13

55 10 55
                                    

Jim: Α εντάξει αλλά γιατί κάθεσαι εδώ μόνη σου; Καλά Suji, θα το μοιραστούμε, αλλά θα το φας.

Suji: Ήμουν με την Hae την οποία την ήθελε κάτι η Chaewon. Οπότε πήγε μαζί της για λίγο.

Jim: Α εντάξει. Ει είσαι καλά; Φαίνεσαι σαν έχεις κλάψει.

Είπε και έφερε το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου.

Suji: Καλά είμαι, μην ανησυχείς.

Jim: Suji σε ξέρω χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά όταν λες ψέματα! Τα μάτια σου είναι κόκκινα για κάποιον λόγο. Πες μου τι συνέβη? Σε στενοχώρησε κάποιος? Πονάς κάπου;

Suji: Όχι, απλώς μου έλειψες.

Είπα και άρχισα να δακρύζω. Ο Jimin με πήρε μια ζεστή αγκαλιά.

Suji: Δεν ξέρω τι φταίει ή αν φταίω, αλλά θέλω να μου πεις αν είμαι εγώ η αιτία... Μου λείπουν οι αγκαλιές σου, οι αμέτρητες ενοχλητικές και ταυτόχρονα γλυκές ερωτήσεις σου, οι βιντεοκλησεις το βράδυ πριν κοιμηθούμε. Όλο αυτό μου λείπουν.

Jim: Χαζουλα μου, δεν φταις σε τίποτα εσύ. Φταίω και εγώ για αυτό και ζητώ συγγνώμη! Σου υπόσχομαι ότι δε θα ξανά χαθούμε! Δεν θα σου λείψει τίποτα από δω και πέρα! Απλώς να, με εκνευρίζει λίγο αυτός ο Hyunjin, δεν ξέρω απλώς κάθε φορά που μιλάμε ή κάνουμε κάτι μαζί, θα πεταχτεί σαν την τσουτσου και μας χαλάει όλη την ατμόσφαιρα. Αλλά δεν θα αφήσω κανέναν να μας το κάνει αυτό ξανά.

Suji: Κάτι είχα καταλάβει, αλλά δεν το κάνει με κακή πρόθεση! Είναι καλό παιδί. Προφανώς και δεν ταιριάζουμε όλοι με όλους, αλλά δώστου μια ευκαιρία.

Jim: Κάτι θα κάνω για εσένα.

Είπε και μου τσίμπησε το μάγουλο.

Jim: Άντε φάε τώρα.

Suji: Θα φάω, μην με διρεις

Είπα και του έδωσα το άλλο μισό σάντουϊτς.

Haewon's POV:

Hae: και για πες όμορφη!

Την παρατηρώ να κοκκινίζει λίγο.

Chae: να σκεφτήκαμε με κάποια παιδιά από την τάξη να πάμε σε κλάμπ σήμερα μιας και είναι Παρασκευή και θα έχει πλάκα να περάσουμε λίγο χρόνο όλα τα παιδιά μαζί.

Hae: woww ακούγεται τέλειο!

Chae: ναι! Λοιπόν εμμ θα ήθελες να έρθεις? Και να πεις και στα παιδιά?? Θα είμαστε όλοι εκτός από τις ηλίθιες της τάξης, ξέρεις Jongyeon και Jihyo.

Hae: of course! Why not!!

Chae: εμμ τι θα έλεγες να πηγαίναμε μαζί? Ξέρεις να με βοηθήσεις να βρω και κάποιο καλό outfit, μιας και έχεις τέλειο στυλ!

Taste of Love//Felix & Jimin ff//greek✔️Where stories live. Discover now