"Nemôžeš sa ho to opýtať!"
"Prečo? Povedali, že každá môžeme jednu otázku a on na to odpovie. Mňa zaujíma toto."
"Meg, prosím ťa- ŽIADAM ŤA- Nerob to. Vieš, ako si stráži súkromie. Toto bude úder pod pás-"Tina stíchla, svetlá v hale sa stlmili a za búrlivého potlesku predstúpil pred dvadsať šťastných výhercov samotný Toto Wolff v doprovode nikoho iného ako Micka Schumachera.
Moderátor diskusie zopakoval pravidlá, načal krátky rozhovor s riaditeľom stajne Mercedes a Tina zaujato počúvala, ako Toto rozpráva o doterajšom priebehu sezóny šampionátu.
"Pozerá na teba-" drgla do nej najlepšia priateľka a Tina presunula pohľad na mladého náhradného jazdca, ktorý modré oči nespustil z jej tváre. "Skoro ani nedýcha!" Meg sledovala, ako jej najlepšia priateľka viedla tichý očný súboj so Schumacherom mladším.
Tina napokon pohľadom uhla, mala pocit, že modré oči ju úplne prepaľujú a cítila, ako sa jej červeň rozlieva po tvári.
Keď oči opäť presunula na Micka, zbadala ako sa nenápadne usmieva, pohľadom stále utiekal ku nej."Asi sa prepadnem pod zem." naklonila sa ku Meg. "Je tak krásny-" povzdychla si.
"Očividne sa páčiš aj ty jemu." odsekla jej priateľka, čo Tinu zamrzelo.Meg nikdy nevedela prekusnúť chvíle, kedy o Tinu niekto prejavil záujem. A pokiaľ sa jednalo o mladého Schumachera, tam je oheň na streche, len sa na ňu pozrel.
"Každý z vás má možnosť jednej otázky. Môžete sa pýtať Tota alebo Micka. Odpovedia, myslím si, takmer na všetko." uviedol moderátor to, na čo sa väčšina ľudí najviac tešila.
Ľudia sa postupne postavili, predstavili a položili svoju otázku. Opýtaný zodpovedali všetko, pomaly sa blížil rad na Meg a Tinu.
"Nerob to, prosím."
"Nikto sa to ešte neopýtal. Je to jedinečná šanca!"
"Lebo ľudia rešpektujú jeho rozhodnutie nevyťahovať súkromie-"
"Sedadlo dva i?" zahlásil moderátor číslo sedadla, kde sedela Meg.
"Meg-!" precedila Tina pomedzi zuby, no bolo neskoro.Svoj pohľad uprela na Micka, pre ktorého mala Meg pripravenú otázku, ktorú sa jej Tina snažila vyhovoriť týždne.
"Ahojte. Som Meg. Moja otázka je na Micka. Mohol by si nám povedať niečo o otcovi? Ako sa má? Ako je na tom zdravotne-?"
Tina videla, ako z jeho modrých očí odchádza radosť. Tá veselá iskra zmizla, jeho ľahká modrá stmavla a ona by odprisahala, že mu v očiach zahliadla slzy.
"Na tento druh otázok neodpovedám. Vyjadril som svoje rozhodnutie jasne na niekoľkých stránkach. Tento druh otázok je neprípustný-"
"Bolo nám povedané, že zodpoviete všetko. Myslím, že toto zaujíma každého, len sa to nik neopýta."
"Pretože ma rešpektujú." odpovedal Mick tvrdo. "Pokiaľ nemáš inú otázku, pokračujeme ďalej."
"Ale ja som-"
"ĎALEJ!"Meg si zlostne sadla, Tina schovala svoju tvár do dlaní.
"Ty si taká sprostá." zavrčala na priateľku.
"Ja?! Stačilo by mu len odpovedať-!"
"Pokiaľ sa mienite rozprávať, poprosím vás aby ste opustili sálu." moderátor vstúpil do diania, jeho slová smerovali ku priateľkám.Tina dvihla uslzené oči, vyplašene sa zahľadela na moderátora, hneď potom prešla pohľadom po Totovi až skončila pri Mickovi, ktorý bol stále vyvedený z miery kvôli jej priateľke.
"Ja- Ospravedlňujem sa." Tina vstala. "Hovorila som jej, že to nemá robiť." neprerušila očný kontakt s Mickom. "Mrzí ma to."
Tina vyšla zo sály, zastavila sa až na dámskych toaletách, kde prepukla v úpenlivý plač - varovala Meg, upozorňovala ju ako necitlivá otázka to je, no nepočúvala ju. Rovnako ako niekoľkokrát predtým, keď jej v niečom radila.
ESTÁS LEYENDO
Zbierka príbehov || jazdci F1
FanficKrátke príbehy do 5000+/- slov o jazdcoch Formule 1. Návrhy na poviedky mi môžete posielať do správ. :)