Odišli.
Charles spolu s Xavim, Fredom a pár zástupcami manažmentu odišli a T/M neostávalo nič iné, len čakať."Bude v poriadku." ozval sa hlas so silným prízvukom, nemusela sa ani obzrieť aby vedela komu patrí.
"Je to tak nefér." pokrútila hlavou. "Nič neurobil-"
"Blokoval ho-"
"Neúmyselne! Ani nevedel, že je za ním."
"Od toho má Xaviho."
"Kvôli Xaviho chybe bude potrestaný Charles."
"Bude."
"Je to tak nefér!" so slzami v očiach vyšla za garáže.Teplý monacký vzduch ju ale vôbec neupokojil. Naopak. Všade cítila vôňu paliva a spálených gúm, vzduch bol nasiaknutý veľkou cenou Monaka a nedalo sa pred tým utiecť.
"T/M?" ďalší hlas.
"Chcem byť sama."
"Už sa vystriedali. Išiel dnu Lando. Charles je na ceste do garáže." oboznámil ju.
"Vďaka, Lewis." pousmiala sa na Brita.
"Bude to dobre, uvidíš. Ak dostane trest, zvládne to. Nič nie je stratené."
"Už neviem, čo si mám myslieť, Lew. Túto sezónu ešte nebol spokojný s výsledkami. Ani on, ani tím."
"Preto ťa teraz potrebuje. Buď pri ňom. Si jeho záchranné koleso v tomto rozbúrenom oceáne."Sedemnásobný šampión odišiel do garáže Mercedesu a T/M vošla ku Čiernym Koňom vo chvíli, keď sa malá delegácia vrátila z výsluchu.
Brána sa za nimi okamžite zavrela."Charles-" oslovil ho Fred, T/M ale obozretne sledovala svojho priateľa.
Rezignovaný pohľad ju utvrdil v tom, že to nedopadlo podľa jeho predstáv.
"Charles, nous devons parler." s jej nedokonalou francúzštinou vyrozumela, že ešte neskončili - musia sa porozprávať medzi sebou.
"Pas maintenant." Charles nekompromisne odbil riaditeľa - nie teraz. "T/M, venir." chytil priateľku za ruku.
"Charles, mali by ste-"
"NESKÔR!" prerušil ju tvrdo. "Teraz poď so mnou!"Nenamietala.
Posledný rok a pol mal Charles problémy s úzkostnými stavmi, panickými záchvatmi aj so záchvatmi zúrivosti.
Len vďaka jej špeciálnemu vzdelaniu a neskonalej trpezlivosti to všetko dokázal ustáť bez ujmy na zdraví a bez toho, aby sa o tom dozvedeli média."Charles-" oslovila ho cestou do jeho šatne. "Baby, bolí ma ruka."
Neznášala, keď musela upozorniť na fakt, že jej spôsobuje bolesť, ale len to bolo účinné.
Okamžite zastal, pustil jej ruku. Do jeho šatne chýbalo pár krokov."Poď." pre zmenu chytila ona jeho, voviedla ho dnu, rozsvietila svetlá a zamkla dvere. "Hovor so mnou."
Charles stál na mieste. Hlava sklonená, ramená zvesené v úplnej rezignácii.
"Je suis fatigué, mon amour. Je- Je suis-" krútil hlavou. "Je ne- Ne suis p- pas assez bo- bon." ovládali ho trhané vzlyky - bol unavený, presvedčený, že nie je dosť dobrý.
"Charles, mon amour." T/M sa natiahla na špičky. "Ty si to najlepšie, čo táto súťaž ponúka. Mon bébé. Nikdy o sebe nepochybuj."Jej slová však v túto chvíľu neznamenali pre Charlesa vôbec nič. Poriadne ich nevnímal.
"Poď sem. Potrebuješ sa uvoľniť. A s tým ti pomôžem najlepšie." jej dlaň spočinula na jeho tvári. "Mon petite, ne pleure pas." zotrela mu slzy z tváre. "Neplač."
So zapínaním jeho kombinézy už mala skúsenosti. Nebolo to komplikované, zároveň jej to vždy robilo problém.
Teraz odlepila suchý zips pri krku, pod záhybom overalu našla zips a opatrne ťahala dole.Charles ju sledoval. Zlomené oči upieral na jedinú osobu, ktorej dovolil vidieť ho na úplnom dne a nerozumel, že ho tá osoba aj napriek všetkému milovala.
