*Beraberiz...*
" Hayat her zaman insana acı ve pişmanlık mı verir yoksa tam tersi mi?"Bugün yeni bir okul günüm aslında gitmek istemediğim bir okul günü...
Sabah kalktımda saat daha 07.30"du hemen üstüme yeni formamı giydim o sırada Öykü kalktı.Hemen kahvaltıyı hazırlayıp birşeyler atıştırdık. Burslu bir öğrenci olduğumuz için bugün okula bizi okulun özel taksisi bırakacaktı. Evden çıktığımızda özel taksi zaten bizi bekliyordu.Taksiye bindik.
Adam: "Siz şu burslu öğrencilersiniz değil mi?"
- Evet onlarız
Adam: "Hımmm demek sizsiniz. Hanginiz Öykü?"
Öykü: Bende, adımı nerden biliyorsunuz?
Adam: "Ben bilirim burslu öğrencileri hergün gördüğüm için."
Ve sonunda yeni okulumuza gelmiştik Öykü sordu.
- Akşam siz mi yine bizi alacak sınız?
Adam: Evet ben alacağım
Arabadan indik, okul baya büyüktü.
Okulun önüne geldiğimizde okulun adı:
" Demirkıran Kolejiydi"
ama bu nasıl olur bu Öykü"nün babasının okuluydu. Öykü " yapamam ben gidiyorum"
- Hayır dur! Bu senin geleceğini etkileyecek nasıl gidersin.
Öykü: " Hiçbir şey umrumda değil ne olacaksa olsun asla ben ailemin yüzünü göremem. Yaşatamam kendime bir daha bunu..."- Lütfen benim için gel!
Öykü: "Sırf senin için geliyorum."
Okula girdiğimizde herkes bize bakıyordu sanki onlardan bir farkımız varmış gibi..."Okula ilk ayak bastığımızda Baharı ve arkadaşlarını gördük bizi görünce hemen
Bahar: Ya senin adını hep unutuyorum hımm Öyküydü değil mi? "Biz bundan evvel çok iyi geçinicez" ( Omzuna dokunarak sinirli bir sesle )Bahar: "Kızım gelsene bir sen benimle"
Öykü: "Napıyosun ya bırakır mısın canımı acıtıyosun bırak!"
"Bende bırak kızı ya napıyosun?"
Öykü" nün peşinden gidecekken arkadaşları beni tuttu.Öykü: "Ya bırak! Nereye götürüyorsun beni?"
Bahar: "Kızım sen buraya gelmekle hayatının hatasını yaptın tamam mı"Öykü: "Ne hatasından bahsediyorsun?
Bahar: Birazdan görürsün.
Öykü: Ya yapma bırak beni!
Bahar: Bıraktım, işte özgürsün ama şimdilik."
Öykü: "Nasıl şimdilik ya ben sana ne yapmış olabilirim ki!"
Bahar: Aaa düşündümde şu elimdeki su dolu kovayı üzerine döksem hı ne dersin ama ben sana neden soruyorum ki direk dökeyim diğil mi ama...Öykü: "Bunu yapamasın hayır! bırak o kovayı elinden yoksa..."
Bahar: "Ne yaparsın yoksa beni döver misin? ama senin buna gücün yetmez."Öykü: "Ya hayır!"
Bahar: 'Böyle daha iyi."Öykü sırısıklam bir şekilde yanıma doğru geliyordu
Bahar" ın işaretiyle bıraktılar beni.
Öykü iyi misin? Cevap ver.- "Ne yaptın kıza? sana ne yaptın dedim.
Bahar: Aaaa Öykü kendine yeni bir avukat mı tuttun böyle iyi olmuş ama bu baya sinirli sana hiç benzemiyor."- "Ya sen neden bassediyosun ya bu kız senin ve ailen yüzünden
O sırada Öykü " nün babası geldi."
Adı: Kenan
- "Ne oluyor kızım burda?"
Kenan:"Öykü kızım senin halin ne böyle?"
Öykü:"Bana kızım deme en başından buraya geleceğimi bilseydim hiç gelmezdim zaten."Bahar: "Ya seni tutmayalım kapı orada."
Kenan: "Bahar kızım sus artık!"
Bahar: "Yalan mı baba ya biliyordun bizim burada olduğumuzu değil mi neden geldin? Ya para falan istiyorsan baştan söyleseydin ya biz sana verirdik."
Kenan: "Sus dedim sana!"
Öykü: "Ya siz benimle dalga falan mı geçiyosunuz ya gerçekten artık size birşey demiyorum. Baba pardon Kenan bey demeliydim değil mi?"
Kenan: "Kızım yapma! Yeri değil şimdi"
Öykü:" Neyi yapmıyım ben haa neyi yapmayım ya doğruya seni rezil etmeyeyim koskoca Kenan Demirkıransın sen. Ama burada rezil olacak kişi sensin neden biliyor musun? Çünkü sen beni tek ettin yılar boyunca ben hep bir yanın eksik olarak büyüdüm ama biriyle tanıştım her zaman beni dinleyecek biri. Beni hiçbir zaman tek etmeyecek biri Asena. Bu zamana kadar hep beni o destekledi başımı çevirdiğimde sen yoktun ya da bir başkası kafamı çevirdiğimde sadece benim yanımda Asena vardı hep o olacakta."
Kenan: "Kızım biliyorum sana yetemedim ama şimdi birşeyleri telafi edebilirim."
Öykü: "Bu iki oldu bana kızım deme! Sen benim hiçbir şeyim değilsin olamassında birşeyleri telafi edemessin sen zaten birine yetmişsin Bahar' a bana gerek yok! Mutluluklar."