*Next day*
Haewon's POV:
Δεν ξέρω πως κατάφερα να κοιμηθώ... Είχα τόσα νεύρα με την άλλη την ξεκωλιαρα που χρειάστηκε να πάρω χάπι για την υπνηλία ώστε να κοιμηθώ έστω για λίγο.
Ντύθηκα και πήγα κάτω στην κουζίνα για πρωινό....
Εκεί βρήκα έναν ολόκληρο μπουφέ πάνω στην τραπεζαρία και στον πάγκο την αδερφή μου να πίνει χυμό και να χαμογελάει με κάτι που είδε στο κινητό της...
Hyo: ωω καλημέρα eonnie! Κοιμήθηκα καλά?
Hae: εμ καλημέρα Hyo. Τι είναι όλα αυτά?
Hyo: μια, ελπίζω, πετυχημένη προσπάθεια να απολογηθώ... Ξέρεις μετάνιωσα για την συμπεριφορά μου τις προάλλες και σου υπόσχομαι ότι θα σοβαρευτώ από δω και πέρα. Θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερη.
Hae: wow Hyo! Μένω έκπληκτη! Ποιο καλόπαιδο σου άλλαξε ολόκληρο το point of you?
Hyo: ποσό καλά με ξέρεις!
Hae: εμ είδες? Και έλεγα δεν έχει γεννηθεί ακόμα ο κατάλληλος άνθρωπος για την αδερφούλα μου και να που έκανα λάθος. Hyo ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ?
Hyo: αχχ ένας κούκλος από την τάξη μου...
Λέει και παρατηρώ αυτό το χαζό χαμόγελο στα χείλη της που φωνάζει oh I am in love και χαμογελάω.
Hae: θέλω να τον γνωρίσω! Να τον φέρεις εδώ το μεσημέρι πρέπει να τον γνωρίσω!
Hyo: EONNIE ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΊΣ?
Λέει και εμφανίζεται ένα χαμόγελο ως τα αυτιά, στα χείλη της...
Hae: ναι παιδί μου! Δεν θα γνωρίσω τον μελλοντικό γαμπρό ακα κουνιάδο μου?
Hyo: Hae! Υπερβάλλεις! Αλλά μακάρι να έχεις δίκιο! Φάε κάτι γρήγορα να φύγουμε! Θα αργήσουμε στο σχολείο!
Hae: κακομοίρα μου τώρα που είσαι σε σχέση, μη και σταματήσεις το ελάχιστο διάβασμα που έκανες αλλιώς θα σε κρεμάσω στο δέντρο! Αν χρειαστεί θα σε βοηθήσω και εγώ!
Hyo: θα προσπαθήσω....
Hae: για την μαμά και τον μπαμπά τουλάχιστον! Θα είναι πολύ χαρούμενοι άμα βγάλεις πάνω από 15 μέσο όρο.
Hyo: λογικά!
Με αγκάλιασε σφιχτά και με κοίταξε στα μάτια.
Hyo: σε ευχαριστώ πολύ που με υποστηρίζεις!
Hae: να είναι καλά το παιδί που σε άλλαξε τόσο πολύ.
Χαμογέλασε και καθίσαμε να φάμε.
*στην διαδρομή για το σχολείο*
STAI LEGGENDO
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
FanfictionKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...