Na obrazovke v garáži Mercedesu Dee sledovala, ako George prebrzdil auto, ktoré v plnej rýchlosti narazilo do bariéry pri trati a Lewis sa tak dostal na tretie miesto v závode Singapuru.
"George?!" Toto sa hneď hlásil svojmu zverencovi, Bono rýchlo odpovedal Lewisovi na otázku, či je George v poriadku.
Pár sekúnd neskôr Lewis prešiel cieľom, čím potvrdil tretie miesto, no nik v garáži sa neradoval ako inokedy.
Deanna si zložila slúchadlá, s úsmevom prešla ku Totovi, ktorý niečo nahnevane vysvetľoval mechanikom."Môžem ísť s vami?" opýtala sa, keď sa Toto otočil ku nej, v očiach mal zlosť.
"Kam?!"
"No- No predsa pod pódium. O chvíľku budú odovzdávať ceny-"
"Kašlem im na ceny! Máme rozbité auto-!!"S tými slovami Toto odišiel a niekoľko mechanikov ho nasledovalo.
"To- To nejdete pod pódium? Lewis vás bude čakať. Už prichádza do pitlane."
"Toto povedal, že nejdeme." sklamaný Bono pokrútil hlavou. "Nebudeme tam-"
"Ale-"
"Ty utekaj. McLaren ťa vezme k sebe. Aspoň ty tam pre neho buď! Si jeho partnerka! Utekaj!!"
"Nikto o tom nevie. Ak tam budem sama, média sa budú čudovať-"
"Kašli na média. Bude tam Zak. A Lewis ťa teraz potrebuje. Toto mu nezablahoželal ani cez rádio. Zlomí mu srdce, keď tam nikoho neuvidí."Deanna podala Bonovi slúchadlá a vybehla z garáže, utekajúc pomedzi mechanikov a fotografov, vyhýbala sa každému, kto by ju mohol zdržať.
Autá na odstavnej ploche mala na dohľad, v priebehu pár sekúnd jej výhľad zatarasilo more červených a oranžových tričiek.
"S dovolením-?! Môžem?! Dovoľte mi prejsť, prosím!!"
Bola drobná, v dave mužov sa strácala, keď ju odrazu schmatla niečia veľká ruka a trhnutím si ju pritiahla k sebe.
"Deanna?!" hlas Zaka Browna ju vytiahol zo zúfalstva.
"Otec!" vydýchla. "Vďaka Bohu! Udupali by ma k smrti!"
"Čo tu robíš?!"
"Prišla som za Lewisom." pohľad presunula na muža, ktorý práve vystúpil z auta.
"A kde je Bono a Toto? A ostatní?"
"Neprídu."
"Neprídu?!!"
"Nie. Toto zakázal mechanikom ísť pod pódium."
"Ale-"
"Nerieš to." vykúkala spomedzi mechanikov McLarenu, ktorí práve gratulovali Landovi Norrisovi k druhému miestu.Medzitým Lewis márne hľadal známe tváre v čiernych tričkách so strieborným znakom.
Pohľadom prechádzal po záplave červenej a oranžovej, mechanici Ferrari a McLarenu blahoželali Carlosovi a Landovi, ovácie boli ohlušujúce a on po povinnom vážení odložil helmu a balaklavu na stolík a nasadil si červenú šiltovku."Skvelý závod, Lewis. Blahoželám." Lando mu podal ruku a Lew len so smutným úsmevom prikývol.
"Dobrá obrana. Ako keby ste sa s Carlosom dohodli."
"Takmer." smial sa mladý Brit a odišiel ku svojmu tímu.Lewis ho nasledoval, mlčky mu závidel vrúcne objatia ľudí, ktorí sú na neho hrdí.
Jeho pohľad sa stretol s pohľadom tímového šéfa McLarenu, Zaka Browna, ktorý mu kývol, aby podišiel k nemu."Zak-" Lewis prijal blahoželanie od riaditeľa. "Dobrá práca s autom."
"Nápodobne." usmieval sa Američan. "Niekto sa tu po tebe zháňal."
"Po mne? Pri vás?!"
"Uhm. Ak by som ju nezachránil, moji nevšímaví chlapi by ju udupali."Zak odstúpil od zábran a nechal dopredu prekĺznuť Deannu, ktorá so slzami v očiach hľadela na svojho partnera.
"Baby." natiahla k nemu ruky, volala ho do objatia.
"Dee, princezná!"Lewis ju objal, všetky tajnosti a držanie ju z očí verejnosti mu boli ukradnuté.
"Láska, prišla si!" držal jej tvár v dlaniach, palcami zotieral slzy, ktoré jej voľne stekali po tvári.
"Tvoj tím ťa sklamal, no ja to nikdy neurobím!" usmievala sa. "Som na teba tak hrdá!! Slová mi na to nestačia!"
"Milujem ťa!" Lewis ju pobozkal, cvakanie fotoaparátov bolo ohlušujúce. "Budeš na titulke-"
"Oh! Kašľať titulku!! Môj manžel je na pódiu!! To je pre mňa cennejšie."Ich slová počúval aj Zak, ktorý sa naklonil ku Deanne.
"Vieš o tom, že tvoj muž je sedemnásobný majster sveta?"
"Pff! Ale v Singapure je tretí!! Mám čo oslavovať." smiala sa Deanna.Keď Lewisa odvolali na rozhovor, so širokým úsmevom sa naklonil ku Dee a pobozkal ju.
"Počkaj si na sprchu, budem mieriť na teba." uškŕňal sa.
"Počkám si na skutočnú sprchu, šampión."Lewis odišiel na rozhovor, kde ho už netrpezlivo čakali.
"Veľká gratulácia k tretiemu miestu, Lewis. Je skvelé vidieť ťa opäť ma popredných miestach."
"Áno, tvrdo odjazdené, bohužiaľ na úkor Georgovej chyby v posledných zákrutách."
"Bol si zmierený so štvrtým miestom?"
"Nikdy nie som zmierený s takou pozíciou, ale George bol rýchlejší. Ak by nemal nehodu, tak tu namiesto mňa stojí on."
"Videli sme ťa pri tíme McLarenu, v dôvernom objatí s akousi mladou ženou. Prezradíš nám kto to je? Pokiaľ sú moje informácie správne, priateľku nemáš-"
"Priateľku nie. Nemám." Lewis sa usmieval, otočil sa smerom k Deanne, ktorú Zak držal okolo pliec. "Je to totižto moja manželka." prezradil spokojne. "A dnešné pódium patrí iba jej!"Rozhovor skončil, jazdci odišli s manažmentom do budovy, z ktorej sa dostali na pódium a keď Lewis vyšiel ako prvý, fanúšikovia si išli hlasivky vykričať.
Lewis mal ale oči len pre svoju ženu, ktorá na neho hľadela spomedzi záplavy oranžových tričiek, no vôbec mu to nevadilo.
McLaren bol jeho prvý formulový domov.
Deanna je jeho reálny domov.
A aj keď sa na neho jeho súčasný tím, ktorému obetoval množstvo rokov, vykašľal, najväčšiu podporu, lásku a šťastie mal aj tak vo svojej manželke.• • • • •
K O N I E C
YOU ARE READING
Zbierka príbehov || jazdci F1
FanfictionKrátke príbehy do 5000+/- slov o jazdcoch Formule 1. Návrhy na poviedky mi môžete posielať do správ. :)