Červené Obrazy, alternatívny koniec

334 11 3
                                    

február 2025

Amanda

"Potrebujem zájsť do Maranella."
"Mám to vybaviť ja?"
"Nie. Predpokladám, že tam nebude."
"Andy, nemusíš tam ísť. Naposledy keď ste sa videli, dva týždne si nevyšla z domu."
"Sú to tri mesiace. Mala by som sa cez to už preniesť."
"Jasné. Ako keby sme ťa nepoznali." pretočila očami Penny. "Pôjdem tam s tebou. Ako obranný štít."
"Vybral si. Po tom všetkom, čím sme si prešli, si vybral svoj smer. Nebudem ho presviedčať aby sa ku mne vrátil. Tak veľmi sa neponížim."

Pár hodín neskôr si Amanda prenajímala na letisku auto. Penny napokon nechala doma. Povedala si, že si svoj šťastný život musí vybojovať späť. A nemôže jej v tom stále niekto pomáhať.

"Amanda." v hale spoločnosti Ferrari ju čakal Pepe. "Srdiečko, ako sa máš?" vtiahol si ju do otcovského objatia.
"Nebudem ti klamať, Pepe. Už mi bolo aj lepšie."
"Rozumiem. Rozumiem." prikyvoval. "V telefóne si znela vážne. Čomu vďačíme za tvoju návštevu?"
"Poďme niekde do súkromia."

Mlčky sa presunuli do Pepeho kancelárie. Amanda si sadla do koženého kresla, v ktorom pred dvomi rokmi podpísala životnú zmluvu.

"Tak?"
"Nebudem chodiť okolo horúcej kaše." položila pred neho výpoveď. "Zaiste pochopíš aj ty, aj ostatní, že nemôžem s vami tento rok spolupracovať."
"Amanda-"
"Nie, Pepe. Nesnaž sa ma presvedčiť- Bolo by to viac na škodu. Nemôžem byť s vami na cestách. Nejde to."
"Kvôli Charlesovi?" Amanda prikývla. "Ja toho chlapa dorazím." povzdychol si. "Naozaj si to nerozmyslíš?"
"Naozaj. A bola by som rada, ak by tá výpoveď prešla. Auto vám dám doviesť do-"
"Auto je tvoje. Nemusíš ho vrátiť."
"Tak ho predám. Nič v zlom, ale všetko mi ho pripomína a nemôžem sa preniesť cez rozchod, keď mám hromadu vecí, ktoré sú s ním tak úzko späté."

Pepe chápavo prikývol. On sám stále nemohol uveriť tomu, že Charles a Amanda sú už dve separované osoby.

"V poriadku, srdiečko. Odnesiem papiere za riaditeľom, podpísať to musí on. Prináleží ti ešte plat za január-"
"Nefotila som."
"Ale zmluvu máš. Vyplatíme ťa podľa dohody. A aj keď ma neskutočne mrzí, že od nás odchádzaš, pamätaj, že u Čiernych Koní máš dvere vždy otvorené."
"Ďakujem. Možno niekedy v budúcnosti- Keď tu on nebude- Sa vrátim. Ste pre mňa ako rodina. Ale teraz sa budem venovať sebe a svojej liečbe."

Keď vyšla na slnkom zaliate parkovisko, neubránila sa slzám.
Všetky spomienky na toto miesto sa jej vrátili. V rukách držala krabicu s osobnými vecami, ktoré si zbalila zo svojej pracovne.

Cestou k požičanému autu zbadala, ako na parkovisko odbočilo tmavé Ferrari s bielo-červeným pásom. Amanda rýchlo nastúpila do auta, naštartovala a bez toho aby pozrela jeho smerom, opustila parkovisko.

Charles

"Tak to ti ďakujeme veľmi pekne!!"
"Čože?"
"O necelý mesiac štartuje nová sezóna a my sme dnes prišli o fotografku, Charles." Fred vybehol po Charlesovi, len čo vošiel do budovy Scuderia Ferrari.
"Čože?!"
"Skončila. Amanda nám práve odovzdala výpoveď. Odchádza. Kvôli tebe!!" pichal ukazovákom do vzduchu.
"Kedy tu bola?!"
"Teraz ste sa minuli. Vzala si svoje veci z pracovne, všetky firemné veci nám nechala. Auto chce predať."
"Ale- Ale veď-" Charles nebol schopný slova. "Toto som nechcel."
"A čo si čakal?! Rozišiel si sa s ňou. Ona sama nevie dôvod tvojho rozhodnutia."
"Ja som- Myslel som si-"
"Nemyslel si."

Carlos, ktorý dovtedy stál opodiaľ, sa zapojil do rozhovoru.

"Pomenuj pravdu. Začínalo to byť skutočne vážne a ty si sa zľakol. Tak ako vždy. Pretože s Amandou ti nič nechýbalo. Nedrankala z teba peniaze, bola pri tebe spokojná, postarala sa o teba, dávala ti všetko potrebné-"
"Zháňala si svadobné šaty!!" mračil sa Charles na priateľa. "Neboli sme spolu ani dva roky a ona pomýšľala-"
"Mala s Isou fotiť svadobný špeciál, idiota!!" hromžil Carlos v rodnom jazyku. "Isabel dostala ponuku na fotenie, požiadala o pomoc Andy- Ty si sa s ňou rozišiel kvôli svadobným šatám?!"

Zbierka príbehov || jazdci F1Where stories live. Discover now