8

63 10 44
                                    

F: αυτό που είπες πάρτο ΤΏΡΑ πίσω.

Λέει ενώ έχουμε έρθει σε απόσταση αναπνοής...

Hae: oh Felix αποδέξου την αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι! Α και μεταξύ μας...

Λέω και πλησιάζω το αυτί του...

Hae: εγώ έχω φιλήσει περισσότερα κορίτσια από εσένα!

Του ψιθυρίζω και ξανά φέρνω το πρόσωπό μου κοντά σε εκείνον ενώ του λέω σσσσ...

Νιώθω να μαλακώνει το κράτημα του στο χέρι μου και βρίσκω την ευκαιρία να χαμογελάσω ειρωνικά και να τραβήξω το χέρι μου με φορά μακριά του!

Εκείνος έχει μείνει κόκαλο ενώ σκέφτεται ότι του είπα πριν από λίγο μάλλον... Φαίνεται σκεπτικός.

Ο Jimin και η Suji μου κάνουν thumbs up συνεχίζοντας να παίζουν αυτή την μαλακία που έπαιζαν πριν από λίγο...

F: πάω στο δωμάτιό μου.

Suji: επ επ επ που πας? Η μαμά είπε θα κάτσεις εδώ!

F: το κλίμα έχει βαρύνει πολύ. Ξέρεις είναι τραγικό να βρίσκεσαι σε ένα δωμάτιο με ένα λοκο γιουρβαλακι, μία λεσβία και έναν κοντό!

Hae: πω πω ρατσισμός! Τι έγινε ρε Felix ζηλεύεις που έχω φιλήσει περισσότερες από εσένα?

Σηκώνομαι όρθια και τον πλησιάζω, ώσπου τον κολλάω στον τοίχο και βάζω τα χέρια μου ανάμεσα...

Hae: work smarter not harder!

Του λέω με λεπτή φωνή και χαμογελάω ειρωνικά προσπαθώντας να κρατήσω eye contact μαζί του!

Hae: πάω να πιω λίγο νερό Suji.

Λέω ενώ απομακρύνομαι από τον Felix.

Suji's POV:

Εγώ και ο Jimin έχουμε φορέσει ακουστικά και τον έχω αφήσει να επιλέξει παιχνίδι!

Διάλεξε το super Mario! ΑΧΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ SLAY JIMIN-AH!

Ρίχνω μια τελευταία ματιά στα παιδιά πίσω, με την ελπίδα ότι δεν έχουν αρχίσει να παίζουν ξύλο ακόμα και όταν σιγουρεύομαι ότι μιλάνε καλά μεταξύ τους και δεν έχουν σκοτωθεί ακόμα, φοράω ακουστικά και ξεκινάμε να παίζουμε το παιχνίδι.

Και οι δυο μας έχουμε απορροφηθεί στο παιχνίδι όταν ξαφνικά ακούω την φωνή της Hae!

Κατεβάζω τα ακουστικά και βλέπω να της κρατάει το χέρι και να έχουν απόσταση αναπνοής τα πρόσωπά τους!

Και κάπου εδώ μένω μαλάκας και παρακολουθώ το θέαμα!

Σκουντάω τον Jimin και του δείχνω τι γίνεται και κατεβάζει τα ακουστικά του και εκείνος έχοντας κάνει πρώτα pause το παιχνίδι για να μην χάσουμε τον γύρο.

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя