Χτυπάει το κουδούνι για μέσα και τρέχω προς την τάξη μου. Όμως κάθομαι λίγο πιο πέρα σε ένα σημείο ώστε να μην είμαι ορατή.
Μετά από λίγο έρχεται η Jongyeon και η Jihyo και τις ακολουθούσε με σκυφτό κεφάλι η Sana.
Καθώς περνάνε για να πάνε στην τάξη, τις ακούω να βρίζουν την Sana που σταμάτησε την Jongyeon όταν έπαιζε ξύλο με την Suji.
Σαν πολύ θράσος δεν έχουν οι πουτάνες?
Πάω θυμωμένη από πίσω τους και τραβάω με δύναμη τα μαλλιά της Jongyeon.
Κλωτσάω με δύναμη την Jihyo στην κοιλιά με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.
Ξεκινάω να χτυπάω με πολύ δύναμη την Jongyeon στο πρόσωπο χωρίς να με νοιάζει αν πονάει ή αν θα ματώσει.
Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν εκδίκηση, μίσος και θυμός.
Έχουμε γίνει θέαμα μπροστά από όλη την τάξη, όμως είναι το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει.
Κάνω τριτλοποδια στην Jongyeon για να πέσει κάτω και όταν το καταφέρνω, κάθομαι πάνω στην κοιλιά της και συνεχίζω να παλεύω μαζί της.
Εντάξει έφαγα δυο τρεις όμως εκείνη ήταν σε χειρότερη κατάσταση.
Κάπως με γυρίζει ανάποδα και βρίσκεται εκείνη από πάνω μου.
Βάζει το χέρι της στο λαιμό μου και με σφίγγει όλο και περισσότερο ενώ ταυτόχρονα μου ρίχνει μπουνιές στο πρόσωπο.
Προσπαθώ να αμυνθώ αλλά οι δυνάμεις μου με εγκαταλείπουν.
Χαλαρώνω λίγο το σώμα μου και την κοιτάω με στα μάτια το ίδιο και εκείνη.
Χαμογελάω επιδεικτικά και γλείφω το αίμα στα χείλη μου.
Hae: χαζό ανώριμο κορίτσι.
Της λέω και την κλωτσάω καταφέρνοντας να ελευθερωθώ από το κράτημα της και πάω να την ξανά χτυπήσω αλλά ο Felix μου πιάνει το χέρι και με απομακρύνει από κοντά της, ενώ ο Jimin την τραβάει επίσης μακριά μου.
Εκείνη αρχίζει να τρίβεται στον Jimin και παρατηρώ με την άκρη του ματιού μου την Suji έχοντας μείνει μαλάκας με όσα συνέβησαν πριν από μερικά λεπτά και όσα συμβαίνουν τώρα.
Πονάει το ξέρω.
Ο Felix φεύγει από κοντά μου και πάει κοντά στον Jimin.
Σπρώχνει την Jongyeon από δίπλα του και την ρίχνει με δύναμη στον τοίχο.
F: έτσι και ξανά μπλέξεις με την αδερφή μου, τον Jimin και την Hae, θα έχεις να κάνεις μαζί μου.
CZYTASZ
Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️
FanfictionKim Haewon. Μόλις μετακόμισε στην Seoul από την Busan. Μετά τον θάνατο των γονιών της θα πάρει την απόφαση να φύγει με την μικρή της αδερφή και να πάνε στην πρωτεύουσα της Κορέας, την Seoul. Νέο σχολείο, νέες παρέες, νέες περιπέτειες... Τι θα γίνει...