30

49 9 124
                                    

Haewon's POV:

Λοιπόν ας πάρουμε τα πράγματα από εκεί που τα αφήσαμε...

Ναι κι όμως πέρασε ένας μήνας, αλλά έχουν γίνει μπόλικα...

Η Sana και εγώ ήρθαμε πιο κοντά πρώτα από όλα. Την ημέρα που προσφέρθηκα να την πάρω σπίτι μου, καθίσαμε μιλήσαμε λίγο, ανοίχτηκε η μία στην άλλη και μπουμ τώρα είμαστε πολύ καλές φίλες και στο σχολείο κάνουμε παρά πολύ παρέα. Βέβαια ακόμα μένει στο σπίτι μου, γιατί φοβάται ακόμα μην της κάνουν κακό και με το δίκιο της.

Και με τον Felix κάνουμε λίγο παραπάνω παρέα... Είναι καλό παιδί αλλά λίγο βλαμμένο, δηλαδή ώρες ώρες αντιδράει πολύ περίεργα. Κυρίως όταν μιλάω με την Chaewon και τον Jeongin... Βασικά νευριάζει, μάλλον ούτε αυτός ξέρεις γιατί. Like φίλοι μου είναι!

Η Jongyeon και η Jihyo, διώχθηκαν από το σχολείο με αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, οπότε απαλλαχθήκαμε και από αυτές, αν και αυτό δεν πάει να πει ότι τελείωσε αυτή η ιστορία μια για πάντα.

Γενικά μετά από αυτό που έγινε στο σχολείο, η τάξη μου έχει γίνει μια ομάδα. Κάνουμε όλοι παρέα με όλους, ασχέτως αν είναι κάποιος που δεν συμπαθήσαμε ποτέ, τώρα τα πάμε όλοι καλά με όλους και είναι πολύ τέλειο! Και η Sana έχει έρθει πιο κοντά με τα παιδιά και γενικά είναι μια ωραία αλλαγή!

Επίσης, η Suji είναι ακόμα λίγο θυμωμένη με τον Jimin που της κρύβει το κρας του. Εγώ πάντως κόβω τον λαιμό μου, αυτός την Suji θέλει! Αλλά ειλικρινά τι περιμένει για να πάει να της κάνει ένα γαμημένο confess?

Nevermind, τώρα είναι πρώτη ώρα και έχουμε γυμναστική, αλλά βρήκα μια δικαιολογία για να κάτσω έξω και να διαβάσω λιγάκι γιατί γράφουμε βιολογία τέταρτη ώρα και πρέπει να μάθω σεξουαλικώς μεταδιδόμενες αρρώστιες και συμπτώματα, θεραπείες κτλ και έχει καεί λίγο ο εγκέφαλος μου.

F: Hae τι κάνεις μόνη σου εδώ?

Hae: διαβάζω μπας και πάρω πάνω από δεκαπέντε.

F: γράφουμε τίποτα σήμερα?

Hae: ναι Felixako γράφουμε βιολογία!

F: ΤΙ?

Hae: καλά κατάλαβα.

F: θα με βοηθήσεις?? Πλιζ πλιζ πλιζ σε ικετεύω!

Hae: ναι έτσι να με παρακαλάς.

F: HAE PLEASEEE ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΆΣΩ.

Hae: ΝΑ ΔΙΆΒΑΖΕΣ! ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ? ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΆΔΕΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ?

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя