10

59 11 43
                                    

Βλέπω καλά την αγκάλιασε; Θα τον πάρει και θα τον σηκώσει αυτόν τον βλάκα!

Nam: Παιδιά, καλημέρα! Παρακαλώ καθίστε όλοι στις θέσεις σας!

Yeonjun: Εσύ Lixako έχεις να μας δώσεις κάποιες εξηγήσεις στο διάλειμμα!

Μου είπε ο Yeonjun και μου έκανε tap tap στον ώμο.

Felix: Παραταμε και εσύ ρε μαλάκα!

Yeonjun: Καλά...

Είπε με ειρωνικό τόνο.

Yoongi: Έχει και ένα δίκιο, ήταν κάπως αυτό σήμερα. Κάνεις δεν το περίμενε!

Hae's POV:

Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα αυτό από τον Jeongin, μια με έπιασε και τώρα η αγκαλιά, δεν ξέρω ήταν κάπως περίεργο... Κατά τα άλλα είναι του είμαι ευγνώμων.

Και από την άλλη ο Felix, τι φάση?

Γιατί πήγε να με πιάσει?

Δεν μπορώ να τον ψυχολογήσω πλέον...

Suji's POV:

Στα αγγλικά με πονούσε πολύ το στομάχι μου και είχα έναν φοβερό πονοκέφαλο. Άρχισε να γουργουριζει και το στομάχι μοθ κι όλας και το έκανε αυτομάτως πιο πολύ άβολο.

Jim: Suji, είσαι καλά? Φαίνεσαι χλωμή!

Suji: Καλά είμαι

Είπα προσπαθώντας να φανώ πιστευτή.

Jim: Καλά θα κάνω πως σε πιστεύω αν και όντως φαίνεσαι λίγο περίεργα... Κάτι έχεις, σε διαβάζω σαν ανοιχτό βιβλίο το ξέρεις...

Suji: Jimin-ah είμαι καλά αλήθεια! Μην ανησυχείς!

Jim: ακόμα δεν με πείθεις αλλά δεν σε πιέζω! Τουλάχιστον έχεις φάει κάτι?

Suji: ναι ρε φυσικά!

Jim: καλά...

Jim: Suji, θα πάω τουαλέτα και μετά θα πάμε να μου πεις τι έχεις, οκ? Αν θες περίμενε με έξω.

Suji: Okay! Θα σε περιμένω.

Κατέβαινα τις σκάλες με την Hae και μου είπε πως θα πάει για λίγο στη νοσοκόμα.

Ωστόσο, εμένα είχε αρχίσει να με πιάνει μια ζαλάδα αλλά προσπαθούσα να μην το δείξω καθώς δεν ήθελα να ανησυχήσω τους φίλους μου.

Καθώς κατευθυνόμουν προς τις τουαλέτες, άρχισαν να θολώνουν τα μάτια μου και όλα γύρω μου γυρνούσαν, έπρεπε επειγόντως να κάτσω κάπου. Αλλά τα πόδια μου δεν με κράτησαν και εκεί που πήγα να πέσω, πέφτω στην αγκαλιά κάποιου.

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin