Geçmişle ve gelecek arasında bir bağ vardır.
- Bu bağ nedir peki?
- Pişmanlık mı?
Hayır,geçmişe duyulan büyük bir acı...Omzumda ki bu yükü kaldıramıyorum. Her gün insanlara hayatım normalmiş gibi yapamıyorum. Kelimeler bu kadar yetersizken mutlu olamadığım gibi...
Bugün haftasonuydu telefonuma gelen bildirimle uyandım. Telefonu açtığımda bilinmeyen bir numaradan video gelmişti. Videoyu açtığımda yaptığım kazaya ait bir görüntü vardı.
Telefon birden elimden düştü. Ne yapacağımı bilemedim. Hemen Öykü'yü uyandırmaya gittim.
Öykü: Of Asena ne oldu yine?
- Öykü uyanman lazım başım büyük bir beleda.Öykü: Ne belasından bassediyosun sen?
- Ya telefonuma o gün yaptığım kazaya ait bir video geldi.
Öykü: video mu, bir versene telefonu.
Allah kahretsin tam herşey düzelmişken.
- Ne yapıcaz?
Öykü: Bilmiyorum. İlk olarak videonun kimden geldiğini bulmam lazım.
- O nasıl olacak?
Öykü: Birşey sorma lütfen!
- Ben nasıl bir belaya bulaştım. Öykü bu böyle devam edemez sürekli bir olay çıkıyor. Gidip teslim olucam.
Öykü: Asena biz senle bu konuyu konuşmadık mı nerden çıktı şimdi bu?
- Hiç, hiçbir şey olduğu yok! Öykü sana yemin ederim kaldıramıyorum.
Ben birine çarptım ben birini öldürdüm.Evet, ben birini öldürdüm. Sonra sen gırtlağıma çöktün. Yok dedin teslim olmayacaksın.
Öykü: Ben mi senin gırtlağına çöktüm. Dursaydın o zaman kaçmasaydın teslim olsaydın. Hapiste hayatının olacağını mı düşünüyosun sen?
Birdenbire nefes alamadım ne söyliyeceğimi bilmiyordum. Sonra terasa koşmaya başladım.
Öykü: Asena nereye?
Tam terastan kendimi atacakken Öykü tuttu beni...Öykü: Özür dilerim gerçekten ben çok özür dilerim.
- ( Ağlamaya başladım.)
- Bırak gidicem!
Öykü beni bırakmadı ama.
- Ya ben gerçekten kaldıramıyorum ben senin gibi her şey normalmiş gibi davranamıyorum.Öykü: Ben öyle mi yapıyorum? Senin yaşında bir çocuk öldü şimdi ise kim olduğu bilinmeyen birisi hapse girecek.
Başımızda bin bir türlü bela var. Yapma beni düşünmüyorsan, biraz kendini düşün orada ne olacağını ikimizde biliyoruz. Seni orada yaşayacağını mı düşünüyorsun?Şimdi kal ve hiçbir şey düşünme Ben halledeceğim.
Öykü Bilgisayardan görüntüyü kimin gönderdiğini buluyordu.Sonunda görüntüyü gönderen kişiye ait birşeyler bulmuştu. İlk olarak evin adresini bulmakla başladı gecenin sonunda bulmuştu.
- Sonunda buldun şimdi ne yapacağız.
Öykü: Oraya gideceğim.
" Bir efsanenin ortasındayız."