Slm beyler bugün de idolünüzden azar yenildi mi
İyi okumalarrr🔫
-
Çıkış zili çaldığı an gerginliğim daha çok artarken kitaplarımı çantama attım ve ayaklandım.
"Ben önden gidiyorum, yarın görüşürüz Lix."
Felix ile vedalaştıktan sonra insanların arasından geçmeye çalışsam da herkes birbirini ittirdiği için merdivenin önü çok kalabalıktı.
Belime dolanan kollarla geriye çekildiğimde şaşkınca arkamdaki Chan'a döndüm. Ah, bir de bu vardı. Onu öptüğümün utancıyla tenefüslerde bir şekilde ondan kaçmıştım ama sonunda yakalanmıştım.
"Oh, beni korkuttun..."
"Sonunda seni yakaladım."
Beni sürükleyerek kalabalıktan hafif uzaklaştırdığında belimdeki kollarını sıkılaştırıp sırıtarak yüzüme bakmıştı.
"Chan, babam geliyor bugün..."
Sızlanarak konuşmamla sırıtan suratı yerine şaşkınlık alırken merakla kaşlarını kaldırdı.
"Gerçekten mi? Seni götürecek mi yani?"
Başımı hızla salladığımda derin bir nefes vermişti.
"Eminim her şey daha iyi olacaktır senin için. Yanında gelmemi ister misin?"
"Olmaz, iş günün değil mi bugün?"
Kalabalık azaldığı zaman kolunu omzuma atarak bedenimi merdivenlere yönlendirdi.
"Senin için izin alabilirim, biliyorsun."
"Teşekkür ederim ama sanırım kendi aralarında halletseler daha iyi olacak. Sadece annem nasıl olur onu bilmiyorum bu yüzden fazla endişeliyim."
Bu sırada biz konuşurken okul bahçesine çıkmıştık. Gökyüzü de sanki hissettiklerimi anlamış gibi kara bulutlarını çekmişti.
"Baban olduğu sürece bir şey olmayacaktır, endişelenme."
Başımı omzuna yaslayıp yürümeye devam ettiğimizde Chan'ın çalıştığı marketin önüne gelmiştik çoktan. "Sana bir şey ısmarlayım mı? Ne istersin?"
"Gitsem daha iyi olacak. Kolay gelsin sana ve dikkatli ol."
Başıyla beni onaylayıp el salladığında gülümseyerek yoluma devam etmiştim. Bana bir ilaç gibi çok iyi geliyordu...
Eve geldiğim zaman bir süre dışarıdan evi inceledim ve iç çektim. Ev... Kaçmak için can attığı bir yere ev der miydi insan?
Anahtarımı çıkartıp içeri girdiğimde burnuma dolan içki kokusu ile yüzümü buruşturdum. Yine mi içmişti bu kadın?İçeri girer girmez camları açtım ve koltukta sigarasını içen anneme baktım.
Benim gelmemi umursamayıp televizyon izlemeye devam etmişti. Onu bu sefer umursamamayı seçerek odama girdiğimde kapıyı kapattım ve kilitledim. Babama eve geldiğim hakkında kısa bir mesaj attıktan sonra valizimi çıkartıp kıyafetlerimi doldurmaya başladım.
Kısa bir süre sonra zilin çalmasıyla valizin fermuarını kapatmaya çalışan ellerim titremeye başlamıştı. Sonunda... Sonunda kurtulacak mıydım bu evden?
Kapımın kilidini açtım ve kapıyı da aralayarak ne konuştuklarını dinledim. Aşağıya inecek cesaretim yoktu sanırım babamın anneme her şeyi anlatmasını bekleyecektim.
"Ne işin var burada, hangi yüzle geliyorsun evime?"
"İçki mi içtin sen? Seungmin evdeyken mi?"
"Evdeyse ne olmuş? odasında ders çalışıyordur. Seni görmeden git hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loveless Star || Chanmin √
Fiksi PenggemarO, benim gülümsemem ile hayata tutunmuşken onun için gülümsememi koruyacağıma söz vermiştim. || mommy issues