4. Bölüm ( mutluluk seni arasın sen mutluluğu değil... )

118 19 50
                                    

Merhaba arkadaşlar sizi çok sikmicam ama bir konu hakkında konuşmamız lazım içinizden günde 2 bölüm yaz ve uzun olsun diyenler var üstelik sırlar akademisinede yb istiyorsunuz bir günde 4 tane upuzun yb yazmam için baya zaman gerekir bu isteğinizi aklımın bir köşesine not edicem yaz tatilinde uygulamaya calisicam. Ve Buyrun size upuzun bir bölüm doyasıya okuyun... :D =)♥

Multide Aras ve kardeşi Kumru var.
Iyiki varsınız sizleri seviyorum...♥

-iyi okumalar-

Bu kez elimi yumruk yaparak yere vurmaya başladım sırt üstü dönünce oflayarak tavana baktım ve gözlerimi tavandan ayırmadan badeye seslendim.

- Masala annesi ayfon almış :P:P
-Nee !!

Bade bir anda sıçrayınca ringrong diye bir ses geldi. Bunu telefonundaki oyundan geldiğine kanaat getirdikten sonra başımı olumlu anlamda salladım.
- evet şaka falan değil üstelik fotosu bile var.
Masalın mesajla yolladığı fotoyu badeye gösterdim o ise tırnaklarını kemirerek bağdaş kurdu. Ama biz insan diilmiyiz niye bize ayfon yok hıh ? Sorarim size niye ??

- vay be mesude teyze ayfon almış ha ? Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi ahmet amca belki yani %4 buçuk ihtimalle alabilirdi ama mesude teyze ?.... vay anasını nan bi biz alamadık şu ayfonu !!
Söylediklerini onaylayarak oturduğu yatağın üstündeki yorganın ucunu cekistirerek başımın altına aldım ve kafamı üstüne koydum.

Küçüklüğümden beri ayfona karşı bir sempati duymuşumdur ama tabi sonra not4 falan çıktı ayfon alınmaz oldu ama hâlâ ayfonun benim kalbimde ayrı bir yeri var.... neden çünkü aşkem miray hiçbir şeyi kolay kolay kalbinden çıkaramaz . (ahanda buda dip not olsun djdjdjdjd :D:D )

Ben kafamı koymuş düşüncelere dalmışken kafamın altindaki yorganın çekilmesi ve kafamı yere carpmam nedeniyle sitem ettim.

- çek şu kafanı sümüklü!! yorganimin yapış yapış olmasını istemiyorum.

Badeye bir süre gözlerimi kısarak hayali lazerler gönderirken onun hiç tinlamayip telefonuyla uğraştığını farkedince kendimi burda yokmusum gibi hissettim ve gözlerimi tekrar eski haline döndürerek yerde bağdaş kurdum. Her zaman okulun açılmasına 1 gün kala bu kadar sıkıcı olmak zorunda mıyız ?? Hayır yani okullar açılınca dersler zaten yeterince sıkacak ne diye önceden deneyim ediniyoruz ki kendimize ...

- Bade
- hıh
- gözlerini bir dakika o telefondan ayıramaz mısın ??
- hayır
-neden
- çünkü suan bunalimdayim ve ben bunalimdayken müzik dinler sabahtan akşama kadar telefonla uğraşır ve çikolata yerim-

Nefesini düzene soktuktan sonra devam etti.

- ve suan tek eksiğim çikolatam ve tek fazlalığım sensin...

Evet bu feci kırıcı oldu ama ben tınlamıyorum neden çünkü suan daha önemli bir konumuz var bu gerizekali niye bunalımda ??

- peki bu eksikliğini fazlalığınla kapatabilir misin ?
Soruma çok şaşırmış olmaliki bunu anlamak pekte zor değil en azından benim için. Başını olumlu anlamda salladiktan sonra 32 disimi gösterdim ve sirittim.

- geliyorum bak yanına bisi yapmazsın dimi

Garip garip baktıktan sonra omuz silkti ve yatağa uzandı bende olduğum yerden doğrularak yanına uzanıp gözlerimi tavana diktim.

- dökül bakalım noldu yine ?
Dirsegimle onu dürtükleyince yüzünü burusturdu.

- kağan son 2 haftadır mesajlarima cevap vermiyor.

Kaşlarım havaya kalkarken düşünmeye başladım. Kağan şu okulun son günü çıkma teklifi eden çocuk olmalıydı hani şu gecenin bir yarısı badenin odasının camına taş atıcam derken enistemlerin odasının camına taş atan ve eniştemin yarım saat kovaladığı çocuk... ay hatırlayınca tekrar acıdım çocuğa. Yazık 3 sokak ötede bir yere saklanıp öyle kurtulmuş eniştemden.

Bir Kavanoz HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin