4

67 10 25
                                    

Suji's POV:

Suji: Μια φορά να φερθεί σαν άντρας ο αδελφός μου σε μια κοπέλα και εγώ θα πάω να πέσω από γκρεμό!

Jim: ναι βρήκες και εσύ άνθρωπο να φερθεί σοβαρά και ειδικά σε κοπέλα.

Jk: Αυτός ή θα μείνει για πάντα single και θα καταλήξει μόνος του ή θα αλλάζει τις κοπέλες σαν τα πουκάμισα και μια σπάνια περίπτωση να καταλήξει με κάποια της προκοπής!

Tae: όπως το 'πες bro σπάνια περίπτωση! Εκτός κι αν μας βγει κρυφό αδερφούλα στο τέλος!

Suji: ο Felix?? Πιο πιθανό να τα φτιάξει με κάδο πάρα να είναι γκέι! Αλλά ας κάνει ότι θέλει με την ζωή του... Αδερφός μου θα παραμείνει ότι και να κάνει...

Jim: Φτάνει! Πολύ ασχοληθήκαμε με αυτόν. Suji δυστυχώς εγώ πρέπει να φύγω τώρα διότι είναι και αργά και με χρειάζεται ο πατέρας μου.
Οπότε τα λέμε αύριο! Θα σου στείλω για να βγούμε πλατεία κλασικά.
Α και σε παρακαλώ μην αργήσεις, γενικά μην βάλεις makeup δεν το χρειάζεσαι κι όλας!

Και πήγε να με αγκαλιάσει!

Suji, κορίτσι μου μην κοκκινησεις πλιζ σε ικετεύω!

Suji: Οκευ Jimin τα λέμε αύριο! Θα προσπαθήσω να μην αργήσω. Ναι ούτε γω πιστεύω αυτά που λέω αλλά τέλος πάντων. Χαιρετίσματα στους γονείς σου δώσε! Καληνύχτα!

Jim: Θα τους δώσω. Καληνύχτα παίδες!

Είπε και χαμογέλασε!

Haewon's pov:

Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στα παιδιά! Είδα ότι αποχαιρετούσαν τον Jimin και τον αποχαιρέτησα και εγώ.

Tae: Suji φεύγουμε και εμείς, είναι αργά! Τα λέμε! Καληνύχτα κορίτσια!

Suji: okay boys , thanks for today!

Jk: Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε Hae!

Hae: και εγώ παιδιά χάρηκα πολύ, σας ευχαριστώ για όλα!

Tae: Πλέον είσαι στην παρέα μας , οπότε ετοιμάσου και για βόλτες , παρτυ , παιχνίδια.

Jk: Ναι και κυρίως μην δίνεις σημασία στον Lix

Hae: Ωραία θα το έχω στο νου μου!

Και χαμόγελασα στα αγόρια και έπειτα έφυγαν!

Έμεινα μόνη με την Suji... Καθίσαμε στον πάγκο της κουζίνας και μου έδωσε μερικά σοκολατάκια που είχε μιας και μας έπιασα μια λιγούρα. Και κάπως έτσι, αρχίσαμε να χλαπακιαζουμε.

Suji: Αυτά τα σοκολατάκια είναι κόλαση! Μας τα φέρνει ο μπαμπάς του Jimin, ο οποίος δεν ξέρω αν σου το 'πα, αλλά έχει μια καφετέρια εδώ κοντά και πηγαίνουμε συχνά εκεί με τα παιδιά. Θα σε πάω καμιά μέρα. Φτιάχνει επίσης και τέλειο latte.

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Where stories live. Discover now