"Budú- Budú vedieť čo ro- robíme." prehovoril Charles, keď mu T/M vyhŕňala nátelník.
"Je mi to úplne jedno. Je mojou povinnosťou postarať sa o môjho muža, keď sa necíti dobre." pobozkala ho na obnaženú hruď. "Mon beau. Je t'aime tellement." perami prešla na krk a sánku - milovala ho. "Tellement putain." konečne sa dostala k jeho perám.Charles po ničom inom netúžil. T/M bola majákom v dobe temna. Sirénou jeho života.
Ak si niekedy myslel, že niekoho miluje, tak to bolo neporovnateľné s tým, ako miloval T/M."Potrebujem ťa-" šepol jej do pier. "Okamžite a bez všetkého."
Nahromadená frustrácia a zlosť vyplávali na povrch. Po slzách na Charlesovej tvári nebolo ani stopy.
Nahradil ho úplne iný výraz.
Animálny.
Nadržaný."Rob si so mnou čo chceš." povolila T/M. "Som tvoja. Použi ma."
Charles ju vzal na ruky, najbližší vhodný priestor kam ju chcel položiť bol stôl.
Nechal T/M ľahnúť na drevenú dosku, vyhrnul jej sukňu, stiahol dole nohavičky."Je celá tvoja, ma petite." T/M sledovala Charlesa, pohľad mal upretý medzi jej nohy a naslepo si vyzliekal kombinézu. "Iba. Tvoja." keď si dvomi prstami prešla po odhalenej štrbine, vzdychla zároveň ona aj Charles.
Ten nečakal na ďalšie slová. Podišiel bližšie ku T/M, na jeden príraz do nej vošiel. Náhla intimita ich tiel nimi prešla ako elektrický výboj.
"Stále taká úzka." šepol Charles, tvár mal zaborenú do jej krku. "Tellement délicieux. Chaud et serré."
T/M sa usmiala, zaklonila hlavu a užívala si prudké agresívne prírazy. Mala pocit, že ho cíti až v žalúdku.
"Veľa- Oblečenia-" Charles natiahol ruky k jej tielku, drzo ho roztrhol čím odhalil jej hrudník, dnes bez podprsenky. "Oh mon Dieu-" jeho dlane okamžite spočinuli na jej prsiach. "Milujem- Ťa- Skurvene- Ťa- Milujem-"
"Viem." prečesávala mu spotené vlasy. "Ja teba tiež."Celý akt bol na ich pomery rýchly.
Charles ešte párkrát prirazil, keď na neho prišlo to sladké uspokojenie, ostal v T/M o niekoľko sekúnd dlhšie."Si v poriadku?" vzala jeho tvár do dlaní.
"Už áno-" šepol slabo. "Ty si sa ne-"
"Nevadí." mávla rukou nad svojim nedosiahnutým uspokojením. "Teraz tu šlo o teba, mon amour."
"Ale-"
"Ako ti je?" pobozkala ho na čelo.
"Dobre. Teraz už dobre."Opatrne z nej vykĺzol. Obaja sa utreli, upravili.
Charles sa opäť obliekol do kombinézy, T/M však smutne hľadela na roztrhané tielko."Mohol si dať pozor." pokrútila hlavou.
"Vezmi si toto." podal jej svoje nové tričko. "Mal som ho len ráno."T/M si natiahla biele tričko s číslom šestnásť a monackými farbami. V páse si ho uviazala aby ho nemala ako mini šaty.
"Nohavičky!" obzerala sa po šatni. "Charles, kde mám- Charles!" uškŕňala sa pri pohľade na Charlesa, ako sa snaží schovať si jej nohavičky pod kombinézu.
"Pre šťastie."
"Pred zajtrajším závodom ti dám iné, čo ty na to?"
"Sľubuješ?"
"Sľubujem."Pred odchodom dole do garáže ju Charles ešte rýchlo pobozkal.
"Večer ti to všetko vynahradím."
YOU ARE READING
Zbierka príbehov || jazdci F1
FanfictionKrátke príbehy do 5000+/- slov o jazdcoch Formule 1. Návrhy na poviedky mi môžete posielať do správ. :)