Multide Aras var. Sizleri seviyorum♥...
-iyi okumalar-
Yeşil önlüklü çocuğun uzattığı suya garip garip baktım. bir şişeye bir çocuğa bakarken elindeki suyu salladı.
- alacak mısın ?
- ne bu ?
- görmüyor musun ?Itici bakislarimdan birini firlattigimda ofladi.
- su
- hmmŞişeyi çocuğun elinden alırken bir yandan da incelemeye başladım
- sarhoş eder mi bu ?
- tabiki hayır.
- peki bir yan etkisi falan var mı ?
- ordan bakınca mala falan mı benziyorum.Gözlerimi kısıp çocuğu baştan aşağı süzdüm.
- eh işte biraz andırıyor gibisin
Tek kaşını kaldırıp bana baktığında masal kolumu cimcikleyerek aramıza girdi.
- şey kusura bakma canım ya bu biraz hasta da hem bak ateşide çıkmış...
Masal elini önce alnıma sonrada yanağıma koyarak tekrar çocuğa döndü.
- yani bakma sen ona.
- evet bakma sen bana .- ' daha fazla kaşınma istersen '
Masalın dişlerinin arasından söylediği cümleye gözlerimi devirerek karşılık verdim. Çocuk ters bakışlar atarak yanımızdan uzaklastiginda suyu kafama diktim.
- sarhoş olupta işten sıyrılacağını falan mı sanıyorsun canım... üstelik suyla
Suyun son damlalarini da içtikten sonra masala döndüm ve omuz silktim.- neden olmasın ?
- su ve sarhoş olmak mı ?
- nasreddin hoca misali olabilir yani.Şişenin kapağını kapattım ve ortasından çevirmeye başladım. Masal ise her zamanki gibi bacak bacak üstüne atmış saciyla oynayarak sahnedeki kızı dinliyordu. Şişeyi yeterince cevirdigime kanaat getirerek havaya doğru kaldırdım.
- kızım napiyosun !??
- patlaticam.
- ya bırak şu çocuksu hareketleri kaç yaşına geldin genç kizsin sen ya medeni ol biraz.
- Allah Allah büyüdük genç kız olduk diye napalim yani ?... hem belki çocukluğumu yaşayamadım olamaz mı ?- olabilir canım niye olmasın hem nasreddin hoca misali... dimi ?
Göz kırpınca aklıma o kız geldi hani Aras Altan bana göz kırptı diye çıldıran kız... hem o çocuğun göz kirpmaktaki amacı ne ki ?? Ya bide sen niye tanımadığın kıza göz kirpiyosun dimi ? Ha bide şey var şimdi bir erkek bir kıza gö-
- miray
- hıh
- neden kafanı sallayıp duruyosun ?
- kafamı mı salliyorum ?... ay hiç farketmedim dışardan nasıl duruyor kötü mü ?
- birkaç dakika önce uyuşturucu alıp kafayı bulmuş gibiydin.Alt dudağımı ısırarak arkama yaslandim. Kendimi daha fazla rezil etmemin bir anlamı yok dimi ? Çevirdiğim şişeyi masalın biraz ilerisindeki çöp kutusuna fırlattım.
- Baskeet !!
- Miray gecircem şimdi bitane haa !Dudağımı bükerken Beste hocanın sesiyle tekrar eski halime döndüm.
- Sonuçlar en az 1 hafta sonra açıklanır şimdi hepiniz çıkabilirsiniz.
Yutkunarak oturduğum koltuğun kenarına sıkışmış olan ceketimi aldım tam ayağa kalkmaya yeltenmistim ki Masal başımda dikelmeye başladı.
- o çocukla konusacaksin.
Gözlerimi kaçırarak masala bakmamaya çalıştım. Ama ben bunu yapamazdım ki hem ne dicem ' pisst bi baksana sevgili olalım mı ' mı dicem ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kavanoz Hayaller
Roman pour AdolescentsYıldızları seyretmek ayrı bir huzur veriyor insana. Tek yapman gereken gözlerini bir yıldıza odaklayip hayallerini, amaçlarını, hedeflerini, umutlarını her şeyini bakışlarınla dökmek ona. Ben hep bunu yaparım küçükken anne sevgisini tatmadigim için...