Multide Miray ve Aras var.
Multideki şarkı ben nasıl büyük adam olucam ( Aras ın söylediği şarkı )Merdivenleri çıktıktan sonra beni iteleyen 12. Sınıfları es geçerek konferans salonuna yaklaşmak için adımlarımı hızlandırdım. Bacağıma çarpan birşey beni durdururken esmer çocuğun yanımdan geçtiğini farkettim. Eğilerek bagciklarimi bağladım ve esmer çocuğa yetişmek için resmen koşar adımlarla konferans salonuna girdim. Sahnede uzun saçlı sarışın bir çocuk gitarını tutmuş şarkısını söylemek için hazırlanıyordu. Gözümü seyircilerin bulunduğu tarafta gezdirdigimde masalın 32 dişiyle siritip bana ' gel ' işaretleri yaptığını görünce gülümseyerek ona doğru yaklaştım.
Yanina gelir gelmez masal boynuma atladığında bende karşılık olarak ona sımsıkı sarıldım.
- Evet herkes yerlerine otursun seçmeler başlıyor...Sesi duyar duymaz masaldan ayrıldım ve masalın oturduğu yerin sağına oturdum. Ben tırnaklarımı yemeye başlamışken çocuk şarkısını söylemeye başladi. Bilmediğim bir şarkıydi ama yinede melodisi çok güzel geliyordu. Yanımızdan geçen birkaç çocuğun masala dikkatle baktığını farkettigimde çocuklara ölümcül bakışlar attım. Masala döndüğümde bacak bacak üstüne atmış telefonundan dr. Driving oyununu oynuyordu.
- pisst indir şu bacağını.
- hıh
- bacağını diyorum indir.Omuz silkip oyununu oynamaya devam etti . Bende dirseğine vurup arabayı çarpmasını sağladım.
- miraaay !!Bu kez dil çıkartıp ben önüme döndüm. Çocuğun şarkısını bitirdiğini anladığımda tanımadığım bir çocuk sahneye çıktı dudaginda koca bir halka vardı ve turuncu saçlarıyla resmen emo yu andırıyordu. Çocuk elektro gitarını eline aldı. Tam şarkısına başlayacağında içeriye Sarp ve arkasında birkaç çocuk girdi. Hoca oturmasını işaret ettiğinde gözlerini koltuklarda gezdirdi. Şu sınıftaki esmer çocuğu gördüğünde bir müddet bakistilar sonra sarp ın elini yumruk yaptığını gördüğümde masalı dürttüm.
-masaal
- sus konusma ben senle küsüm.
- masal sarp gelmiş...
- nee !!Masalın cırtlak sesiyle birkaç kişinin bize dönüp küfür ettiğine yemin edebilirim. Ben masal yerine özür dileyen bakışlarla bize donenlere baktım. Hepsi yavaş yavaş önlerine dönmeye başladıklarında masalin ensesine bitane geçirdim.
- aptal mısın kızım ne bagiriyosun ?
- bi dakka bi dakka sarp bu okula mı gelmiş ?
- evet.
- Aman tanrım didim...- sarp oturacak mısın ?
Beste hocaya karşın sarp başını olumlu anlamda salladı ve arkalarda biryere oturdu. Çocuk şarkısına başladığında ben alt dudağımı ısırmış masala bakıyordum.
- ben bittim masal
- kazan mübarek olsun shitlembik. Ahmet amca sarp ın bu okulda olduğunu öğrenirse....
- ya dur şimdi sakin kafayla düşünmemiz lazım... belkide seçmeler için geldi ?
- 1. Si seçmelere katılabilmesi için bu okula kayıt olması lazım 2. Side o senin eski nişanlın ve bu senen iyi geçmeyecek gibi.Arkama yaslanarak gözlerimi kapattım.
- bunca şeye rağmen onu affetmiceksin dimi knk ?
-Bunu cidden soruyo musun masal ?
- .... Miray
- hıh
-ondan kurtulmanın bir yolunu biliyorumGözümün birini açtım ve masala baktım.
-nasıl ?
- şöyle ki...iki gözümü de açarak Parmağıyla işaret ettiği yere baktım. Turuncu kafalı çocuk sahneden inerken esmer bir çocuk sahneye çıkıyordu. Anlamadığımı belli ederek masala baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kavanoz Hayaller
Roman pour AdolescentsYıldızları seyretmek ayrı bir huzur veriyor insana. Tek yapman gereken gözlerini bir yıldıza odaklayip hayallerini, amaçlarını, hedeflerini, umutlarını her şeyini bakışlarınla dökmek ona. Ben hep bunu yaparım küçükken anne sevgisini tatmadigim için...