Písané na želanie pre moju
girl in crime - @e_munson ❤️Všetko najsamlepšie k meninám,
drahá. 😘😘• • •
Bežala chodbou do jeho šatne.
Toto jej povedal, že je tam zavretý od ukončenia závodu. Odmietol odomknúť, odmietol ísť na pozávodný brífing, odmietol opustiť svoju izbu."Baby?!" klopala na dvere. "Zlatko- Lew- Otvor. Prosím." plakala.
Neznášal, keď plakala. Voči jej slzám bol úplne bezbranný.
Bola to jeho achillova päta. Kryptonit.
Ak by ho chcel niekto niekedy mučiť, nech rozplače jeho priateľku. Vtedy by urobil a prezradil úplne všetko.V zámku šťukol kľúč a dvere sa pootvorili. Kombinézu mal stiahnutú na bokoch, nátelník zoblečený a vo dverách stál polonahý, na obdiv jej očiam.
"Lew." vydýchla keď sa ich pohľady stretli.
"Nemala by si tu byť-"
"Hlúposť!" mračila sa, zatlačila na dvere, ktoré uvoľnil a ona vošla dnu. "Potrebuješ ma."Chcel namietať. Chcel začať kričať, že nikoho nepotrebuje, že všetko zvládne sám.
Ale sľúbil jej, že nebude klamať.
Nie jej."Potrebujem." priznal napokon.
Eti prešla ku gauču, ktorý mal vo svojej miestnosti, sadla si naň a kývla, aby sa ku nej pridal.
Urobil tak, sadol si vedľa nej, sklonil sa a vrchnou časťou tela sa jej uložil na nohy."Nemusíme o tom hovoriť." začala sa mu hrať s vlasmi, pevne zapletenými do vrkôčikov. "Je to na tebe- Som tu."
"Ďakujem." zavrel oči, unavený z celého roka. "Ty jediná si pri mne ostala."
"Tak nehovor-"
"Je to tak. Otáčajú sa mi chrbtom. Moja hviezda vyhasína. George preberá moje miesto a nedokážem s tým nič urobiť."
"Lew, je to len zlý závod. Nie zlý život-"
"Celý rok je zlý. Posledné dva roky sú zlé-" otočil hlavu aby na ňu videl. "Nebyť teba, babe, nezvládol by som to."Jej telom sa rozlialo pokojné teplo.
Ona sama si zásluhy nepripisovala. Jediné, čo robila bolo, že Lewisa milovala. Čisto, nezištne, celý svojím srdcom.
Ak by to bolo potrebné, dýchala by zaňho. Ak by ju o to požiadal, dala by za neho život."Zvládol by si to. Len by si mal bezo mňa nudný život." žartovala.
Dobre si ale uvedomovala, že po prehratom ôsmom titule v roku dvetisíc dvadsať jeden mal Lewis ďaleko od psychickej pohody a trvalo jej týždne, kým ho dokázala dať s Angelou dokopy.
Kým z neho urobila pôvodného Lewisa.Avšak od vtedy sa problémy v tíme len nabaľovali a jeho pohár trpezlivosti pretekal.
"Podaj mi mobil, prosím." šepol náhle, Eti sa natiahla ku stolíku a podala Lewisovi telefón.
"Komu ideš volať?"
"Osobe, ktorej som mal zavolať už dávno."
"Terapeutovi?" uškrnula sa.
"To tiež neznie ako zlý nápad. Určite budem jedného potrebovať." ťukol na meno v zozname a počkal, kým muž na druhej strane hovor prijal.
"Lewis?" počula Eti silný francúzsky prízvuk.
"Potrebujem s tebou hovoriť."
"Pošlem ti kedy a kde."Hovor obaja zrušili a Lewis otočil pohľad na svoju priateľku, ktorá mu rozpletala vrkôčiky.
"Si si istý, Lew? Bude to dobrý krok?"
"To nezistím, kým to neskúsim. Dochádza mi čas."• • •
"Eti?! E.?! Som doma-"
Lewisa privítal tichý dom. Zvyčajné pospevovanie si a hlasná hudba chýbali, rovnako ako aj nadšený beh Roscoea jeho smerom.
ESTÁS LEYENDO
Zbierka príbehov || jazdci F1
FanficKrátke príbehy do 5000+/- slov o jazdcoch Formule 1. Návrhy na poviedky mi môžete posielať do správ. :)