Hae: να κοιμηθούμε μαζί? Στο ίδιο κρεβάτι?
Γνέφω σιωπηλός και μένουμε να κοιταζομαστε σκεπτικοί...
Hae: άμα είναι να κοιμηθούμε κάτω από κανονικές συνθήκες, ας το κάνουμε έτσι. Δεν με πειράζει ούτως ή άλλως.
F: σίγουρα?
Hae: μχμ μην αγχώνεσαι!
Και κοιμηθήκαμε όντως μαζί... Δεν το περίμενα να δεχτεί αλλά μου άρεσε αλήθεια!
Haewon's POV:
Το βράδυ άρχισε να ρίχνει περισσότερη βροχή και ταυτόχρονα έπεφταν πολλοί κεραυνοί και έχω μεγάλο θέμα με αυτό.
Έκρυψα το κεφάλι μου μέσα στα σκεπάσματα και κάλυψα τα αυτιά μου με τα χέρια μου.
F: ε Haewon είσαι καλά?
Κούνησα το κεφάλι μου... Αλλά τι του λέμε τώρα? Φοβάμαι τους κεραυνούς?
F: τι έπαθες?
Hae: έχω ένα θεματάκι με τους πολύ δυνατός ήχους.
F: φοβάσαι τους κεραυνούς σωστά?
Hae: ε όσο να ναι
F: μην αγχώνεσαι και εγώ το παθαίνω αυτό.
Hae: δεν πειράζει θα σταματήσουν κάποια στιγμή.
Και τότε είναι που πέφτει ένας κεραυνός, υπερβολικά πολύ δυνατός, σε σημείο που έπεσε το ρεύμα και εγώ αρχίζω να ουρλιάζω λες και παίζω σε θρίλερ.
Ο Felix κάλυψε τα αυτιά μου με τα χέρια του και με έχωσε στην αγκαλιά του.
Δεν ξέρω πόσο περίεργο φαινόταν όμως εγώ εκείνη την στιγμή ένιωσα κάπως καλύτερα.
Όταν συνειδητοποιήσαμε και οι δύο τι έγινε, απομακρυνόμαστε ο ένας από τον άλλον αμήχανα και γυρίζουμε πλάτη.
Felix's POV:
ΌΝΤΩΣ ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΑΥΤΟ?
Γιατί την αγκάλιασα? Αχου τι παθαίνω?
Αφού γυρίσαμε πλάτη, προσπάθησα να κοιμηθώ όμως δεν μπορούσα.
Σκεφτόμουν πολύ άσχημα τι έγινε... Σκεφτόμουν πολύ άσχημα εκείνη...
*Next morning*
Ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιώ ότι κυριολεκτικά έχει κοιμηθεί στην αγκαλιά μου όμως δεν με πείραξε καθόλου! Ίσα ίσα που μου άρεσε κι όλας.
Δεν έκανα κάποια κίνηση ούτε να της χαιδέψω τα μαλλιά, ούτε να φύγω για να μην ξυπνήσει.
Ούτως ή άλλως, μάλλον δεν έχω ελπίδες μαζί της, αλλά αυτό ήταν αρκετό για εμένα.
Hae: α ουπσ καλημέρα Felix
CZYTASZ
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
FanfictionKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...