Má to, čo som chcela ja (Charles Leclerc)

161 11 18
                                    

Apríl 2022

"Charlie!!" vbehla do ich spoločného bytu, na rukách niesla šteniatko kokeršpaniela. "Charlie pozri na ňu!" natešene si sadla ku Charlesovi na gauč. "Layla vravela, že si ju môžem nechať! Je z vrhu najmladšia a nik ju už nechcel."
"Čo—?! Daj tú vec okamžite preč!!" odtiahol sa od šteniatka, výraz jeho tváre bol takmer zhnusený.
"Vec?! Je to šteňa!" hladkala jemnú srsť na drobnom telíčku.
"Koľkokrát ti mám hovoriť, že do môjho bytu pes nevojde?! Ak ho tak veľmi chceš, nájdi si vlastné bývanie!!" krútil hlavou. "Neznášam psov!"

Mrzutý Charles si vzal notebook a zabuchol za sebou dvere na pracovni.

Ona so slzami v očiach hľadela na klbko v jej náruči.

"Tak asi nebudeme najlepšie kamošky, moja drahá."

• •

Jún 2022

"Mám nápad!!"

Pozrela na priateľa, ktorý sedel s mobilom v ruke vedľa nej.

"Hm?"
"Nízko kalorická zmrzlina!" usmievala sa. "Milujem zmrzlinu, ale nenávidím, že ju potom musím vycvičiť. Niečo tak dobré by sa nemalo ukladať do tukových zásob ale do srdca."
"Kam tým mieriš?" zdalo sa, že ho jej nápad zaujal.
"Sama neviem. Skúšala som nejaké nízko kalorické zmrzliny, ale boli príšerné. Čo ak by sme vymysleli niečo, čo bude chutiť geniálne a pritom nemusíš mať výčitky, koľko si toho zjedol."

Charles súhlasne prikyvoval, zatiaľ čo si ona nabrala ďalšiu lyžičku čokoládovej zmrzliny.

"To znie ako fajn nápad. Pamätaj si to- Keď bude čas, chopíme sa toho." usmial sa súhlasne.

• •

September 2022

"Keď budú závody v Amerike, budem mať študijné voľno." natešene hlásila Charlesovi.
"Uhm— A?" zelený pohľad neodtrhol od mobilu.
"Babe, no ták!! Vieš ako veľmi chcem zažiť Austin a Mexiko naživo. Má to svoje čaro-"
"Veď si mala mať školu. Nehlásil som ťa ako hosťa."
"A nemôžeš ma dopísať na zoznam? Keď odídeš na závody, uvidíme sa potom až po sezóne. Máš tam úplne nabitý program. Nemáme na seba už ani poriadne čas."
"Možno je to znamenie-"
"Znamenie?! nerozumela jeho slovám.
"To čo hovoríš, že na seba nemáme čas. Možno nám tým chce osud niečo povedať."

• •

December 2022

December 2022

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

• •

Marec 2023

Na obrazovke telefónu hľadela na fotografiu jej bývalého priateľa s jeho novou priateľkou.

S ŇOU!!

Presne s tou, o ktorej tvrdil, že sa len náhodou stretli v bare, keď tam bol s priateľmi.
Presne s tou, o ktorej vravel, že by ju mohla viac spoznať, lebo by si rozumeli.
Presne s tou, ktorá jej dva roky dozadu písala, či je s Charlesom ešte spolu.

Nedokázala odtrhnúť pohľad od toho, ako ju drží za ruku, ako na ňu pozerá, ako ju objíma.

• •

Máj 2023

Stála na balkóne bytu jej najlepšej priateľky, sledovali spolu závody Formule a ona robila všetko pre to, aby pohľadom neskenovala VIP sekciu nad garážami Ferrari, kde stála tá druhá.

"Už ju oficiálne predstavil verejnosti."
"Verejnosť by jasala, ak by vedeli, ako ku nej miláčik domáceho publika prišiel." zamrmlala potichu, nechcela pútať pozornosť na jej zlomené srdce.

Mala to byť ona, čo by stála v garáži Ferrari. Tak ako tri roky pred tým. Ona mala byť tá, ktorá by zbierala darčeky od fanúšikov a veselo sa s nimi fotila.

Ale jej to dopriané nebolo - ONA jej to vzala.

• •

Október 2023

Trištvrte roka neskôr už na rozbitý vzťah s Charlesom myslela len zriedka. Len vtedy, keď sa jej pripomenul. Mala iné starosti než trápiť sa mužom, ktorý ju podviedol s inou ženou.

Pri pohľade na fotky na instagrame, z USA, z Austinu, kde sa vždy túžila pozrieť, jej ale stislo srdce. Namiesto nej paddockom kráčala ONA.

"To si zo mňa robí srandu?!" pozrela na priateľku. "Tri roky som ho žiadala aby ma tam vzal. TRI ROKY!! Vždy našiel výhovorku a nechal ma doma. ONA si príde a má to všetko-"

Mala pocit, že žalúdok jej pláva ako na vode.

"Nemôžeš si resetovať stránky, aby sa ti oni dvaja nezobrazovali?!"
"To asi nejde." mykla ramenami. "Ale to je jedno— No zamrzí to. Hlavne keď som chcela tú atmosféru tam naozaj zažiť naživo."

• •

Apríl 2024

Z každej strany na ňu vybiehala reklama na novú zmrzlinu.

LEC.

Keď videla prvý článok o jeho novom projekte, hodila telefón cez izbu až sa rozbil.

"Upokoj sa!"
"UKRADOL MI NÁPAD!!" hromžila. "Nechápeš?! Pred dvomi rokmi som mu o tom rozprávala. Mala som nápad s nízko kalorickou chutnou zmrzlinou. Povedala som mu to. A ON TO TERAZ UROBIL?! OKRADOL MA!!"
"Krič tichšie! Poniektorí tu spia-"

No to nebolo všetko, čo ju zlostilo.
Posledný klinec do rakvy jej zabila fotka Charlesa s ŇOU a ich prírastkom - malým chlpatým šteniatkom.

Hľadela na fotografie a plakala.
Nemala síl kričať a zlostiť sa. Načo aj?!

Očividne TÁ DRUHÁ bola jeho priorita a splnil jej to, čo jej samotnej nedal - zámorské závody, šteňa, zmrzlinu.

Rezignovane vzala do ruky telefón, našla si jeho kontakt a odhodlala sa mu poslať jednu jedinú správu pred tým, než jeho číslo zablokovala a potvrdila kúpu jednosmernej letenky preč z Monaka.

JEHO dcéru bude vychovávať mimo všetkých snobov a zbohatlíkov...

• •

• •

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

• •

K O N I E C

Zbierka príbehov || jazdci F1Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora