16

56 10 21
                                    

Felix's POV:

Εμ... Μπήκα στο μπάνιο γιατί νόμιζα πως δεν ήταν κανείς δεν άκουγα κάποιον ήχο και κατουριομουν κι όλας!

Αλλά όχι! Είμαι τόσο γκαντέμης που μπήκα μέσα και ήταν η Hae.

Νομίζα για μια στιγμή ότι ήταν γυμνή, αλλά φορούσε μια πετσέτα γύρω της και την κάλυπτε.

Είχα μείνει για λίγο να την κοιτάω. Δεν ξέρω για πόσο. Με το ζόρι μιλούσα και δεν ξέρω τον λόγο.

Είχε βρεγμένα μαλλιά, και σταγόνες έπεφταν στους ώμους της.

Ναι τώρα έχω βγει από την τουαλέτα και πήγα κάτω για πρωινό, αλλά γιατί αυτή η εικόνα δεν βγαίνει από το μυαλό μου;

Επίσης της φέρομαι καλά δεν της αρέσει, της φέρομαι σκατά πάλι δεν της αρέσει.

Δεν μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες, αλήθεια!

Suji: Λοιπόν αφού ήπια καφέ, τώρα απαιτώ εξηγήσεις. Τι έγινε χθες στο κλάμπ, μετά το κλάμπ και γενικά την νύχτα. Έχω θολή μνήμη οπότε μετά τον χορό δεν θυμάμαι τίποτα!

Felix: Ώστε έχεις θολή μνήμη ε? Και μετά μιλάς για εμάς, ενώ σου είπαμε για εκατοστή φορά ότι απλώς ήρθαμε εδώ για εσένα.
Και επειδή δεν είμαι και τόσο μαλακας αν της συνέβαινε κάτι ποιος σε άκουγε οπότε της είπα να κοιμηθεί εδώ. Το δωμάτιο σου βρωμουσε αλκοόλ και από εδώ η πριγκίπισσα δεν το άντεξε.

Hae: Συμπερασματικά, εγώ κοιμήθηκα στο πάτωμα και ο Felix κανονικά στο κρεβάτι του. Καλύφθηκες?

Suji: Μχμ... Εντάξει καλώς. Μπράβο Felix σοφή επιλογή!

Hae: Και εσύ για πες μας, τι έγινε χθες με τον Jimin;

Και την κοιτάξαμε κι εγώ και η Hae πονηρά.

Hae: Πάντως πολύ γλυκό εκ μέρους του να σε φέρει σπίτι.

Felix: Θα πέσω από γκρεμό αν έκανε ο κοντός κίνηση.

Suji: Κοίτα όπως είπα δεν θυμάμαι πολλά. Αλλά σαν τι να γίνει δηλαδή; Και τώρα που το λες, δεν προσφέρθηκε μόνο αυτός αλλά και ο Hyunjin. Τσακώθηκαν λίγο νομίζω αλλά μετά με πήγε σπίτι και μου έδωσε παυσίπονο και κοιμήθηκα. Και εσύ Lix σταματά είδαμε πώς την πέφτεις και εσύ.

Felix: Ναι μην χάσει η άλλη η πορδή.

Είπα ψιθυριστά.

Suji: Τι είπες εσύ;

Felix: Τίποτα, λέω μαγειρεύεις πολύ καλά!

Hae: Σαν πολύ συνοπτικά δεν μας τα λες;

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Where stories live. Discover now