Schránka (F1 jazdec)

229 6 0
                                    

Pršalo.

V Monaku nič prekvapivé, ale predsa ju dážď zaskočil.
Jej večernú prechádzku to však neukončilo. Naopak.
Bola rada, že pršalo. V daždi jej slzy nepútali pozornosť okoloidúcich.

Zišla k zálivu, prechádzala po móle, okolo množstva vysvietených jácht, na ktorých sa usporadúvali párty rôzneho druhu.
Miestna smotánka sa bavila.

~ ~ ~

Wish I could
I could've said goodbye

I would've said what I wanted to
Maybe even cried for you

~ ~ ~

Tmavá časť móla jej poskytovala útočisko, ktoré tak zúfalo hľadala.
Už nevládala. Bola tak veľmi vyčerpaná. Párkrát jej napadlo, či nie je načase ukončiť toto trápenie.

Veď načo je na svete, keď sa už pol roka neusmiala?

Mesiac v splne sa odrážal od vody kropenej kvapkami dažďa. Jej sveter, mokrý a ťažký, ju chladil na tele. Vlasy sa jej lepili na tvár, plač otriasal jej vnútrom a dovolila si vypustiť spomedzi pier pár zúfalých vzlykov.

~ ~ ~

If I knew
It would be the last time

I would've broke my heart in two
Tryin' to save a part of you

~ ~ ~

"Hej." jemný hlas ju vydesil, ona sa prudko otočila a stratila rovnováhu. "Opatrne, dievča!" pár silných rúk ju extrémne rýchlo zachránilo pred pádom do chladnej vody.
"Ďa- Ďakujem." šepla, tvár mala na úrovni jeho hrude, netušila, či ju počul.
"Prepáč. Nechcel som ťa vystrašiť." zaševelil, rovnako potichu. "Nie je ti zima?"

Vyslobodila sa z jeho objatia.
Nebolo jej to síce nepríjemné, takú blízkosť inej osoby nepocítila viac ako šesť mesiacov.
Ale bol to chlap.
Cudzí chlap, ktorý ju objímal a ona mala pocit, že robí niečo zlé.

"Nemala by som tu byť." pokrútila hlavou, obišla jeho postavu a kráčala mólom ku schodom na hornú ulicu.
"Počkaj. POČKAJ!" volal za ňou.

Zastavila.

~ ~ ~

Don't wanna feel another touch

Don't wanna start another fire

Don't wanna know another kiss

No other name falling off my lips

Don't wanna give my heart away

~ ~ ~

"Môžem ti nejak pomôcť?" opýtal sa jej, nedokázal zakryť strach v hlase.
"Nikto mi nemôže pomôcť." dvihla k nemu pohľad. "Skúšali to-"

Až teraz si uvedomila, že prestalo pršať.

"Vždy sa môže nájsť niekto, kto to dokáže." keď sa usmial, mala pocit, že sa život okolo nich zastavil. "Potrebuješ na seba niečo suché. Urobím ti čaj. Alebo chceš radšej horúcu čokoládu?"

Premýšľala.
Možno by si mohla dať čokoládu. Možno konečne ucíti nejakú chuť.

"Čokoláda by bola fajn." opatrne prikývla.
"Tak poď. Tu neďaleko mám jachtu."

Zbierka príbehov || jazdci F1Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt