dormitoria!!!!

188 9 4
                                    

                                   POV IZUKU

Czekalem na werdykt jedzenia.

A-o kurwa

Przestraszylem sie  balem sie ze cos nie tak.

M-ale to jest zajebiste
I-n-naprawdw
A-tak izu a co stresowales sie
S-taaa izu bal sie ze nie bedzie wam smakować.
M-alee to jest megaaa szkoda ze jedziecie do dormitoriow
S-a wlasnie czemu  nie powiedzieloscie nam o tym nic
A-chcielismy zrobic niespodzianke
S-okej wrzystko rozumiem
I-ALE KURWA 5 RANOOO
M-izuku nie przeklinaj i tak ale bedziecie miec wolny dzien i mozecie sie urzadzic jak chcecie. Chociaz ty izus pewnie chcialbys pokoj z Hitoshim.

Pokiwalem tylko smutno glowa wiedziac ze i tak albo ja albo fioletowowlosy bedziemy praktycznie u siebie mieszkac.

Poszlismy z shinso na gore byla 20 wiec umyslismy sie. Tak razem. No co oszczędzamy wode. Przebralismy sie w pizamy i standardowo zaczelismy grac. (Autokorekta podpowiedziala mi ze standardowo zaczeli spierdalac dop.autorka)
Kolo godziny 2 poszlismy spac.

Skip time 4 rano

Zostalismy brutalnie obudzeni przez wujka. No japierdole zero szacunku do snu. Zwloklismy sie z lozka nieprzytomni schodzac na dol aby cos wjebac.

M-WSTAWACCCCC
I-japierdole wujek no
A-izuku slownictwo a ty yamada nie masz za duzo energi
M-emm nie
S-ocho czuje tutaj szantaz jakis
I-prawda.... -_-
S-co jest
A-nic nic jedzcie szybko zawioze was
I-yey nie musimy zapierdalac z buta
M-SŁOWNICTWO to po pierwsze a po drugie zasnelibyscie po drodze na stojaco wiec no.
I-aha

Poszlismy po swoje rzeczy.  I pojechslismy do szkoly. Po drodze przysypiajac jakos o 4:50 bylismy pod szkola gdzie byla juz prawie cala klasa. Moja i shinso. Pozegnalismy sie calujac sie.

K-dekuu siema
I-o boze nie krzyczysz japierodle co jest.
K-A SPIERDALAJ
I-no i chuj

Rowno o  5 pojawil sie Aizawa sensei. Nie moge z tego sensei albo pan QuQ
Nauczyciel rozdal nam klucze. Kiedy dostalem klucz z numerem 8 zobaczylem ze katsuki ma 9. Podszedlem do shinso.

I-czeeesc kotek
S-o ksiezniczko ktory pokoj
I-nie nazywaj mnie tak i 8
S-bede a moj klucz to  12 cake szczescie na twoim pietrze nawet nie wiem czemu bo moja klasa ma na 2
I-ja tam sie ciesze

Przytulilem fioletowowlosego i poszlismy w strone naszych pokoji. Moj pokoj jak w zasadzie wrzystkich byl taki zwyczajni. Ale to chwilowo hsh. Zaczalem go przerabiac. Otworzylem druga walizke z rzeczami do pokoju. Nad lozkiem powiesilem fioletowy baldahim. I zalozylem rolety na oknach. Przykleilwm ledy. A moje kwiatki w puszkach poustawialem na biurku i na szafie. Pólki zapelnilem ksiazkami i szkicownikami. Do szafy wlozylem ubrania. Zmienilem posciel na czarna. Dodalem moje i shinso zdjecia na sciane ktore przykleilem tworzac takie serce. Na lozku poustawialem pluszaki. Takie misie teoche poprzrrabiane(dodam potem pod koniec rozdzialu przyklad takiego jednego). Zawiesilem sztuczny bluszcz nad lozkiem. Obok lozka znalazl sie czarny dywan z bialymi czaszkami. Nad biorkiem powiesilem sznurek na ktorym zawiesilem zdjecia takie bardzien no. Na przyklad jak spimy z Toshim wtuleni w siebie albo sie calujemy.  Calosc dopelnilem malym jakby planetarium. Wiec na suficie byly gwiazdy. Powywieszalem pare plakatów.

Tak to mniej wiecej wygladalo(zdj z pina)

Tak to mniej wiecej wygladalo(zdj z pina)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Te misie czy cos whatever.

Te misie czy cos whatever

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lozko mniej wiecj

Drugie zdj lozka  mniej wiecj

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Drugie zdj lozka  mniej wiecj

Drugie zdj lozka  mniej wiecj

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No i 3.

Postawilwm na kolor fioletowy. Aby przypominal mi shinso. Urzadzilismy z klasa maly konkurs na najlepszy pokoj. Ogladalismy rozne az dotarlismy do mojego.

I-emm ogolnie jest dosc specyficzny ale duzo czsu zajelo mi ogarnecie tego i no docencie czy cos whatever.
U-spoko deku na pewno nie jest zle
K-o ile ro nie swiatynia all mighta
E(ejiro)-czekaj co
I-nie wazne chodzcie -_-

Otworzylem dzwi oczy im sie zaswiecily.
Klasa caly czas chwalila moj pokoj.

T-a trn kolor to chodzi o shinso co nie kum
I-noo tak
S-co ja
I-Toshi yey

Podbieglem do chlopaka przytulajac go.

E-dobra to nie przeszkadzamy pa i deku wygrales konkurs na najlepszy pokoj.

S-ale fajny moj jest zwyczajny wiec mieszkam u ciebie
I-doobra

Poszlismy na lozko tulac sie do siebie. Po chwili shinso wstal i ogladal zjecia na scianach.

I-ugh i wanna hug
S-one
I-noooooooo
S-czyli mam cie dluzej tulic tak
I-nom
S-ehhhh dobra

Toshi zaczal mnie przytulac.

S-izu a gdzie jest to zdjecie nie widze go tu
I-boz toshi
S-zawies
I-nieeeeee
S-czemuuu
I-jak ktos zobaczy
S-to powies tam w plakatach.

Zrobilem tak. Zdjecie pokazywalo mnie i Toshiwgo jak no robil mi malinki na lozku.

S-jest tu czujka dymu
I-nieee bo jakby ktos chcial uzwywac daru to jakby ten polegal na na przykład  misl cos typu dym midnight to nie moglby go uzywac.
S-no i git

Hitoshi palil sobie czasem dajac tez mi nastawilem budzik na 6:30 i poszedlem spac.

Zawsze razem♡ shindekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz