğru döndüm.

- pekala sanırım seninle bir anlaşma yapmamiz gerekiyor...

- ...

- ehem şimdi ben başlıyorum... ilk kural birbirimize aşkım böceğim çiçeğim gibi sacma sapan cıvık cıvık şeylerle hitap etmek yok.

- ama ben sana yer elması dicem ve bunu kimse değiştiremez.

Gözlerimi kısıp bir süre ona ölümcül bakışlar attım o ise tam aksine gözlerini kısıp bana alaycı bakışlar attı. Bu beni her ne kadar çıldırtsada kurallarıma devam ettim.

- ikinci kural....

Boğazımı temizledim ve bir süre düşündüm. aklıma gelen düşünceyle irkildim .

- ehem şey bide cinsellikle alakalı hiçbirşey olmicak ne konuşmak nede başka bir şey.

Yine sırıtmaya başladığında benimde yanaklarım yanmaya başladı.

- pekala öyle olsun yer elması... başka kuralın yoksa ben gidiyorum.

- hey dur daha yeni başladım...

Biraz düşündükten sonra aklıma birşey gelmeyince pes ettim.

- neyse tamam baska kural yok. şey sen kural koymicak mısın ?

- öncelikle bıkkınlıkla söylüyorum birdaha ' şey ' deme. İkinci olarak benim kurallarım sonradan gelir yani ortama göre değişir.

- ortama göre değişir ?? Ben bukadar zekilik görmedim. Bence seni burda harcıyorlar.

- teşekkür ederim.... iltifatın için.

Evet yine göz kırptı. Yok ya bu böyle olmicak benim kesinlikle Kıvanç Vurana bu konuyu danışmam lazım.... cidden. O sınıftan çıkarken bende telefonumu çıkarttım ve tabiki ' miniboycukum ' u aradım.

Bir Kavanoz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin