çok gerici bir bölüm hazir olun🤺
İyi okumalar☯️
-
"Seungmin, çok az yedin beğenmedin mi yoksa?" Soojin teyze bana endişeyle baktığında mahçup bir gülümseme atmıştım. "Hayır çok lezzetli olmuş yemekler, doydum sadece."
Neredeyse 2 hafta geçmişti bu eve yerleşeli. Herhangi bir baskı olmadığı için kendimi zorlayarak eskisinden daha çok yemeye başlamıştım ama bu benim için zorlu bir süreçti. Soojin teyzeye ayıp olmaması için yemeklerin kalorilerini hesaplamayı bırakmıştım. İlk günler bunu yapınca kırıldığını fark etmiştim çünkü yemek yapmayı seviyordu ve birilerinin yaptığı yemeği güzelce yemesini istiyordu. Yine de kendimi tebrik etmeliydim ki bu süreçte hiç kusmamıştım. Sanırım psikolojime bağlı olarak yediğim şeyleri anında çıkartıyorum fakat bu eve geldiğim andan beri böyle bir sorunla karşılaşmadım.
"Beğenmene sevindim o zaman." Endişeli bakan gözleri gülümsemesiyle kısıldığında ben de karşılık vererek duvardaki saate baktım.
"Ah, ben çıksam olur mu? Erkenden arkadaşımla buluşmam gerekiyor."
Bugün akşama mezuniyet partisi vardı ve Jisung'un ısrarları üzerine gitmeden önce beni hazırlamasına izin vermiştim.
Babam da benim gibi duvardaki saate baktıktan sonra başını salladı. "Gideceğin yer uzaksa seni bırakmamı ister misin?"
"Teşekkür ederim, fazla uzak değil kendim gidebilirim."
Masadan kalkıp televizyondaki çizgi filme odaklanmış Hyein'in saçlarını karıştırdım ve masadakilerle vedalaşıp çantamı alarak evden çıktım.
Jisung'un üst üste attığı mesajları görmezden gelerek bana attığı konuma doğru ilerledim. Şanslıydım ki evlerimizin arası fazla uzak değildi. Konumun gösterdiği evin önünde durduğumda doğruluğundan emin olarak kapıyı çaldım.
"Sonunda geldin! Geç kalacağız." Kapıyı açıp anında söylenmeye başlayan Jisung ile göz devirip içeri adımladım. 3 saatimizin kalması dışında bir şey yoktu.
"Bura ailenin evi mi?"
Evi incelediğimde kendi evi olacağını düşünsem de Chan ve Changbin ile birlikte kalıyordu bu yüzden bu ihtimali kafamdan atarak sormuştum bu soruyu.
"Hayır, burası Minho hyungun evi. Seni bizim eve çağırsaydım Chan fark ederdi. Onun için hazırlıyorum seni. Zaten Minho hyung evde değil, onlara yardıma gitti "
Benimle konuşurken bir odaya girdiğinde ben de onu takip ettim. Evi daha detaylı incelediğimde her şeyden iki tane olması gözümden kaçmamıştı. Evli bir çiftin evi gibi duruyordu.
"Şimdi seni hazırlıyoruz!" Dediği şeyle bir anlık farkındalıkla kalbim korkuyla atmaya başladı. Bu tarz ortamlarda genelde bulunmazdım bulunsam da anında kaçardım ama bunu Chan için yapacaktım.
O gün okulda olanlardan sonra Jisung ile çok yakınlaşmıştık. Akşama kendi konseri olduğu halde beni hazırlamak için bile uğraşıyordu. Neyse ki ne giyeceğimizi önceden kararlaştırmıştık.
Dolaptan benim için seçtiği kıyafetleri uzattığında Jisung'un tarif ettiği şekilde banyoya girerek giyindim.
Giyinip Jisung'un olduğu odaya geri döndüğümde onun da üstünü giyindiğini görünce hayranlıkla onu süzdüm. O da aynı şekilde beni baştan aşağı süzüp beğeniyle başını salladı.
"Çok harika bir zevkim var." Yeni boyattığı mavi saçlarını havaya savurduğunda bu hallerine kıkırdayıp boy aynasından kendime baktım. Fazla abartılı bir şey istemediğim için benim için kendisinin aksine sade kıyafetler tercih etmişti. Bugünün asıl yıldızı onlardı ne de olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loveless Star || Chanmin √
FanfictionO, benim gülümsemem ile hayata tutunmuşken onun için gülümsememi koruyacağıma söz vermiştim. || mommy issues