Multide Bade ile Kağan ve Okayın söylediği şarkı ( sugar ) var. :D
-iyi okumalar-
*&#Hatırlatma #&*
Yutkunarak usulca kapıyı açtım bu yabancı sesin sahibine bakmak için başımı uzattım. Gördüğüm manzara karşısında başta ağzımı bir karış açarak bakmaya devam ettim. Sonra tüm bedenimi kaplayan telaşla kapıyı bir anda itip duvarın kenarına tünmüş olan bedene hızla yaklaştım.
- Bade...
-
Yüzünü ellerimin arasına alarak bir kez daha salladım.
- Bade iyi misin bi tepki ver ya !!
Odaklandığı yerden gözlerini ayırmadan ağlamaya devam ettiğinde bu kez istemesemde yüzüne sert bir tokat attım. Susmasını falan beklerken sadece ağlaması biraz daha artmıştı. Of miray of tek yaptığın işleri dahada kotulestirmek !!
- Bade bana bak.
-...
- Bade yüzüme bak !!Sesi konferans salonunu doldururken o sadece duvarın dibinde ağlıyordu ve benim yapabildiğim hiçbirşey yoktu ! Artık benimde gözlerim dolmaya başlamışken iki omzundan tutup sert bir şekilde salladım.
- Bade yeter artık kendine gel !!
Bir anda öksürmeye başlayınca ellerimi omzundan çekip aklıma gelen ilk şeyi yaptım. Tabiki sırtına vurdum suanda başka ne yapabilirim ki ?
- ne-nefes a-alamı...
Gözümden süzülen bir damla yaşı es geçerek yüzünü kaldırmasını sağladım.
- nefes alamıyor musun ?!!
- mira- miray
- tamam sakin ol bi dakka şimdi ne yapmam gerekiyor bade sakin ol... Ahh !! Lanet olsun hicbir halta yaramiyorum !! Ne yapicam bade bisi söyle !...Öksürmesi devam ederken elini boğazından çekti ve kısık kısık nefes almaya başladı .
- Bade !! Bade kendine gel !
- su... suEvet su su.... su
Ellerimi saçlarımın arasından geçirerek etrafıma bakınmaya başladım. Sağımdaki çantamı hızla alarak içinden su şişesini çıkarttım ve kapağını açarak badeye icirdim. Sürekli öksürdüğü için ara ara suyu icemesede suanda öncekine göre daha rahat nefes alıyordu. Sonunda eliyle şişeyi iteleyerek suyu ağzından çekmemi sağladı. Tekrar ağlamaya başladığında bu kez onu kendime çekerek sımsıkı sarıldım.
- sus... sus yeter artık ağlama !!
- gitti miray... gittiHıçkırıkları arasında söylediği cümleye karşın daha sıkı sarıldım.
- pekala herşey geçecek suanda sadece sakin olman lazım tamam mı sakin ol...
- miray gitti diyorum gitti !! Hiçbirşey geçmeyecek o birdaha dönmeyecek anlıyor musun tekrar gelmeyecek !!Hiçbirşey söylemeden ondan ayrıldım. Çünkü haklıydı hiçbirşey gecmeyecekti zaman gecsede herşey değişse de yine kalbinin bi köşesinde bu kalacaktı... unutamayacaktı.
- bana birdaha sarilmayacak, bana birdaha badem diye seslenmeyecek , yaptığım kekleri yememek için birdaha kacamicak... miray .
- hıh
- en kötüsü de ne biliyor musun ?
- bade suanda bunu konusmay-
- gözlerimin içine bakarak beni sevmediğini baştan beri sadece eglendigini söyledi.Gözlerinden tekrar yaşlar suzulmeye başlayınca elimin tersiyle gözlerinin altındaki nemi sildim.
- ama ben onu çok sevmiştim miray o gülerken ki kısılan gözlerini. Bana sarilirken ki parfümünün kokusunu ..... miray ben onsuz yaşayamam ki.
- yaşarsın bade ona inat yaşarsın. Madem o seni bukadar çabuk unuttu sende onu unutacaksın o yokmuş gibi hayatına devam edeceksin.
- ama ben dayanamam ki kiyamam ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kavanoz Hayaller
TeenfikceYıldızları seyretmek ayrı bir huzur veriyor insana. Tek yapman gereken gözlerini bir yıldıza odaklayip hayallerini, amaçlarını, hedeflerini, umutlarını her şeyini bakışlarınla dökmek ona. Ben hep bunu yaparım küçükken anne sevgisini tatmadigim için...