23

57 9 14
                                    

Jin: Κοιτάξτε η κόρη σας σήμερα έκανε κοπάνα από το σχολείο την 3η ώρα μπροστά στα μάτια μου. Της ζήτησα να μου εξηγήσει το λόγο και το λεξιλόγιο της ήταν απρεπές! Δεν ξέρω αλλά τελευταία δεν φέρεται πολύ σωστά. Μήπως να το κοιτάξετε? Αφήστε που βρέχει καρεκλοποδαρα τώρα.

Suji's mom: H Suji; Αδυνατώ να το πιστέψω! Κοιτάξετε εμείς είμαστε σε επαγγελματικό ταξίδι με τον σύζυγό μου. Βέβαια επικοινωνούμε συχνά με τα παιδιά. Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Θα μιλήσω με την Suji, μην ανησυχείτε.

Jin: Εντάξει κυρία Lee, σας ευχαριστώ! Πρέπει να μάθει να φέρεται σωστά το παλιοκοριτσο μπροστά στον World Wide Handsome διευθυντή της! Γεια σας.

Felix's POV:

Felix: Hae, που είναι η αδελφή μου;

Hae: Πήγε στον Jimin γιατί είναι άρρωστος.

Felix: ουφ έλεος αυτό το κορίτσι...

Hae: Αστην μωρέ, τον αγαπάει. Ο καθένας μας αυτό θα έκανε. Δηλαδή εγώ, δεν ξέρω για εσένα.

Felix: βασικά και εγώ αυτό θα έκανα. Απλώς μιλάμε για τον κοντορεβυθουλι, δηλαδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα κάνει κάποια κίνηση.

Hae: Ε είδες? Τότε μην κρίνεις για να μην κριθείς. Και γιατί να μην κάνει δηλαδή? Τι είναι ανάπηρος;

Felix: Όχι απλώς είναι ξέρεις...

Hae: Άσε βρε Felix ούτε ο ίδιος ξέρεις τι να πεις. Μια χαρά παιδί είναι.

Felix: Αυτό το ότι όλους τους βγάζεις καλά παιδιά με ξεπερνάει.

Hae: Τουλάχιστον εμένα με συμπαθούν οι περισσότεροι.

Felix: Δεν χρειάζομαι να με συμπαθούν όλοι, μου αρκεί να με συμπαθούν λίγοι και καλοί!

Hae: Ναι τέλος πάντων, σταμάτα τώρα, επειδή μπήκε ο κύριος Namjoon!

Felix: Ακόμα να καταλάβω γιατί δεν με πάει αυτός.

Nam: Ακόμα δεν μπήκα και ήδη κάποιοι και κυρίως αυτοί που έχουν αλλάξει θέση συνεχίζουν να μιλάνε.

Hae: Μαρεσει που απορείς κι όλας.

Felix: Ασε ρε!

Της είπα ψιθυριστά...

Μα καλά ούτε να αναπνεύσω δεν μπορώ σε αυτόν. Έλεος!

Haewon's POV:

*Στο διάλειμμα*

Hyunjin: Ε Hae, μισό λεπτό!

Hae: Πες μου Hyunjin.

Hyunjin: Ήθελα να σε ρωτήσω αν η Suji είναι καλά! Δεν είναι εδώ για αυτό και ανησυχώ. Και επίσης να τώρα που έχουμε πολλά διαγωνίσματα, είμαι αδύναμος στα θεωρητικά και επειδή αυτή είναι καλή ήθελα να μου κάνει ιδιαίτερα μπας και γράψω κάτι.

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin