F: Και τι σκεφτόσουν τόσο προβληματισμένη;
Είπε και κάθισε δίπλα μου.
F: Πες μου, θα παίξω τον ρόλο του καλού αδελφού για λίγο.
Suji: Με τρομάζεις ώρες ώρες... Τέλος πάντων ο Jimin δεν μου μιλάει. Δεν έχει απαντήσει στα μηνύματα μου από τότε στο κλάμπ.
F: Για τον κοντό είσαι έτσι; Θες να του πω δύο λόγια σήμερα;
Suji: Όχι γιατί αυτά τα δύο λόγια θα εξελιχθούν σε ξύλο Felix, σε ξέρω καλά εσένα.
F: Ε τώρα που το λες έχεις δίκιο. Αλλά μην μου στενοχωριέσαι, για τον Jimin μιλάμε, δεν θα αντέξει παραπάνω από δύο μέρες χωρίς να σου μιλήσει. Θα τα ξαναβρείτε μην ανησυχείς. Απλώς μάλλον θα σοκαρίστηκε και θα έκανε daydreaming αυτά που έγιναν.
Suji: Μακάρι να έχεις δίκιο...
Το κουδούνι χτύπησε και μόνο που δεν έτρεξα για να ανοίξω.
Τελικά ο Jimin είχε έρθει αλλά δεν με κοιτούσε ήταν λίγο πιο πίσω από τα παιδιά. Τους χαιρέτησα όλους έναν έναν και άφησα τον Jimin για το τέλος.
S: Γειά...
Ούτε που τον κοιτούσα, ήθελα να αποφύγω eye contact.
Jimin's POV:
J: Γειά...
Δεν την κοιτούσα, δεν ήξερα τι να της πω... Την είχα στο σνομπ εδώ και 2 μέρες σερί και ήταν πολύ άβολο.
Εν τέλει περπατήσαμε μέχρι το σχολείο χωρίς νά ανταλλάξουμε κουβέντα.
Ήταν πιο μπροστά με τα παιδιά και εγώ ήμουν αρκετά πίσω, ώσπου με σκουντηξε κάποιος από πίσω.
J: Εσύ είσαι;
F: Ναι απογοητευτικές ε; Δεν πειράζει, θα στα πω γρήγορα. 1. Μην την ξανασνομπαρεις. 2. Αν μου την ξαναστενοχωρησεις, θα σε βρουν σε χαντάκι 3. Πήγαινε μίλησε της. 4. Μην κρύβεις τα αισθήματα σου πριν την προλάβει άλλος. 5. Ευχαριστώ που την προσεχές την Παρασκευή. Αυτά από εμένα. Adios!
Έμεινα μαλάκας.
Μου μίλησε πολύ...ήρεμα και ευγενικά...
Την νοιάζεται, αλλά το ίδιο και εγώ.
Δεν ήθελα να την στενοχωρήσω, απλώς δεν είμαι ακόμη έτοιμος να της μιλήσω για τα αισθήματα μου.
Αυτά που έγιναν την Παρασκευή σήμαιναν πολλά για εμένα, αλλά δεν νομίζω για αυτήν, άλλωστε ήταν μεθυσμένη.
Δεν μπορώ όμως να μην της μιλάω.
Σήμερα στο διάλειμμα θα της πω να μιλήσουμε. Ίσως και μετά το σχολείο συναντηθούμε.
CZYTASZ
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
FanfictionKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...