nowe zycie

333 14 26
                                    

                                POV  IZUKU
Mimo ze nie musialem isc do szkoly to chcialem. Musialem sie oderwac. Plus musze jeszcze sie spotkac z chlopakiem od epa. Z tego co wiem sprzeda mi jeszcze jakies 3-4 liquidy(oleje do epapierosow nie wiem wygoglujcie sobie czy cos) a sam epapieros to mial byc jakis maly logic czy cos takiego. Ze wzgledu ze chcialem muc latwo go ukryc jak trafie do domu dziecka. Z gosciem bylem umowiony po szkole. Konczylismy o tej samej porze. Co dziwne bo to znaczy ze albo byl z bohaterskiej albo z ogolnej. Na lekcjach mega mi  sie nudzilo oraz dluzylo. Japierdole jeszcze 5 minu do dzwonka. Spojrzalem na telefon minuta dobra. Zaczalem sie powoli pakowac po czym zadzwonil dzwonek na przerwe. Dla mnie skonczenie lekcji.

Sleep_good345
Bede czekal na ciebie pod szkola.

Brokolii_mean566
Juz ide

Odpisalem chlopakowi. Nie bylem zbyt ciekawy kto to. Znalem wrzystkich przez festiwal sportowy. Jednak chlopak nie przedstawil sie.

Brokolii_mean566
Dobra jestem

Sleep_good345
Zacznij sie rozgladac jakbys kogos szukal

Jak napislam tak zrobilem

Sleep_mean345
Masz moze zielone wlosy oczy i symetryczne piegi

Brokolii_good566
Takk a co widzisz mnie??

Chlopak nie odpisal a ktos podzszedl do mnie. Zaraz czekaj.

                          POLSAT MIMO 192 SLOW




Nie no zart juz pisze meh.

I-Shinso???
S-Midoryia??

Patrzylismy na siebie w zdziwieniu. Okej spodziewalem sie kazdego monomy kacchana nawet All mighta ale nie kurwa jego.

S-ehhhh dobra chodzmy w moze bardziej ustronne miejsce dobra
I- a co chcesz mnie zgwalcic
S- moze

Shinso zrobil dwuznaczna mine. Japierdole.

No i spierdolilismy do jakigos lasu. Podczss drogi gadalismy o jakis bzdetach. Palac z epa fioletowowlosego. Sprzet chlopaka to byl jakis box ewidentnie ale fajnie sie go palilo. Usiedlismy na jakiejs galezi. Chlopak podal mi logica ladowarke i liquidy.

I-dobra to ile mialobyc czekaj logic 40 dychy i liquidy lacznie 80 z tego co pamietam
S-taaa ale masz zniszke dawaj 60 dych i bedzie git
I-czekaj co czemu
S-aaa tak jakos
I-dziekuje

Shinso pokazal mi co i jak i jak mozna "zalewac" logica. Gadalismy troche smiejac sie czasem nawet nie wiem dlaczego poprostu mi tego nie sprzedal i spierdolil. Ale fajnie sie z nim spedzialo czas wiec no czemu nie. Wtedy do mnie i do chlopaka zadzwonilh telefony. Zasmialismy sie na to i odebralismy do Hitoshiego dzwonil ojciec a do mnie pan aizawa. Powiedzial ze czekaja z pania z opieki pod moim domem. Wyjasnilem mu ze jestem z kolega. Kazal mi wracac poprostu.

                                   POV SHINSO

ehhh dzownil ojciec kazal mi spierdalac do domu.

I-ja musze isc
S-ja musze isc

Powiedzielismy w tym samym momencie. Zasmialismy sie i pozegnalismy zeskakujac z galezi. Ojciec powiedzial mi zebym sie spieszyl bo musi ze mna pogadac o czyms waznym. Zapytalem co z moim drugim "starym" powiedzial mi tylko ze ten zapierdolil po to o czym mielismy gadac wiec chowajac boxa do plecaka wszedlem do domh.

M-hej shinso jak tam co robiles i z kim
Moj ojciec usmiechnal sie dwuznacznie. Onj to jednak sa pojebani.
S-emm z izuku
M-polubiles go
Coon sie tak do cholery tym interesuje czy lubie zuzu.
S-no pewnie ze tak jestesmy przyjaciolmi a co
M-siadaj jest cos ważnego
S-no
M-chcielismy z aizawa zaadoptowac kolejne dziecko co ty na to
S-o ile nie jest 18 dziadem albo malym 4 letnim bahorem to to zniose
M-wlasnie i izuku zginela matka nje dawno wiec chcialismy go adoprowac z tad moja ciekawosc co o tym myslisz
S- jaaaa

                                POV IZUKU
Poszedlem do domu. Przed wejsciem czekali na mnie Aizawa i jakas babka. Pewnje z opieki. Ehh.
?-izuku usiadz mamy do ciebie z eraserheadem pewna sprawe
I-slucham
?-wiec nazywam sie Rita Foumiti (nwm czy jest takie cos ale chuj z tym) i pan aizawa ma do ciebie pytanie. Pamietaj wrzystko zalezy od ciebie.
Nje rozumiejac za bradzo spojrzalem na mezczyzne.
A-wiesz izuku ja z moim mezem zastanawialismy sie juz dawno nad adopcja kolejnego dziecka i wpadl nam do glowy pomysl bys to byl ty co ty na to. Oczywiscie nie naciskam i jezeli sie nie zgodzisz to wrzystko bedzie tak jak dawniej
Okeeeej najpierw mnie zamurowalo mialem laga okkkk.
I-a to drugie dziecko
A-aaaa chodzi ci o mojego syna tak tez chodzi do UA do klasy ogolnej w przeciwienstwie do ciebie. Nazywa sie Hitoshi Shinso. Nie wiem czy wogole sie znacie ale walczyles z nim podczas festiwalu.
I-no tak ja ja nawet dzisian z nim wyszedlem
A- i  jak dogadujecie sie
I-noo nawet bardzo Toshiii jest megggggaaaaa
A-Toshi?
I-aaa taka ksywka on mnie nazywa Zuzu albo Zuku
A-fajnie ze sie dogadujecie to jak izuku zgadzasz sie
I-panie aizawa ja

                              POLSAT
Tak wiem kochacie polsaty zwlaszcza w takich momentach ale musicie przebolec. Jak mylicie chlipami zgodza sie ze siba zamieszkac?

Zawsze razem♡ shindekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz