Felix pov:
Η αδελφούλα μου, μας έκανε τη χάρη και μας άφησε μόνους!
H Hae πήγε να φουσκώσει τα μπαλόνια αλλά την σταμάτησα!
Τι χαζουλα? Σιγά μην την αφήσω να τα φουσκώσει αυτή! Εγώ για ποιο λόγο βρίσκομαι εδώ άλλωστε;
F: Ει, τι κάνεις; Δεν υπάρχει περίπτωση να τα φουσκώσεις εσύ αυτά! Δώστα σε εμένα! Άλλωστε είναι ανδρική δουλειά, εσύ πάρε την τρόμπα και φούσκωσε τα μισά και θα κάνω εγώ τα υπόλοιπα!
Hae: Lix, δεν είμαι ανάπηρο. Σιγά μπαλόνια είναι.
F: Ναι και μπορεί να πεθάνεις από ασφυξία!
Hae: Υπερβολές... Ρέλος πάντων, εγώ θα βάλω τις γιρλάντες.
F: Καλή ιδέα! Πρόσεχε όμως ε;
Hae: Lix, Ηρέμησε, δεν θα πεθάνω, εξάλλου τις γιρλάντες θα βάλω! Τι μπορώ να πάθω ας πούμε;
F: Ε ξέρω γω, μπορεί να είσαι απρόσεκτη και να πέσεις...
Hae: Ναι δεν νομίζω. Αλλά ευχαριστώ.
Hae's pov:
Καλέ τι έπαθε αυτός? Σαν πολύ overprotective δεν μας έγινε?
Δεν λέω όμως... Μαρεσει, είναι πολύ cute και του πάει!
Ο Lix φούσκωσε τα μπαλόνια και εγώ πήρα μια καρέκλα για να βάλω κοντά στην είσοδο τις γιρλάντες.
Είχα κολλήσει την μισή και εκεί που πήγα να σκύψω για να πάρω την ταινία διπλής όψεως, παραπάτησα και πήγα να πέσω, αλλά με έπιασε ο Lix από πίσω και τώρα με έχει σε στυλ νύφης.
God, μάντης είναι και το προβλέψε και με έσωσε κι όλας; Με εκπλήσσει πολύ σήμερα, αλλά με την καλή έννοια.
Filix: Σαν να το ήξερα! Δεν προσέχεις, αν δεν ήμουν εγώ τώρα θα είχες σκοτωθεί χαζουλα. Σου είπα να είσαι πιο προσεκτική. Τέλος πάντων, άστο θα το βάλω εγώ, δεν θέλω να πέσεις και στα γενέθλια μας και να τρέχουμε στα νοσοκομεία. Είναι γιορτινή μέρα.
Felix pov:
Την κατέβασα κάτω και αυτή με κοιτούσε ένα αθώο βλέμμα που την έκανε ακόμη πιο γλυκούλα!
Μου έρχεται να την φιλήσω. Εεεεε Lix, σοβαρεψου!! Μετά αυτά είπαμε!
Suji: Τι έγινε;; Άκουσα ουρλιαχτό. Για λίγο σας άφησα μόνους, μην καταστρέψετε το σπίτι.
F: Εδώ η κολλητή σου πήγε να πέσει από την καρέκλα, αλλά ευτυχώς ήμουν εγώ και την έσωσα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
FanficKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...