Ξύπνησα πρώτη και πήγα στο μπάνιο για να κάνω την πρωινή μου ρουτίνα.
Πήγα στην κουζίνα και αποφάσισα να φτιάξω για πρωινό pancakes με φρούτα και Μερέντα.
Συνήθως όταν πάω σχολείο δεν τρωω πρωινό αλλά τα ΣΚ θα φάω δημητριακά. Σήμερα όμως ήθελα να φτιάξω κάτι ιδιαίτερο μιας και ήταν και η Hae.
Άρχισα λοιπόν να τα φτιάχνω, είχα βάλει και μουσική και vibara. Όμως άκουσα βήματα από πίσω μου και κοίταξα πίσω μου και ήταν...
Felix: Μερααα! Τι φτιάχνεις και μυρίζει όλο το σπίτι;
Suji: Καλημέρα πώς και έτσι εσύ ξύπνησες νωρίς; Φτιάχνω pancakes, να σου βάλω να φας;
Felix: Θα βγω. Ναι βάλε μου.
Suji: Οκαυ. Θα το εκτιμούσα όμως αν με βοηθούσες και λίγο.
Felix: Τι θες να κάνω δηλαδή;
Suji: κόψε τα φρούτα.
Felix: Okay.
Και άρχισε να τα κόβει
Μωρέ τι ήπιε αυτό είναι μας έγινε και νοικοκύρης; Πολύ περίεργο!
Καθώς είχα βάλει τα 3 πιάτα στο τραπέζι, είδα την Hae να κατεβαίνει τις σκάλες.Hae: Καλημέραα! Άργησα;
Felix: Μερα.
Suji: Καλημέρα, όχι παιδί μου, έλα να φάμε, μόλις τελείωσα!
Haewon's POV:
Οπα κάτσε, άκουσα καλά, είπε το βλαμμένο καλημέρα; Κάπου θα κοπανησε αυτό!
Hae: μμμμ Suji είναι πεντανόστιμα! Σε εσένα θα έρχομαι να τρώω!
Suji: χαχα ναι ναι να έρχεσαι όποτε θες!
Hae: ρε μπράβο για στα χέρια σου!
Suji: ααα ευχαριστώ πολύ!!!
Κάποιος χτύπησε την πόρτα ξαφνικά!
Felix: Ποιος είναι, κάλεσες κάποιον;
Suji: Όχι πάω να δω.
Suji's POV:
Άνοιξα την πόρτα και έμεινα να τους κοιτάω για λίγο. Μα καλά, τι κάνουν οι γονείς μου εδώ υποτίθεται ότι θα ερχόντουσαν την Δευτέρα.
Δεν λέω χάρηκα που τους είδα αλλά κάτι μου λέει ότι δεν θα μείνουν για πολύ.
Τους αγαπώ απλώς δεν παίρναμε και πολύ χρόνο μαζί, όλο ταξιδεύουν λόγω δουλειάς και ο μόνος που έχω είναι ο Lix που σιγά σιγά και αυτός με παρατάει.Suji's parents: κοριτσάκι μου, μας έλειψες τόσο πολύ!
Και αγκαλιαστήκαμε...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
ФанфикKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...