Večierok (Daniel Ricciardo/jazdci F1)

225 17 9
                                    

"Dee!! Deanna!!" začula za ňou jemný ženský hlas. "Počkaj!!"
"Lil?" otočila sa ku žene, ktorá za ňou utekala. "Deje sa niečo?"
"Toto- Chcela som ti dať toto." vtisla jej do rúk obálku. "S Alexom usporadúvame Halloweensky večierok. Pozývame celý grid a pár ďalších priateľov."
"Aaaw- A ja patrím medzi priateľov?" Dee sa zasmiala.
"Medzi najlepších, baby." Lily ju rýchlo objala. "Verím, že sa tam vidíme. Bude to v Monaku, v jednom klube, dohodol nám to Lando."
"To je skvelé, veľmi sa teším, Lil! Zakomponujem si to do diára."

Dee sa s Lily rozlúčila, každá si išla svojou cestou.

• • •

"Deanna." Daniel nakukol do jej malej provizórnej pracovne. "Moja najmilšia Dee."
"Daniel, čo potrebuješ?" dvihla k nemu pohľad.
"Ako vieš, že niečo potrebujem-?!"
"Daniel!" oprela sa do kresla a založila si ruky na prsiach. "Si príliš milý a nemáš tak široký úsmev. Ide o niečo vážne a bojíš sa ma to opýtať."

Daniel hľadel na svoju manažérku a priateľku v jednom.

"AKO-?!"
"Jednoducho to viem, Danny-boy." usmiala sa žiarivým úsmevom, ktorý Danielovi zastavoval srdce. "Tak to vysyp."
"IšlabysisomnounahalloweenskyvečierokAlexaaLilyakomojeplusjeden?"

Deanna hľadela na Daniela prekvapená, kolieska v hlave sa jej točili na plné obrátky.

"Ako tvoje-?"
"Ako moje plus jeden, áno. Išla by si tam so mnou?" stál vo dverách, vyplašene ako srnček a obrovské hnedé oči sa dožadovali odpovede.
"Dobre. Dobre teda." Dee prikývla. "Rada pôjdem s tebou na ten večierok."
"Naozaj?!" prekvapenie nedokázal zakryť. "Super. Áno, super." prikyvoval, ubezpečujúc tak hlavne seba.
"Máš aj predstavu, aký kostým budeš mať? Mám si svoj pripárovať k tebe?"
"Samozrejme. Pôjdeme ako Danny Zuko a Sandy."
"Wow. Dobre." Dee sa usmiala. "Milujem Pomádu! To bude tak super."
"To rozhodne bude." Daniel žmurkol na Dee a zmizol v priestoroch Alpha Tauri.

• • •

Dee prechádzala takmer vyľudneným paddockom.
Preteky skončili, ľudia odišli, mechanici balili autá a všetko svoje vybavenie.

Milovala ten zvláštne pokojný zhon, ktorý po pretekoch panoval v garážach. Práca nikdy nekončila, voľno bolo nedohľadne ale všetci sa usmievali, žartovali a bavili sa.
Pre ľudí v tímoch to nebol len job a príjem peňazí.
Bolo to hobby.

"Deanna! Deanna, cariña!" z červenej garáže vybehol Carlos, prezlečený zo svojej kombinézy do čiernych riflí a tímového trička.
"Carlos, ahoj." Dee vydýchla, zelené oči nespúšťala z krásnej tváre španielskeho jazdca. "Deje sa niečo?"
"Určite si dostala pozvánku na ten večierok čo robia Lily s Alexom."
"Áno. Už sa na to veľmi teším-"
"Napadlomičibysitamnešlasomnou." vysypal rýchlo a Deanna mala problém rozumieť mu.
"Carlos- Čože?!"
"Prepáč. Vravel som, že mi napadlo, či by si tam nešla so mnou."
"Oh-!"

Deanna prekvapenie neskrývala - čo je to v tom vzduchu, že ju odrazu dvaja jazdci pozvali na večierok?

"Prepáč, Carlito. Už som sľúbila Dannymu, že pôjdem s ním. Už sme si vymysleli aj kostým."
"Dobre." Carlos neskrýval sklamanie. "To je v poriadku. Zmeškal som príležitosť-" mykol ramenami. "Tak sa teda uvidíme tam."

Jeho postava bez rozlúčky zmizla v útrobách rozobratej garáže Ferrari a Deanna sa vrátila do stajne Alpha Tauri.

• • •

Večierok bol v plnom prúde.
Hostia, preoblečený za rôznorodé masky, sa v luxusnom monackom klube bavili, pili, tancovali a spievali.
Hrali rôzne hry a dovolili si na niekoľko hodín zabudnúť na to, aká realita náročného života ich čaká za dverami klubu.

Zbierka príbehov || jazdci F1Where stories live. Discover now