Kazdy mial szklanke z cola i whisky z lodem rozsiedlismy sie. Gra byla na jakies rzetony bez kasy oczywiscie chociaz rodoroki chcial ale chuj z tym. Wciagnelismy sie i po 1h wygral izu. Ale on w to dobry ogral wrzystkich mial najwiecj rzetonow a tak naprawde wrzystkie.
I-ha mam najwiecej rzetonow wygralem w tym todoroki katsuki toshi mina kiri uraraka i jeszcze kilka macie dlug.
S-dobra chuj z tym robimy impreze.Ktos puscil muzyke i to naprawde glosno. Kilka osob dostalo ode mnie i brokulka po papierosie. I zaczelismy sobie tanczyc. Bylo meega fajnie nawet sie nie skapnelismy a byla 3 w nocy. Muzyka zostala sciszona a ludzie chodzili i rozmawiali miedzy soba jak na jakims spotkaniu. Todoroki udawal ze rozmawia o czyms waznym ze swoim doradca. Corka szefa podrywala sero i ogolnie. Przywodca mafii udawal ze sie denerwuje. Bylo zabawnie i wtedy uslyszelismy go. Cholera przejebane. Aizawa stal i patrzal na nasza klase elegancko ubranych juz z lekko pogniecionymi ubraniami. Poczochranymi wlosami ze szklankamu whisky w dloniach i papierosami u niektorych.
Wrzyscy sie przestraszyli na co todoroki zaczal gre zanim stanal jego doradca tokoyami i katsuki prawa reka a za nimi spokojnie deku z jakims nozem kuchennym.
A-todoroki co tutaj sie dzieje to prawdziwy alkohol bo papierosy to nie watpie
Mi-tato tato kto to
To-coreczko nie teraz tatus zaraz ci wrzystko wyjasni
A-corka huh
To-tak to moja córka
A-w takim razie jak nazywa sie wasza mafia
To-yookuba
A-a ty kim jestes
To-ohh gdzie moje maniery nazywam sie shoto todoroki jestem szefem mafii to tokoyami moj doradca i bakugo moja prawa reka
A-a kim jest midoryia
To-oh psyhopata wie pan morderstwa i te sprawy zapraszam do stolu porozmawiamy izu schowaj nozIzuku usmiechnal sie w ten sposob dziwnie i usiadl do stolu kladac na nim noz
To-zapraszam zebranych do stolu mamy goscia. Minka skarbie usiadz obok mnie a a ty shinso pilnuj jej
Todoroki nalal whisky lodu i coli wychowawcy. Ten sie napil.
A-zeczywiscie prawdziwy alkohol.
Wrzyscy byli mocno najebani i co sie dziwic wodka juz wypita prawie bo zostalo 3 butelki.
To-o czym chcial pan z nami porozmawiac
A-graliscie w pokera kto wygral
To-izuku ale to nie jest wazne
A-a no tak macie isc do lozek i spac do cholery
To-izuku zrob z naszym gosciem porzadekPov:aizawa
Izu podszedl do mnie rozumiem ze sie najebali ale ze az tak cholera. Glupie szczeniaki.
I-spokojnie nic sie panu nie stanie odprowadze pana do wyjscia
Poczulem cos ostrego na plecach japierdole.
A-ide juz.
Izu odpowadzil mnie do wyjscia i wrucil.
Pov:shinso
Ja nie wierze co tu sie dzieje.
Todoroki razem z momo w zwiazku z tym ze ta byla jego zona wstali.Mo-dziekujemy za bankiet i za to ze przyszliscie a teraz prosze do pokoi jest juz 4 a jutro mamy sprawy do zalatwienia. Wrzyscy sie usmiechneli. Ogarnelismy pokoj wodke wkladajac do szafek a szklanki myjac. Ukladajac do szafek jakby nigdy nic. Otworzylismy okna i poszlismy spac.
SKIP TIME RANOO
Wstalismy wrzyscy o 15 i zeszlismy na dol czekal juz tam na nas wychowawca.
A-witajcie mafio przyszedlem zalatwic interesy z wczoraj
Wrzyscy sie przestraszyli nikt nie pamietal incydentu z aizawa.
To-chwila co wiem ze bawilismy sie w mafie ale potem nic czarno fim mi sie urwal
A-a dokladnie kiedy
To-kiedy skonczylismy gre w pokera i zaczelismy tanczyc a potem rozmawiacKilka osob pokiwalo glowami na zgode.
A-w takim razie puszcze wam nagrania z wczoraj z kamer dobrze od tamtego momentu.
Wrzyscy na kacu ale sie zgodzili. Kiedy to ogladalismy mielismy ochote wybuchnac smiechem ale no coz sytuacja tego wymagala aby zachowac powage.
Klasa2a-przepraszamy sensei
A-jeszcze nie wiem co z wami zrobie szczegolnie z midoryia biorac pod uwage ze prawie mnie zabil.
I-przepraszamPolozylem dlon izu na udzie aby go uspokoic.
I-chocuaz watpie ze to wystarczy.
A-i izuku mamy jeszcze jedna kwestie do omuwienia a teraz wrzyscy absolutnie wrzyscy macie areszt pokojowy nie wolno wam wychodzic oprocz posilkow. Shinso midoryia was tez sie to tyczy macie siedziec u siebie w dormitoriach a teraz izuku zapraszam za mna shinso ty tez.Poszlismy za tata do jego pokoju. Wygonil on present mica i wzial laptopa zatrzymal na klatce wychodzącego izu z nozem razem z aizawa.
A-izuku okej okej rozumiem noze ale twoj usmiech
I-ja nie wiem co to
A-rozumiem ale wracajac po co tu jest shinso. Wiec tak jako moi synowie macie opierdol za to co zrobiliscie i kurwa ani mi sie wazcie spotykac w ktoryms z dormitorii. W dodatku wiem ze ostatnio w pokoju izu uprawialiscie seks. Co myslelisci ze nikt sie nie dowie. To sie gubo myliliscie. I wogole skad mieliscie pieniadze na alkohol i papierosy bo na 100%duzo za to wyszlo biorac pod uwage 8 butelek wypitej wodki 3 lezace pelne i dwie puste whisky.I-todoroki
S-todoroki
A-rozumiem karta ojca
I-dokladnie
A-mozecie isc do pokoi areszt bedzie trwac jakies 7 dni wasza mafia zostala zlapana przez policje zegnamWyszlismy a klasa stala za dzwiami kiedy je otworzylismy to.
Klasa2a-przrpraszamy sensei
Zamknalem drzwi.
To-ile bedzie trwal szlaban
I-7 dni..
T-ile kum
S-calutki tydzien
K-JAPIERDOLE
To-nasza mafia zostala zlapana rozejdzmy sie zatem jednak licze na powtorkeWrzyscy zadowolenie ze slow "szefa" poszli do pokoi. Ja z izu musialem sie z nim pozegnac odprowadzilem go pod dzwi pocalowalem i pozegnalem. Musialem isc do siebie aleeeeee. Zadzwonilem do izu na kamerke. Ten nie mogl nawet spac mimo 3. Zaczal plakac i mowic ze mnie potrzebuje pobieglem do niego mial atak paniki.
Konieeeeec nie no nie ksiazki s rozdzialu
CZYTASZ
Zawsze razem♡ shindeku
Teen FictionIzuku Midoryia ma 16 lat jego matka miala wypadek. Chlopak chodzi do prestixowej szkoly UA. Zostaje on wziety pod opieke Aizawy. Swojego wychowawcy i mieszka razem z niejakim Hitoshim Shinso. Czy nastolatkowie beda miec dobre relacje? Czy zostana pr...