Luku 12 - Kotiutus (Oleksi)

56 7 0
                                    

Aleksi
Olin viettänyt sairaalassa oikeastaan aikaa joka päivä myös yölläkin. Halusin olla Ollin tukena ja turvana koska rakastan tuota poikaa todella paljon. "Millon sä oot menny värjää hiukses?" Olli katsoo hiuksiani unisena. "Muutama päivä sitten." Hymyilen ja silitän Ollin kättä. "Mulla oli ihan törkeen kova ikävä sua rakas." Olli kertoilee ja minä vain nyökkäilen. "Mullakin sua tosi kova ikävä." Myönnyn ja painan suudelman Ollin huulille. Suudeltiin hetki kunnes oveen koputetaan. "Joo." Olli sanoo ja kääntää ovelle katseensa. Ovesta tulivat Ollin vanhemmat.
"Olli me kuultiin että sä oot täällä mitä oikein tapahtu?" Tuon äiti panikoi. "Äiti rauhotu mä oon fine." Olli sanoo.

"Ai Aleksi on täällä kiitos kun oot ollut Ollin seurana." Taina sanoo ja katsoo minua hymyillen. "Ei mitään mä oon mielelläni Ollin luona." Sanon hymyillen ja silitän poikaystäväni poskea. "Millon sä pääset pois täältä?" Taina kyselee Ollilta. "Tänään jos ei oo kipuja enää." Olli selittää äidilleen hieman väsyneenä. "Me laitetaan sulle alas peti niin ei tarvii mennä rappusia pitkin." Ollin äiti sanoo mutta Olli keskeyttää äitinsä.
"Äiti älä! Mä pääsen kyllä omaan huoneeseen Aleksi auttaa." Tuo sanoo hieman vihaisena.
"Okei ihan rauhassa." Taina sanoo ja istuu alas. Minä menin käytävälle etsimään hostperheeni. "Joko lähdetään?" Kirsi kysyy.
"Eiku mä en lähe." Sanon tuolle.

"Aleksi miten niin et lähde?" Elena sisko kysyy.
"Mä haluan jäädä tänne auttaa mun poikaystävää." Selitän kyynel silmäkulmassa.
"Voi Aleksi pieni, tehdäänkö niin että sitten kun Olli paranee niin lähdetään sitten takaisin Amsterdamiin?" Elena ehdottaa minulle ja minä nyökkään. "Tuu mennään Ollin luo pliiis Elena mä haluan näyttää sille mun siskon ja toisenki siskon sekä pikkuvelin." Innostun.
"Mennään vaan." Elena sanoo ja pitää Lilliä sylissään ja minä otan Aatun syliini. Äiti ja isä meni kanttiiniin ja me Ollin huoneeseen. Olli katsoo minua hymyillen. "Pikkuvieraat tuli moikkaa sua." Sanoin Ollille hymyillen. "Moi, mä oon Olli." Tuo sanoo sisaruksilleni.

Olli
Aleksi tuli huoneeseeni kahden pienen kanssa ja ilmeisesti hänen siskon kanssa. "Tässä on Lilli, Aatu ja Elena, Lilli on mun hostperheen pikkusisko ja Aatu pikkuveli. Elena on isosisko." Aleksi esittelee heidät. "Moi Ovvi." Lilli hymyilee minulle. "Moi Ovvi mä oon Aatu ja tättä on mun titko Vivvi." Aatu sanoo hymyillen. "Moi mä oon ton Allun isosisko Elena." Elena sanoo ja istuu alas. Lilli ja Aatu kömpi kainalooni josta Aleksi oli hieman mustasukkainen. "Avekti ev päätty tun vieveen." Lilli kikattaa. "Ei niin ja se taitaa haluta tähän." Sanon ja katson mustatukkaista poikaystävääni. "Älä rakas mökötä kyl sä illalla pääset." Hymyilen.

"No okei sitten." Aleksi sanoo ja katsoo minua. "Voitko Ovvi tuvva meivve yökt?" Aatu kysyy ja katsoo Aleksia. "Jos se sopii Ollin äidille." Aleksi katsoo minua. "Äiti saanko mä mennä Aleksin luo yöks?" Katson äitiäni. "Joo, mutta muista sitten olla varovainen." Taina äitini muistuttelee minua. "Joo joo." Sanon.
Pieni time skip Aleksille.
Pääsimme perille ja nousimme autosta. Aleksi menee avaamaan oven ja minä astelen ovesta sisälle keippien kanssa kieltämättä pelkään että selässäni joku tikki aukeaa. "Tervetuloa meille." Aleksi sanoo hymyillen. Aleksin hostperhe oli muuttanut tänne missä mekin asuimme, toivottavasti he jäisivät pysyvästi Suomeen sillä en ole päästämässä poikaystävääni enää minnekkään.

Pääsin Aleksin sängylle makaamaan. Pian tuo pikku mies tulee päälleni varovasti ja alkaa suudella kaulaani. Huokailen hieman tätä olen kaivannut. Aleksin pehmeitä ja lämpimiä huulia sekä tuon ihanaa tuoksua. "Allu mä oon kaivannu sun huulia." Henkäisen. "Samat sanat söpöläinen." Aleksi sanoo ja hieroo itseään minuun. Kieltämättä Aleksi saa minut hulluksi mutta en tiedä onnistuuko itse akti juuri leikatulla selällä ja paketoidulla jalalla.
Aleksi kiusaa minua vielä hetken kunnes housuni puristavat ikävästi. "Alluh auta." Puren huultani. Aleksi vetää housuni alas ja tekee samoin omille ja istuu lantioni päälle. Ohjaan Aleksin kaluni päälle ja tuo nousee hieman että pääsen tuon sisään.
~~~~~~~~
Tässä olis uus luku hihi jätin tän nyt tämmöseks mutta seuraava luku on Nikon ja Joonaksen söpöilyä.

Sanoja 618

I will always love you // Jiko [VALMIS]Where stories live. Discover now