Niko
Istuimme hetken Joonaksen kanssa käytävällä, kunnes kellot soi ja menimme aulaan odottamaan musiikkituntia. Aleksi ja Olli tulisi sinne meidän kanssa. Kyllä ne kaksi meidän luokalla on mutta heillä on aina näin maanantaisin valinnaista ja meillä muilla on valinnaisena kemiaa, että pitikin valita juuri se valinnaiseks. Meidän tuurilla meille valikoitui kauhein kemian opettaja Liisa. Liian tiukka ja kokoajan vihainen."Nikooo mikä tunti meillä on seuraavana?"
Joonas kysyy minulta. "Musiikin tunti." Sanon ja Joonas innostuu. "Jes!! Pääsee soittaa kitaraa tunteella!" Joonas hehkuttaa. Joel ja Tommi katsovat Joonasta ihmeissään sillä he eivät ole nähneet tuota ilmiötä moneen vuoteen. Juoksemme musaluokkaan. Minä ja Joel mikkien eteen, Aleksi oli valmiina dj pöydän ääressä, Olli basson, Tommi rumpujen ja Joonas kitaran. Aloimme soittamaan joitan nuotteja mitkä meille oli jaettu viime tunnilla."Noniin pojat, meillä olisi todistuksien jakopäivänä kevät juhla ja mä haluan että te esiinnytte siellä onhan tämä teille okei?" Musiikin opettaja Armas kysyy. Nyökkäämme poikien kanssa samaan aikaan. Aloimme harjoitella biisejä. Meidän yhteinen suosikki on linkin parkin numb biisi joten päätimme soittaa sen kevät juhlassa.
Pääsimme musiikkitunnilta syömään istuimme kuudestaan pöydän ääressä ja juttelimme about kaikesta mistä nyt ihmiset puhuukaan.
"Ainii mä en kertonu että mä lähen nyt kesäloman ajaks Amsterdamiin." Aleksi ilmoittaa. Katsomme kaikki häntä suu auni kun tajuamme ettei tuo pikku mies ole meidän kanssa kesällä. "Eikä mitää nyt tulee kauhee ikävä meiän Alluu." Olli sanoo ja halaa Aleksia. Siinä ne kaksi söpöläistä halii vaan toisiaan voisinpa minäkin halia Joonasta.Joonas
Söimme loppuun ja viemme astiat pois, Aleksi hyppää reppuselkääni ja lähden juoksemaan ympäri koulua. Nauroimme vaan. "Se oli kivaa, mutta kenen kanssa mä nyt juoksen ja leikin kun sä lähdet?" Kysyn surullisena tuolta. "Leiki Ollin kanssa tai Nikon mut älä Tommin tai Joelin kanssa ne nirhaa sut kun ne haluu olla jo semmosia aikuisia eikä leikkii lasten leikkejä." Aleksi kertoo minulle ja nyökkään tuolle. Minulle kyllä oikeasti tulee ikävä tuota ilopilleriä. "Mutkun Aleksi mulle tulee oikeesti ikävä sua." Alan melkein itkeä pian kuitenkin tuo blondi poika halaa minua. "Voi Jonsku, Allu lupaa että soitan sulle joooka päivä videopuhelua." Aleksi sanoo ja hymyilee. Nyökkään ja hymyilen Aleksille.Menimme välitunnille ja huomasin Ollin, Nikon ja Joelin polttavan salaa koulun takana joo kyllä ollaan vielä peruskoulussa ja noi kolme vaan polttaa siellä salaa kauheen ilkeitä. Menen noiden luokse ja nappaan Nikon savukkeen. "Jonsku anna se takas." Niko vaatii. "Ei, en anna mä vedän tän ite." Hihitän ja otan pienet sauhut tuon savukkeesta. Wilmaan tästä tulee joku viesti vanhemmille, mutta eipä ne voi kauheesti estellä meitä enää vaikka ollaanki alaikäsiä. "Opettajat haistaa et ollaan röökattu salaa kesken koulupäivän." Olli sanoo tumpatessaan oman savukkeen maahan. "Niinpä ja sit ne ilmottaa vanhemmille ja saadaan kotiarestia tai ainaki meikä saa." Selitän pojille. Pojat nyökkäävät.
Menimme välkän jälkeen luokkaan, minä ja Niko pääsimme istumaan vierekkäin. Pussasin tuota poskelle ja hetken päästä Niko oli kuin paloauto. Hups tais Jonskun pusu aiheuttaa sen. Kyllä mä oon huomannu että tuo brune poika on minuun ihastunut niinkuin minä häneen. En ole kyllä kertonut vielä kellekkään että tykkään Nikosta, mutta eiköhän kaikki oo nähny sen jo kilometrien päähän.
Opettajamme Eeva tulee luokkaan, hän on lempeä ja mukava opettaja. Hän on meidän terveystiedon opettaja. Tänään meillä oli aiheena seksi. Tottakai se meitä hieman nolotti mutta ihan luonnollinen asia. Meillä oli ohjelmassa tänään käydä hieman taustatietoa ja sitten opetella kondomin käyttöä. Hienoa tämä ei menisi nappiin. Eeva opettajamme aloittaa tunnin ja pian hän ojentaa meille kondomit ja selvästi jonkun näköiset esineet jonka päälle opettelemme laittamaan sitä.
Kikatamme Nikon kanssa koska meillä oli hauskaa enemmän me kyllä pelleiltiin. Aleksi ja Olli tekivät tarkkaa puuhaa ja Joel pyöritteli kortsua kädessään. Tommi taas oli valmis ja Eeva opetti meitä kädestä pitäen miten se laitetaan.
~~~~~~~~
Tässä teille vähän musiikin ja terveystiedon tuntia heheh anteeks en tiiä mistä idea tuli mutta ajattelin toteuttaa koska miks ei :)Kertokaa toki mitä pidätte ja onko tässä jotain parannettavaa?
Sanoja 636
YOU ARE READING
I will always love you // Jiko [VALMIS]
FanfictionKaksi nuorta Niko ja Joonas ovat tunteneet toisensa todella pitkältä ajalta he ovat samassa koulussa muiden poikien kanssa Aleksin, Ollin, Tommin ja Joelin kanssa. Joonas ja Niko eivät tiedä mihin heidän tunteensa ovat menossa entä pystyvästkö he ke...